پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3118
  • 0

بخاطر انعکاس مطالبات کشاورزان شهرستان ؛

باشکایت جهاد کشاورزی پلدخترمدیرمسئول بالاگریوه و دبیر مجمع مطالبه گران پلدختر به دادگاه می رود

بخاطر انعکاس خواسته ها، سوالات و مطالبات کشاورزان شهرستان مدیرمسئول رسانۀ مطالبه گر بالاگریوه با شکایت جهاد کشاورزی پلدختر به دادگاه می رود

رسانۀ بالاگریوه درمطلب کوتاهی با استفاده ازحق قانونی خود درمواد ۳و ۴قانون مطبوعات که تصریح دارد « مطبوعات حق دارندنظرات،انتقادات سازنده، پيشنهادها ،توضيحات مردم ومسئولين رابارعايت موازين اسلامي ومصالح جامعه درج وبه اطلاع عموم برسانند.وهيچ مقام دولتي و غيردولتي حق ندارد براي چاپ مطلب يامقاله اي درصدد اعمال فشاربرمطبوعات برآيد و يا به سانسور وكنترل نشريات مبادرت كند ،طی دو سوال که مطالبۀ ارسالی اکثر کشاورزان شهرستان به بالاگریوه بوده است درخصوص نحوۀ توزیع ماشین آلات و ادوات کشاورزی شامل کمباین، تراکتور، الکتروپمپ ( پمپاژهای کشاورزی) الکترو دینام وشرایط ومعیارلازم برای واگذاری این امکانات ازجهاد کشاورزی سوال کرده بود ،و اینکه چه اشکالی دارد برای رفع شائبه ها و ابهامات مطرح در بین کشاورزان شهرستان ،اگر تراکتورها و ادوات کشاورزی بطورعادلانه وبین کشاورزان واقعی توزیع گردیده ،جهاد کشاورزی فهرست دریافت کنندگان این ادوات را بصورت عمومی اعلام کند .

 

پس ازانتشار این مطلب که خواسته ومطالبۀ مردم و قاطبۀ کشاورزان منطقه می باشد جهادکشاورزی شهرستان به جای پاسخگوئی قانونی به این مطالبات اقدام به شکایت از نورالدین احمدی مدیرمسئول بالاگریوه نموده که پرونده درجریان می باشد.

 

ازآنجا که رسانه زبان گویای مردم و حلقۀ اتصال مردم و مسئولان است .مدیران محترم دولت های یازدهم و دوازدهم که البته همچنان بر مصادر امور شهرستان پلدخترجا خوش کرده اند به جای آنکه نقدپذیر بوده و بنا به فرمودۀ مقام معظم رهبری بپذیرند که سوال انتقاد به پیشرفت کار آنان کمک می کند، درواکنش به سوالات و انتقادات مردم بلافاصله به شکایت و دادگاه ومحکمه متوصل می شوند .و درحالی که مقام معظم رهبری درخصوص سوال و انتقاد ازمسئولان می فرمایند؛ براي شنيدن نقد،سينه گشاده و روي بازوگوش شنوا داشته باشيد.هيچ ضرر نمي كنيد از اينكه ازشما انتقاد كنند. انتقاد درجامعه چيزخوبي است. زيرا انتقاد موجب مي ‏شود انتقاد شونده بتواند نقاط قوت و ضعف خود را بفهمد و همچنين ناظران صحنه بتوانند بفهمند. اين به پيشرفت كاركمك مي‏ كند . 

با این حال به رغم آنکه آیت الله رئیسی درابتدای آغازبکار دولت سیزدهم درجلسۀ هیأت دولت به صراحت مسئولان را ازشکایت ازرسانه ها منع کردند امابرخی مدیران و مسئولان شاید به دلیل آنکه پاسخ روشن و شفافی به رسانه ها ندارند ،به جای نقد پذیری و پاسخ به مطالبات مردم که از زبان رسانه مطرح می شود به شکایت و دادگاه متوسل می شوند ،که نتیجۀ آن هرچه باشد هیچ گرهی از مشکلات مردم را حل نمی کند.

مهم تر از موارد گفته شده مگر رئیس جمهور محترم نگفت از بانیان وضع موجود درمدیریت ها استفاده نشود چرا اینها که مدیران دولت قبل و از بانیان وضع موجود هستند باید بمانند وبا تداوم عملکرد تبعیض آمیز و انتخاباتی در بین کشاورزان و مردم درجامعه ایجاد نارضایتی کنند؟

 

مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که مجلس و نمایندگان در انتصابات و امور اجرائی دخالت نکنند ، چرا برخلاف نهی صریح رهبری اینها باید با پشتوانۀ نمایندگان بمانند و حتی بعضا ارتقاء پیداکنند تا هم مردم وجریان های انقلابی که به آیت الله رئیسی رأی داده اند شیرینی تغییر درمدیریت دولت های یازدهم و دوازدهم و حاکمیت دولت انقلابی سیزدهم را نچشند و هم  با ادامۀ عملکردهای ناکارآمد و انتخاباتی شان نارضایتی هائی ایجاد کنند که نمونه های آن در حوادث پائیز امسال خسارات سنگینی به کشور وارد کرد؟

 

مگر دولت های یازدهم ودوازدهم روحانی تغییرنکرده و دولت انقلابی آیت الله رئیسی با رویکرد و برنامه های جدیدی زمام امور کشور را دردست گرفته ، چه اصراری هست برخلاف دستور صریح رئیس جمهور( عدم استفاده از بانیان وضع موجود)  اینها میزهای ریاست و عملکرد تبعیض آمیز خود را رها نمی کنند و می خواهند همچنان بمانند تا با استمرار درجه بندی مردم و کشاورزان به « همراه جریان انتخاباتی ما» و « غیرهمراه جریان انتخاباتی ما» بر نگرانی ، یآس و اعتراض مردمی که به آیت الله رئیسی رأی داده اند ازعدم تغییر دولت روحانی بیفزایند ؟

 

مگر دولت های مطبوع اینان ( دولت یازدهم و دوازدهم) بیش از یکسال پیش تمام نشده و رفته، چه اصراری دارند که بمانند و برخلاف نص صریح قانون آزادی های مشروع و قانون رسانه ها سوال ،پیشنهاد و فعالیت قانونی رسانۀ انقلابی بالاگریوه بعنوان عضوی از رسانه های جبهۀ فرهنگی انقلاب را بخاطر انعکاس دلنگرانی های مردم از عملکرد تبعیض آمیز و انتخاباتی  اینان ده ها بار به محکمه بکشانند. ؟



نورالدین احمدی دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان، مسئول جبهۀ تحول خواهان انقلابی و جبهۀ وحدت ملی و دبیری قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی شهرستان پلدختر می باشد و در انتخابات دورۀ سیزدهم ریاست جمهوری مسئولیت قرارگاه مرکزی ستادهای ۳۴ گانۀ آیت الله رئیسی در شهرستان را برعهده داشته است. 

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • سکوند اوسو
    • 9 دی 1401 01:26
    • 0
    سلام جناب استاد ..نهاده های دامی الان کیسه ای 40کیلویی به مبلغ 408هزار به گاوداران فروخته میشه و در بازار آزاد 460هزار این خیانت این بی عدالتی را چه کسی میتونه جلوش بگیره شاید اصلا قیمت نهاده دامی 408هزار نباشه مافیای نهاده دامی این مبلغ رو از این بدبختان عالم دریافت میکنن

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید