جمعه، 7 اردیبهشت 1403
ویژه
شناسه خبر: 666

سردارجعفری فرمانده کل سپاه :

آمریکا و قدرت نظامی او،درچشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار حقیرند

فرمانده کل سپاه: آقای کری! این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی درسراسر جهان است. تهدیدات شما برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است

بالاگريوه- صبح امروزفرمانده کل سپاه به هنگام بازدیدازتوانمندی های دانشگاه امام حسین(ع)درواکنش به تهدیدات اخیرجان کری مبنی براحتمال استفاده ازگزینه های نظامی گفت:آقای کری! این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی درسراسر جهان است. تهدیدات شما برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است.پیشوایان اسلام،سالهاست مارابرای یک نبرد بزرگ وسرنوشت سازآماده کرده اندبعیدمی دانم مردان عاقل شما،اجازه دهند آمریکا که در یک سوی این نبرد سرنوشت سازقرار می دهند،گزینۀ مضحک نظامی را از روی میز به صحنه عمل بکشاند.

به گزارش فارس وی تصریح کرد: آقای کری!مامی دانیم شمابدهکارترین کشورجهان هستیدوهمه می دانندناتوانی شمادرحل مسائل ومشکلات اقتصادیتان، دولت آمریکا را چند هفته به تعطیلی کشاند.

سرلشکر جعفری افزود:خورشید تمدن امپریالیستی شما به مغرب خود نزدیک شده است بیش از این، با تکرار راهبردهای شکست خورده مانند استفاده از قدرت نظامی، فروپاشی تمدن خود را شتاب ندهید.

فرمانده کل سپاه تاکیدکرد:آقای کری! آمریکا و قدرتهای نظامی او، درمقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک وحقیر هستند.اگرشما تخصص و فهم مسائل نظامی یا امنیتی رانداریدازکارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان و طاقت تحمل تبعات خانمان برانداز عمل کردن این گزینه علیه ایران را دارد؟

وی ادامه داد:براساس اطلاعاتی که به مامی رسد،هم کارشناسان سیاسی وهم صاحب نظران امنیتی آمریکا،گزینۀ نظامی رابرای ایران ،تنها مناسب روی میز ماندن می دانندولی استفاده از آنرادرعمل ،به صلاح امنیت ملی آمریکا نمی دانندو در این رابطه به مسئولین آمریکا بارها هشدار داده اند.

وی خطاب به وزیرامورخارجه آمریکا هشدار داد:بدانیدایران و ایرانی ازتهدیدخارجی،نمی ترسد وبرعکس،عامل انسجام جامعۀ مومن وغیرتمند ایران و متحدین انقلابیش درسراسرجهان است وحوادث تاریخی پس ازانقلاب نیزگونه این ادعااست.بنابراین به شماتوصیه می کنم،اعتبارکلامتان رامتناسب با توانمندی های خود و طرف مقابلتان خرج کنید، و بیش از این خود را مضحکۀ جامعۀ غیور و انقلابی ایران اسلامی قرار ندهید.

فرمانده کل سپاه در پایان خطاب به جان کری افزود: آیا می دانیدچندهزارمسلمان انقلابی که دل درگروۀ انقلاب اسلامی دارندو به حقانیت آن ایمان آورده اند درسراسرجهان در انتظارندتاشما این گزینه رااز وی میز به صحنۀ عمل بیاورید.اگرنمی دانید،کمی بیاندیشیدویاتحقیق کنید،یالااقل تازمانی که قرار است منتظر حکم عاقلانه خود بنیشیند، از بکارگیری این عبارت مضحک و بی پشوانۀ خرد و اندیشه ورزی ، پرهیز نمائید.

دسته بندی: ویژه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید