پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3119
  • 0

استمداد جانباز ۵۰ درصد پلدختری از استاندارلرستان

چرا شهرداری پلدختر باید تاوان ۳۶۵ میلیون تومانی قصور خود را از بندۀ جانباز بگیرد؟

استانداری محترم لرستان از حق بنده دفاع نماید و اجازه ندهد شهرداری پلدختر تاوان ۳۶۵ میلیون تومانی قصور خود در مفقود کردن دفترچۀ پایان کارم را از بندۀ جانباز بگیرد.

درسال ۱۴۰۰هم یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان جریمه ام کرده اند،هم دفترچۀ پایان کارم را مفقودکرده اند وهم حالا درسال ۱۴۰۱ برای همان پایان کارکه خودشان مفقودش کرده اند بیش از ۳۶۵ میلیون تومان ازبنده عوارض گرفته اند.

 

دبیرمحترم مجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر و مدیرمسئول رسانۀ انقلابی و مطالبه گر بالاگریوه 

 

با سلام و احترام عاجزانه درخواست می نمایم این رنجنامۀ بنده را در رسانۀ تان منتشرنمائید تا انشا الله استاندارمحترم لرستان، معاون محترم عمرانی و مدیرکل محترم امور شهری و شوراهای استانداری فریاد بنده را شنیده و به دادم برسند.

 

اینجانب میرعباس امیری جانباز۵۰درصد با ۵ سال حضورداوطلبانۀ بسیجی درجبهه های دفاع مقدس درسال ۱۴۰۰ با هدف ایجاد اشتغال برای ۷۸ نفر ازجوانان ( که اکثرا خانواده های شاهد وایثارگرمی باشند) اقدام به ساخت مجتمع تجاری درخیابان ۲۲بهمن پلدختر نمودم .مهرماه همان سال پروندۀ این کاراشتغالزای بنده را به کمیسیون مادۀ ۱۰۰بردند و ۱،۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ( یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان ) جریمه ام کردند .مبلغ گفته شده را پرداخت کردم و برابرتصویبنامۀ شورای اسلامی شهر وکمیتۀ انطباق فرمانداری مشمول دریافت پایانکار بدون پرداخت عوارض گردیدم وپایان کاربنده به شمارۀ ۹۱۶۲ به تاریخ ۲۱/۱۰/۱۴۰۰صادرشد .اما طبق صورتجلسۀ ضمیمۀ این نامه که به امضاء سرپرست شهرداری ،مسئول حراست،مسئول حقوقی،مسئول شهرسازی، متصدی ساختمانی و کارشناس مسئول ساختمانی رسیده ،اذعان کرده اندکه دفترچۀ پایانکاربنده به هردلیل (عمدی یاسهوی) به طرزمشکوکی درشهرداری مفقود شده است .

قانون،عرف وشرع دراینجا حکم می کردکه حتی اگربه گفتۀ آقایان دفترچۀ پایانکارمجتمع تجاری بنده را گم کرده اندمی بایستی ۲باردریکی ازروزنامه های کثیر الانتشار اقدام به انتشار آگهی مفقودی نموده و بعد برای اینجانب دفترچۀ پایانکار المثنی صادرمی کردند ،نه اینکه اولا صدور مجدد آن را به سال بعد و با تعرفه های جدید موکول کنند و ثانیا بنده را ملزم کنند مجددا عوارض پایانکار و این بار با تعرفۀ سال جدید پرداخت نمایم. چرا که این درخواست غیزقانونی شهرداری باعث شد مجبور شوم منزل مسکونی ام را برای پرداخت مجدد عوارض به شهرداری به فروش برسانم. 

درسال جاری ۱۴۰۱شهرداری بدون توجه به اینکه عامل مفقودشدن یا ازبین رفتن دفترچۀ پایانکاربنده طبق اذعان آنان درصورتجلسۀ شمارۀ ۶۹۹۸ – ۹/۸/۱۴۰۱ (تصویرصورتجلسه ضمیمه می باشد) خودشهرداری بوده ،پروندۀ مجتمع تجاری بنده راباهدف دریافت مبالغ سنگین تری با تعرفۀ سال ۱۴۰۱ از اینجانب ، برخلاف قانون مجددا به کمیسیون مادۀ ۱۰۰ ارجاع دادند و طبق رأی شماره ۳۷۶۳ -۱۹/۲/۱۴۰۱ مبلغ ۳۹۸۴۲۱۳۸۷۳ ریال جریمه کردند که با اعتراض بنده به این رأی غیرقانونی کمیسیون تجدید نظرماده ۱۰۰طی رأی شماره ۴۳۴۳-۴/۸/۱۴۰۱با درایت رئیس فقید دادگستری محترم شهرستان مرحوم مهدی بیرانوند رأی غیرقانونی کمیسیون ماده ۱۰۰مبنی برجریمۀ ۳۹۸ میلیون تومانی بنده ابطال گردید . اما پس از آن نیز واحد درآمد شهرداری بصورت غیرقانونی از بنده خواست که تحت عنوان عوارض مبلغ ۳۶۵۶۵۲۹۸۴۶ ریال پرداخت نمایم و بنده برای پیشگیری ازتعطیل شدن کسب وکارخانواده های ایثارگر کاسب درمجتمع با فروش منزل مسکونی ام این جریمۀ غیرقانونی را پرداخت کردم . اما برای احقاق حق خود به دیوان عدالت اداری شکایت کردم و دیوان با اشاره به آراء متعدد وحدت رویه اعلام کرده که شهرداری بایستی ازطریق مطرح کردن پرونده درکمیسیون ماده۷۷ ( که یک نهادشبه قضائی ومستقل ازشهرداری است) به حق و حقوق قانونی بنده رسیدگی نماید.

 

اکنون از استاندارمحترم لرستان ،معاون محترم عمرانی ومدیرکل محترم امورشهری و شوراهای استانداری استدعا دارم دستورفرمایندضمن طرح پرونده درکمیسیون ماده ۷۷  که نهادی شبه قضائی و مستقل از شهرداری است اضافه وصولی عوارض غیرقانونی بیش از ۳ میلیارد و ۶۵۰  میلیون ریالی از بنده را عودت نمایند.

 

 با تشکر - میرعباس امیری جانباز ۵۰ درصد

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید