پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 862
  • 0

دبيركل حزب مؤتلفه اسلامی :

زمزمه فتنه به گوش مي رسد

محمدنبی حبیبی گفت : خطری که برای خبرگان ومجلس شورای اسلامی تدارک دیده شده است رابایدباپیروی ازمراجع تقلیدوروحانیت شیعه خنثی کرد

 دبيركل مؤتلفه : زمزمه فتنه به گوش مي رسد / پيروي ازمراجع تقليدوروحانيت شيعه خنثي كننده فتنه هاست

به گزارش بالاگریوه محمدنبی حبیبی صبح امروز در دیدار باآیت‌الله سعیدی امام جمعه قم اظهار کرد: رژیم پهلوی با مأموریت دین‌ستیزی بر سرکار آمد و پس از رحلت مرحوم آیت‌الله بروجردی احساس کرد میدان خالی از مرجعیت شده و فرصت برای دین‌ستیزی آنها فراهم‌تر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،به نقل ازفارس وی افزود : امام راحل در آن زمان سخنرانی بسیار شیوایی داشتند و خطاب به شاه فرمودند «شماخیال کرده‌اید بروجردی مرد و اسلام هم مرد؟ آیا شما گمان کردید بروجردی اسلام را ساخته است؟ اسلام است که بروجردیها را می‌سازد.»

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بابیان اینکه رژیم پهلوی برای پیروزی سعی داشت هرنوع صدای اعتراض داخلی راسرکوب کندگفت: بااینحال همین رژیم چنان نوکری‌هایی برای غرب می‌کردکه اگرکسی دین هم نداشته باشدراضی به آنهانمی‌شود.

 وی ادامه داد: 40 هزار کارشناس آمریکایی در زمان شاه در ایران فعالیت می‌کردند و همه امور را در اختیار گرفته بودند.

 حبیبی با اشاره به لایحه کاپیتولاسیون مبنی برعدم اجازه محاکمه مستشاران آمریکایی در ایران عنوان داشت: آنهاحتی به ازای کار در ایران از سوی حکومت ایران حق توحش دریافت می‌کردند.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به قتل عام مردمی در15خردادسال 42 اشاره کردو افزود:مردمی دراین روزبه شهادت رسیدندکه در اعتراض به دستگیری مرجعیت وارد میدان شده بودند و رژیم هم پس از این کشتار جری‌تر شد.

 وی اضافه کرد: درآن زمان تصمیم گرفته شدکه چند نفر از سران رژیم شاه به خاک بیفتند تا جو رعب و وحشت تمام شود که این رهنمود از سوی شهید مطهری عنوان شد؛ با استفتاء از آیت‌الله میلانی اجازه شرعی برای اقدام مسلحانه هم اخذشد و در نخستین روز بهمن 43 و طی عملیات بهمن، حسنعلی منصور به سزای اعمالش رسید.

 حبیبی به انگیزه‌های شهدای 26 خرداد برای شکستن سکوت اهریمنی آن دوران اشاره کرد و گفت: شهید بخارایی عنوان کرده بود که چون از گلوی پلید حسنعلی منصور به مرجعیت توهین شده بود همان گلو را مورد اصابت گلوله قراردادند.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه موتلفه اسلامی طی سالهای پس از آن ثابت کرده که همواره پیرو مراجع تقلید بوده است خاطر نشان کرد: شهدای 26 خرداد کار خود را با اعتقاد راسخ به دین اسلام انجام دادند.

 وی افزود:دشمنان همواره تبلیغات خود را درچارچوب براندازی نظام اسلامی سامان‌دهی می‌کنند و در این راستا 3 هزار کانال ماهواره‌ای را تدارک دیده‌اند البته رفتار برخی مسئولان فرهنگی ماهم در این میان تعجب‌آور است؛چگونه است که استانداردهای مواد غذایی مهمتر از مواد فکری و فرهنگی شده است؟

 حبیبی با بیان اینکه جریان تکفیری هم دنیای اسلام را تهدیدمی‌کند گفت: کسر بودجه دولت در داخل هم سبب گرانی و تورم شده که جزو دغدغه‌های موتلفه نیز هست و به نظر ما می‌توان از برخی مسائل اجتناب کرد.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عنوان داشت:به نظر ما زمزمه فتنه به گوش می‌رسد و این مسئله تمام نشده است و باید فکری به حال آن کرد.

 وی به انتخابات آینده خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت:خطری که برای خبرگان و مجلس شورای اسلامی تدارک دیده شده است را باید با پیروی از مراجع تقلید و روحانیت شیعه خنثی کرد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید