شنبه، 8 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1939
  • 0

تجمع اعتراض آمیز مردم خرم آباد مقابل استانداری

اعتراض مردم خرم آبادبه حضورفائزه هاشمی دراین شهر+تصاویر

جمعی کثیری ازمردم خرم‌آباد نسبت به حضور فائزه هاشمی رفسنجانی دراستان لرستان معترض بوده و با تجمع مقابل استانداری لرستان خواستار پاسخگویی مسئولان به این دعوت شدند.


به گزارش بالاگریوه پس ازآنکه زمزمه‌هایی ازحضور فائزه هاشمی‌رفسنجانی درشهرستان خرم‌آباد برای حمایت از لیست امید به گوش می‌رسیدجمع کثیری از مردم از همان ابتدا اعتراض خود را به حضور وی اعلام کردند.

باوجوداینکه خیلی ازاعضای شورای تأمین استان مخالف حضور فائزه هاشمی به لرستان بودند اما بالاخره وارد استان شد و ازهمان لحظه ورود به فرودگاه تا محل برگزاری سخنرانی در سینما ایران، مورد خشم و اعتراض مردم قرار گرفت.

جمعیت معترض باسردادن شعارهای "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ برضد ولایت‌فقیه"، "مرگ بر فائزه"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"و" مفسد اقتصادی حیا کن/ لرستان را رها کن" اعتراض خود را نشان دادند.

معترضان پس از اعتراض مقابل محل برگزاری سخنرانی فائزه هاشمی برای گرفتن پاسخی از استاندار لرستان که فتنه‌گری را به استان دعوت کرده، ساعت‌ها مقابل استانداری لرستان تجمع کرده به طوری که نماز مغرب و عشاء مقابل استانداری اقامه شد.
معترضین سوال می کردند چرا باید مجری انتخابات فردی که ید طولانی در هتاکی به انقلاب دارد را به استان دعوت کند؟

 

 

 

 

 

 

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • متخصص
    • 8 اردیبهشت 1395 13:25
    • 0
    جای بسی تأسف که اقایون و منسب داران  دولت اخوان!! از هرراهی  و دست به دامان هر کسی برای پیروز شدن طرفداران دولت درانتخابات استفاده می کنند!!! ایشون فرزندهمان کسی است که موجب انتقال کارخانه و شرکت ها از این استان به جاهای دیگری است که بزرگترین انها پالایشگاه اراک است که به گفته مسئولین اون موقع  ودرطول ساخت تاچندین سال بعد پالایشگاه اراک شرکت خارجی سازنده وسایل وقطعات پاللایشگاه  را به ادرس لرستان بارنامه کرده می فرستاد تا جایی این تبعیض دولت سازندگی ادامه داشت که درسفر رییس جمهور وقت به خرم اباد امام جمعه اون زمان خرم اباد لب به شکایت باز کرد که مسئولین اون موقع استان اراک بچه های لرستان را هم برای کارگری(به جرم لرستانی بودن) پذیرش نمی کنند!!!!

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید