پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 56

استفتاء ازدفترمقام معظم رهبری

پاسخ استفتاء از دفتر مقام معظم رهبري و مظلوميت "جانبازان "

استفتاء ازمقام معظم رهبری :چنانچه فردي مدرك جانبازي جعلی براي خود تهيه كند حقوقي كه با استفاده از اين مدرك دريافت مي كند چه وجه شرعي دارد ؟

بالاگريوه:روزنامه جمهوري اسلامي 90/۹/23 در صفحه ۲ستون جهت اطلاع آورده است: با اينكه حدود سه ماه به انتخابات مجلس نهم مانده و در آستانه ثبت‌نام براي انتخابات مجلس قرار داريم، بعضي افراد با شيوه‌هاي ناپسند،مشغول معرفي خود هستند. به گزارش آتي‌نيوز، يكي از نمايندگان كنوني مجلس در سايت شخصي خود با استفاده از لقب "جانباز" تبليغات انتخاباتي را آغاز كرده است.

با قطع نظر از صحت و سقم اين ادعا كه وي جانباز است يانه، اصولاً استفاده تبليغاتي از ويژگي‌هائي از قبيل جانبازي براي حضور در تبليغات انتخاباتي، اقدام نادرستي است كه نبايد اجازه داد درجامعه رواج پيداكند.
و در اينجا پاسخ يك استفتاء از دفتر مقام معظم رهبري براي آنهائي كه خود را ملتزم و مقيد به رعايت دستورات دين مقدس اسلام، مسائل شرعي و تبعيت از ولايت فقيه مي دانند مي تواند به بسياري از ابهامات در اين زمينه پايان بخشد. كه توجه كاربران را به اين استفتاء و پاسخ آن جلب مي نمائيم.
متن استفتاء :باسلام وآرزوي قبولي عزاداري هاي شما،چنانچه فردي باجعل مدرك پس ازدوران دفاع مقدس مدرك جانبازي براي خود تهيه كند حقوقي كه با استفاده از اين مدرك دريافت مي كند چه وجه شرعي دارد ؟
خواهشمند است در اين زمينه نظر حضرت آقا را ارسال فرمائيد.

 

پاسخ دفتر مقام معظم رهبري:

بسمه تعالي
 سلام عليكم ورحمه الله و بركاته
اين گونه اعمال علاوه براينكه تقلب و حرام است، حقوقي كه در قبال آن گرفته اند نيز حرام است و بايد به اداره مربوطه برگردانند. 
موفق و مؤيدباشيد.

                                { لينك مطلب }

دسته بندی: سیاست / جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید