پنج شنبه، 9 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 3156
  • 0

بیانیۀ شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان؛

نمایندگان لرستان به دخالت غیرقانونی در انتصاب مدیران دولتی پایان دهند

نمایندگان محترم لرستان در مجلس شورای اسلامی به برخی از دخالت های غیرقانونی در عزل و نصب مدیران دولتی پایان دهند.بدیهی عدم التزام عملی عده قلیلی از نمایندگان به فرامین ولی امر مسلمین،از نگاه تیزبین مردم و جریان‌های سیاسی سیاسی مخفی نبوده و فراموش نخواهد شد

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر در عملیات بیت المقدس بیانیه ای صادر کرد.

 

به گزارش بالاگریوه متن بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان به شرح زیر است :

 

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم 

امام خمینی ره:

"فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است." 

امام خامنه‌ای مدظله‌العالی :

«بدانید در آینده، خرمشهرها در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی بلکه در میدانی که ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد و برعکس آبادانی نیز به‌دنبال دارد، اما از جنگ نظامی سخت‌تر است». ( ٩۵/٣/۳)

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی و چهارم خرداد روز دزفول و روز مقاومت و پایداری، بر همه ی رزمندگان جبهه مقاومت در گذشته و حال مبارک باد.

 

بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب امروزه تورم و گرانی، مشکلات اقتصادی و معیشتی،اقتصاد متکی به نفت، اقتصاد دولتی، سلطه دلار بر اقتصاد کشور، کم تحرکی در تجارت خارجی، قاچاق کالا و ارز، قوانین و مقررات دست و پا گیر و متناقض،تجمل گرایی و اسراف بی رویه،بیگانه پرستی در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی،جنگ ترکیبی دشمنان، ایجاد اختلاف و دوقطبی سازی بین حاکمیت و مردم با هدف تضعیف استحکام درونی نظام، هجمه به باورهای دینی واعتقادی وبخصوص ترویج تفکر وسیاست استعماری پدیده بی حجابی وحیازدایی، ترویج فحشاء و اندلس سازی ایران،  شبکه سازی باند های فساد مالی، اخلاقی،نفوذی ها و...همگی خرمشهرهای اشغال شده و چالش‌های پیش روی مردم متدین و انقلابی و نظام اسلامی ما هستند.

اما تجربه بیش از چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی ثابت کرده است که به یاری خداوند، مردم و نظام اسلامی با تمسک به فرمان الهی :«فَاستَقِم کَما اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَک»(هود/١١٢) برمشکلات گوناگون از جنگ تحمیلی تا تحریم های ظالمانه و نبردهای تبلیغاتی و پروپاگاندای دشمنان و فتنه های مختلف،پیروز شده است و با عبور از همه ی سختی ها،امروز ایران اسلامی مقتدر و سربلند در اوج قله‌های پیشرفت، در عرصه‌های مختلف صنعتی، دفاعی، پزشکی و فرهنگی در سطح منطقه و جهان قرار دارد.

اما همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب  در آغاز سال جدید فرمودند، برای غلبه بر مشکلات و چالش‌های مذکور و فتح خرمشهر های پیش رو ، نیازمند تغییرات و تحولی بزرگ در جهت تقویت نقاط قوت و تغییر نقاط معیوب و ضعف خود هستیم که بخشی از آنها بر عهده مردم و بخشی دیگر بر عهده قوای سه‌گانه کشور است.

بنابراين برای ایجاد تغییر و تحول اساسی، کشور نیازمند:

مدیران مؤمن، انقلابی، کاردان و پاک دست در بدنه قوه مجریه،اصلاح و بعضاً تغییر قوانین متناقض و دست و پا گیر توسط قوه مقننه و قاطعیت در برخورد با مبادی فساد و مفسدان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مروجان پدیده بی حجابی  توسط قوه قضائیه و سایر نهادهای فرهنگی، نظارتی و امنیتی در سطوح کشوری و استانی است .

در راستای ایجاد این تغییر و تحول بنیادی وظیفه ی مردم عبارتست از:حفظ هوشیاری و آگاهی در برابر توطئه های استعمارگران ،اسیر نشدن در دام جنگ رسانه ای دشمنان، حفظ وحدت و همدلی،پرهیز از تجمل گرایی و هرگونه اسراف در مصرف انرژی و زندگی فردی و اجتماعی ،حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی، نخریدن محصولات مشابه خارجی،امید به آینده و اعتماد به ظرفیت ها و استعدادهای داخلی و مهمتر از همه انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی به مسئولان خاطی و هنجار شکنان، بخصوص در مبارزه با پدیده شوم کشف حجاب.

 

در پایان ما اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی دولت مردمی و بخصوص شخص رئیس‌جمهور در حل مشکلات مردم، موارد ذیل را از مسئولین محترم استانی و کشوری خواستاریم :

ازآنها می‌خواهیم تا برای تحول اساسی در استان، با تسریع در روند تغییر مدیران ناتوان و نالایق و بانیان وضعیت فلاکت بار موجود در استان لرستان،بیشتر از پیش از مدیران و کارشناسان مؤمن و انقلابی و با تجربه بهره گیری کنند

همچنین ازنمایندگان محترم استان درمجلس شورای اسلامی می‌خواهیم با کنارگذاشتن اختلافات و نگاه‌های بخشی و ستادی وقبیله‌ای و باندی،به فرامین مؤکد و مکرر رهبر فرزانه انقلاب توجه عملی نموده و به برخی از دخالت های غیرقانونی در عزل و نصب مدیران دولتی پایان دهند.بدیهی عدم التزام عملی عده قلیلی از نمایندگان به فرامین ولی امر مسلمین،از نگاه تیزبین مردم و جریان‌های سیاسی سیاسی مخفی نبوده و فراموش نخواهد شد؛ضمن اینکه نظارت قانونی بر مدیران دولتی وظیفه اصلی نمایندگان محترم مجلس است و مرز نظارت قانونی با دخالت‌های خلاف قانونی هم برای همگی عیان و آشکار است.

بدیهی است چنانچه قوای سه‌گانه با دوری از هرگونه رابطه گرایی و باندبازی و با لحاظ نمودن شایسته سالاری و بکارگیری مدیران مؤمن و انقلابی و متخصص، به وظایف قانونی و شرعی خود عمل کنند، با غلبه بر مشکلات پیش رو،به فتح خرمشهرهای دیگر خواهیم رسید، ان‌شاءالله.

والسّلام علی عبادالله الصالحین

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظرات

    • مرادی
    • 11 خرداد 1402 10:22
    • 0
    موقعی می گویند نمایندگان از دخالت در عزل و نصب ها خودداری کنند که سایر عناصر و جناحهای ذینفوذ هم از چنین دخالتی خودداری کنند.مثلا بعضی مدیران کشوری ...بدون نظر آنها هیچ مدیری در حوزه نفوذ آنها عزل یا منصوب نمیشود. معاونت منابع انسانی استانداری از دوره قبل همچنان باقیمانده است و گروهها و جناحهای ذی نفوذ سیاسی هم دخالت دارند.
    اما اشکال کجا است؟ اگر عزل و نصب مدیران طبق یک فرایند قانونی و ازیک بانک اطلاعاتی مدیران که دقیق و مستحکم باشد انتخاب بشوند و عزل آنها هم توسط یک شورا یا کمیته عزل و نصب مدیران انجام شود راه نفوذ و دخالت همه بسته میشود چه نمایندگان و چه سایر افراد و نهادها.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید