جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3150
  • 0

با حضور اقشار مختلف مردم پلدختر و نوادگان این سید جلیل القدر

سی و دومین بزرگداشت علامه سید نعمت الله جزایری در پلدختر برگزار شد + تصاوبر

سی و دومین بزرگداشت علامه سید نعمت الله جزایری با حضور اقشار مختلف مردم پلدختر و نوادگان این سید جلیل القدر در پلدختر برگزار شد

بالاگریوه ؛ عصر روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه جاری و برای سی و دومین سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی آئین بزرگداشت علامه شهیر و محدث کبیر سید نعمت الله جزایری با حضور اقشار مختلف مردم پلدختر و اولاد سید جزایری در کنار مرقد شریف این سید بزرگوار برگزار گردید.

 

مرقد شریف این سید جلیل القدرقبلا به مساحت ۵۰ متر مربع  درضلع شمالی گلزار شهدای پلدختر زیارتگاه ارادتمندان به خاندان اهلبیت عصمت و طهارت بود . 

از سال ۱۳۹۶با کمک های مردم مومن شهرستان پلدختر و فرزندان این سید، بنای جدید آن با مساحت حدود ۱۲۰۰متر مربع و پیش بینی امکانات رفاهی برای زائرین این سید والا مقام شروع شده است و تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که انتظارمی رود با همت مردم متدین و خیرین گرامی تکمیل گردد.


علامه سید نعمت الله جزایری که با دوازده واسطه به شجره ی طیبۀ عصمت و طهارت علیهم‌السلام می‌رسند هم عصر علامه مجلسی مؤلف کتاب بحارالانوار زندگی می کرده و درجمع آوری این کتاب عظیم، ایشان را یاری نموده اند و علامه مجلسی دربخشی از اوصاف سید جزایری فرموده اند: که ایشان در فهم احادیث اهل بیت طاهرین علیهم‌السلام به مرتبه نهایی رسیده اند.

                                                                تصاویر مرتبط

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید