جمعه، 10 فروردین 1403
ورزش
شناسه خبر: 561

در نامه ای به استاندار لرستان مطرح شد:

قهرمانان ملي ورزش كشتي پلدختر در مضيقه ي تشك

بالاگریوه : قهرمانان ملي ورزش كشتي پلدختر در نامه ای به استاندار لرستان ازنبود تشك کشتی بعنوان بدیهی ترین وسیله مورد نیاز این رشته گلایه کردند.

بالاگریوه جمعی ازقهرمانان ومدال آوران ورزش کشتی شهرستان پلدختر باامضاء وارسال نامه ای به استاندارلرستان خواستار توجه به ورزش کشتی دراين شهرستان شدند .

این ورزشکاران که در بین آنان قهرمان کشوری و بین المللی واعضاي تيم ملي كشورديده مي شوددر بخشی ازنامه ی خودبه استاندارلرستان آورده اند : چنانچه امکانات موردنیازاین رشته فراهم وموانع موجودبرسرراه کشتی شهرستان برداشته شود پلدخترمی تواندهمانطوری که تاکنون علیرغم همه کمبودها و نارسایی ها،جایگاه قابل قبولي در ورزش کشتی کشورداشته از این پس نیز دررقابت های ملی و بین المللی حضوری درخشان داشته باشد .

درقسمت دیگری ازاین نامه خواسته های این نخبگان ورزشي،تکمیل خانه کشتی شهرستان که با90درصدپیشرفت فیزیکی به حال خودرهاگردیده،عنوان شده است ،ودرادامه درخواست خودازاستاندارلرستان آورده اند : مدتهاست که از تشک های کهنه و مندرس 25 سال پیش استفاده می کنند .

ظرفیت و پتانسیل بسیار عالی کشتی پلدختر درپرورش چندین قهرمان استانی ،کشوری و بین المللی در رده های سنی مختلف ،حاکی از آن است که در صورت توجه مسئولان و علی الخصوص استاندار پرتلاش استان جناب آقای مهندس بازوند در راستای رفع موانع موجود می توان در سالهای آتی درخشش کشتی گیران این شهرستان را در میادین بین المللی به نظاره نشست . 

 

 

دسته بندی: ورزش
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید