پنج شنبه، 9 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 3116
  • 0

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در مراسم شبی با شهدا در پلدختر:

با سلاح تبیین در میدان نبرد مجازی مقابل دشمنان حضورآگاهانه داشته باشیم

فضای مجازی امروز به قتلگاه جوانان و نوجوانان تبدیل شده که باید در این فضا با سلاح تبیین در مقابل برنامه‌های دشمن حضور فعالانه داشته و برنامه تولید کنیم

گروه جهاد و مقاومت بالاگریوه ؛ حجت الاسلام "مهدی قدرتی" شامگاه شنبه درمراسم شبی باشهدا درپلدختربا گرامی‌داشت ایام فاطمیه اظهار داشت: گرچه این شهدای گرانقدر را اصطلاحا گمنام می گوئیم امادر اصل و باطن امرخوشنام هستند .

 

وی، افزود: شهدا ازجان شیرین خود گذشتند تا امروز فرزندان ما صدای چکمه و پوتین دشمن را بالای سر خود احساس نکنند.

 

شهدا در قبال امر ولایت و ولی فقیه احساس تکلیف کردند

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، بابیان اینکه شهدا زمان شناس بودند وبا احساس تکلیف در برابر ولی فقیه زمان خود برای دفاع از اسلام، مکتب، ولایت و این مرز و بوم رفتندتصریح کرد: وظیفه و تکلیف ما امروز این است که پشت سر شهدا و دنباله رو آنها در اطاعت از امرولی زمان خود باشیم.

حجت الاسلام قدرتی، افزود: شهدا مسیر را برای همه ما روشن کردند و اکنون باید بدانیم ولی فقیه و امام جامعه ازما چه می‌خواهدو آن را عملیاتی کنیم و در این راستا هر فردی در هر جایگاه وکسوتی که باشد باید به این تکلیف عمل کند و در راه و مسیری که شهدا ترسیم کردند گام بردارد.

وی با بیان اینکه ما همچنان درمیدان جنگ با دشمن هستیم، یادآورشد: امروز اکثرکشورهای دنیا با تمام ادوات و منابع انسانی مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و حوادث و اتفاقات نشان می‌دهد که دشمن هر روز علیه نظام اسلامی ما برنامه ریزی می‌کند.

 

جهاد امروز جهاد تبیین است و باید دستاوردهای نظام را تبیین کنیم

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهارداشت : به فرمودۀ سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و باید از این حرم دفاع کرد و مقام معظم رهبر  رمز عملیات درجنگ ترکیبی دشمن را جهاد تبیین و تبیین‌گری عنوان فرمودند که باید در این راستا مجاهدانه تلاش کرد.

حجت الاسلام قدرتی، افزود : امروزهمه باید هرلحظه به حالت آماده‌باش باشیم و درجنگ ترکیبی دشمن ازحالت پدافندی خارج وحالت حمله و تهاجمی به خود بگیریم .
وی خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری می‌فرمایند بروید منطق حکمرانی جمهوری اسلامی را تبیین کنید که بر مبنای توحید، نبوت، امامت و ولایت است و ریشه در حکومت نبوی و علوی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، یادآور شد: فضای مجازی امروز به قتلگاه جوانان و نوجوانان تبدیل شده که باید در این فضا با سلاح تبیین مقابل برنامه‌های دشمن برنامه تولید کرد.

 

وی بر ضرورت بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از سوی مسئولان تاکید کرد و افزود: فضای مجازی، ایران واقعی و قوی را وارونه و ضعیف معرفی و جلوه می‌دهد که همه در برابر این مهم موظفند تا دستاوردهای نظام را برای آگاهی بخشی تبیین کنند.

جمهوری اسلامی ایران درقله‌های پیشرفت و توسعه قرار دارد

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: به تحریم ها و فشارهای همه جانبۀ دشمنان .اما امروز پیشرفت‌های جمهوری  اسلامی درحوزه‌های مختلف تولید علم و فناوری، هسته‌ای، نانو و حتی سرعت تولید علم در دنیا در برخی بخش‌ها اول و در برخی دیگر با اختلاف بسیار کم حرف برای گفتن دارد و در قله‌های پیشرفت و توسعه قرار دارد که باید اینها تبیین شود.

 

حجت الاسلام قدرتی ،با بیان اینکه اولویت امر ادامه راه شهدا و عمل به منویات مقام معظم رهبری است افزود: مسئولان بایستی متوجه باشند که برای هر مدیریتی یک کربلا پشت سر گذاشته شده و لذا این مسئولیت ها ثمرۀ خون شهدا و فرصت و عرصۀ خدمت به مردم است .

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید