جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 803

وصيت شهيدمدافع حرم حضرت زينب (س) به همسرش :

به فرزندانم بگو كه عاشق سيدعلي بودم، سرباز ولايت سيدعلي باشيد

بالاگریوه: « محرم علی‌پور» خطاب به همسرش نوشت:به فرزندانم بگو که عاشق سیدعلی بودم.بگو که اگرشادی روح بابارامی طلبند،سرباز ولایت سید‌علی باشید،صحبت های حضرت آقا را خوب بشنوید

به گزارش بالاگریوه « محرم علی‌پور » متولد سال 1354 در روستای «قراجه محمد» (از توابع «مرند» )روز  7 اردیبهشت ماه1393شمسی،در نبرد با «پیروان اسلامِ آمریکایی » و « مزدوران وهابی سعودی »، برای دفاع از حرمِ « بانوی مقاومت » حضرت «زینب کبری(سلام الله علیها)» خلعت شهادت پوشید.

به گزارش گروه جهادومقاومت مشرق، آنچه خواهیدخواند،متن وصیت نامه ی آن عزیزاست:


بسم الله الرحمن الرحیم
سلام وصلوات برمحمد و آل محمد(ص) و روح پرفتوح حضرت امام(ره) و بادرودبرامام خامنه‌ای
خدمت همسرعزیزوشیرزن خودم سلام.میدانم که ازروزی که بامن پیوندازدواج بستی،جززحمت وتلاش بی وقفه برای شماهیچ نکرده‌ام.می دانم قصورزیادی دارم،آنطورکه شمابودید،من نبودم.اگرهمیشه باشجاعت وافتخار،آماده هرگونه ماموریت بوده ‌ام، تنهابه همت شماومسئولیت پذیری شمابوده است.اگرعمری باقی بود،ازخداوندمیخواهم توفیق جبران محبتهای شمارابه بنده عطا فرمایدو اگرخداخواست وشهادت نصیب بنده حقیر شد،طلب حلالیت دارم.
بعد از بنده، هرگز از خط ولایت خارج نشوید، بسیار مواظب باشید که فتنه گران گاه به نام ولایت درپی خواهند بود تا شما را در مقابل ولایت قرار دهند. هرگز فکر نکنید که نسبت به سایر مردم، حق بیشتری نسبت به انقلاب دارید، هرچه بوده وظیفه بوده است.

                                                     میثم و یاسر علی‌پور در مراسم تشییع پدر


به فرزندانم بگوکه عاشق سیدعلی بودم.بگو که اگرشادی روح بابا را می طلبند، سرباز ولایت سید‌علی باشید، صحبت های حضرت آقا را خوب بشنوید و به جان دل بگیرید که چراغ هدایت شما خواهد بود.اما فرزندم میثم عزیز و یاسر جان! دعا می کنم که شهید راه ولایت باشید،درطلب علم کوشا باشید،تامی توانید به دنبال علم باشید. مواظب باشید که بدون بصیرت عملتان راه به جایی نخواهد برد. مواظب عملیات روانی دشمن باشید.شما هیچ حقی برگردن ملت ندارید، مگر وظیفه خدمت به مردم. همیشه از خود سوال کنید که برای کشور و مردم چه کرده اید.


میثم جان بابا و یاسر عزیزبابا، یار و یاور هم باشید. هر کجا که باشید می توانید سرباز ولایت باشید. در هر شغلی که باشید و دوست داشته باشید. با ولایت بودن،با دوستی دنیا در یک جا نمی گنجد، پس اگر مال دنیا هم داشتید، نگذارید محبت مال دنیا شما را از ولایت جدا کند. تامی توانید به مردم خدمت کنید. هرگز در مسایل اجتماعی خود بی تفاوت نباشید.
آخرین وصیت بنده به شمااین است: احترام مادر خود را داشته باشید که حق بسیار بر گردن بنده و شما دارند.ایشان را روی تخم چشم خود جای دهید که هر چه کنید کم است.

                   
ازمادرم سکینه (خاله ام)،حاجی وپدرم حلالیت بخواهید وسلام مرابه آنهابرسانید.
از تمام برادران و خواهرانم و هرکس که بابنده ارتباط داشته،حلالیت بخواهید.اگربه کسی قرضی داشتم بپردازیدو اگرازکسی طلبی داشتم، در طلب یا بخشش آن مختارید.
اگر مفقود الاثر شدم، هرگز به خاطر جسم گناهکار، خاطرِ آقا را پریشان نکنید که خاطرحضرت آقا،ازهمه برایم عزیز‌تر است.
درخاتمه ازتمام دوستان حلالیت می طلبم.
 خداوندبرعمر باعزت امام خامنه ای بیفزاید.

دسته بندی: سیاست / جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید