پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 3114
  • 0

نمایندۀ ولی فقیه در استان لرستان:

دربرابرجنگ ترکیبی – فرسایشی دشمنان هوشیارباشیم

نمایندۀ ولی فقیه دراستان لرستان و امام جمعۀ خرم آباد گفت: ملت مسلمان ایران بایستی در برابرطراحی جنگ فرهنگی پنهان ترکیبی – فرسایشی نظام سلطه هوشیار باشد.

 نمایندۀ ولی فقیه دراستان لرستان و امام جمعۀ خرم آباد : ملت مسلمان ایران بایستی دربرابرطراحی جنگ فرهنگی پنهان ترکیبی – فرسایشی نظام سلطه هوشیار باشد.

 

گروه سیاسی بالاگریوه ؛جمعی از اقشارمختلف مردم پلدختر،معمولان و سراب حمام ،پیشکسوتان عرصۀ ایثار وجهاد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس روزسه شنبه ۲۹ آذرماه به مناسبت ایام فاطمیه و سالروزشهادت حضرت فاطمۀ زهراسلام الله علیها باحجت الاسلام و المسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی نمایندۀ ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعۀ خرم اباد دیدار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکترسید احمدرضا شاهرخی دراین دیدارصمیمانه ضمن تسلیت ایام فاطمیه با تشریح حدیث قدسی"لولاک لما خلقت الافلاک و لولا علی لما خلقتک ولولافاطمه لماخلقتکما"به تبیین جایگاه و مقام و منزلت حضرت صدیقۀ کبری فاطمۀ زهرا سلام الله علیها پرداخت وگفت: براساس این حدیث قدسی شأن و منزلت حضرت فاطمۀ زهرا (س) نزد خداوندتا آنجائی است که خلقت پیامبرگرامی اسلام و مولی الموحدین علی علیه السلام بخاطر وجود نازنین حضرت زهرا سلام الله علیها است.

 

نمایندۀ ولی فقیه درلرستان به نقش رزمندگان استان لرستان دردوران دفاع مقدس اشاره کرد وافزود:وقتی تاریخ آن دیار(پلدختر ،معمولان و سرابحمام ) رامرورمی کنیم می بینیم رزمندگان این شهرستان درقالب لشکر ۵۷حضرت ابوالفضل علیه السلام، تیپ ۱۵امام حسن علیه السلام، لشکر ۷ ولیعصر(عج) ،لشکر۸۴ پیادۀ ارتش و نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس نقش ممتازی داشتندو تقدیم بیش از ۳۰۰ شهید و ده ها آزاده و جانباز و ۷۰ بار بمباران شهر پلدختر گواه این نقش برجسته و ممتاز است.

 

دشمن به دنبال خسته کردن انقلابیون با ابزار جنگ پنهانِ ترکیبی -فرسایشی است

 

نمایندۀ ولی فقیه در لرستان در ادامه به برنامه های طراحی شدۀ دشمنان علیه ملت مقام ایران اشاره کرد و افزود:  دشمن تغییرات فرهنگی پنهان برای جوامع را به صورت پنهان برنامه ریزی می کند ویک وقت انسان به خودش می آید و می بیند بعد از چند سال تغییرات فرهنگی درجامعه به وجود آمده است، ارزش‌ها کمرنگ و منکرات پررنگ شده است.

 

وی افزود: ما باید در چنین گردهمایی هایی هوشمندانه عمل کنیم وگفتمان سازی ارزشهای اسلامی در درون منزل و محله حضور در مساجدحضور در نمازهای جمعه حضور در مراسمات مذهبی و دینی را پررنگ کنیم.

 

دکترشاهرخی با بیان اینکه تغییرات پنهان فرهنگی برای کم رنگ کردن ارزش های دینی و انسانی جزء برنامه‌های نظام سلطه علیه کشور مااست. چون آنها دیدند با ابزار آلات جنگی نمی توانند با این ملت هماوردی کنند.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به سخنان پیشین خود درنمازجمعه درخصوص وقایع یکی دوماهۀ اخیر در کشور تاکید کرد: اختلاف بر سربیرون بودن چندتارمونیست.حد شرعی حجاب وجه وکفین است ورعایت نکردن ولو بیرون بودن چند تارمو باشد حرام است ولی آنهایی که درپشت صحنه این ماجرا ایستاده‌اند می خواهند که ملت های مسلمان را به سمت همجنس گرایی.ازدواج زن بازن ومردبامرد وازدواج باحیوانات سوق دهند و این امر با تغییرات پنهان فرهنگی صورت می گیرد.

 

تفرقه و اختلاف کوبنده و نابود کنندۀ جامعه است

 

نمایندۀ ولی فقیه در لرستان برضرورت وحدت و انسجام دربین ملت ایران تأکید کرد و با بیان اینکه  باید در این گونه نشست‌ها، مهمات ، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد متذکرشد: گاهی انسان حقی دارد ولی استیفای آن همراه باتنازع است و روش امامین انقلاب وپیشوایان معصوم (علیهم‌السلام)  این بوده است که گاهی از حق خود می گذشتند تا تفرقه در میان مسلمانان ایجاد نشود ، چراکه تفرقه و اختلاف کوبنده، از بین برنده و نابود کننده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: امیرالمومنین(ع) امام حسن وامام حسین (علهم‌السلام) با دستور خداوندوابلاغ رسول گرامی اسلام (ص) به امامت منصوب شدند ولی وقتی دیدند اختلاف ،تفرقه و دودستگی درمیان صفوف مسلمین ایجاد می  شود ازحق مسلم خود کوتاه آمدند

 

دشمن به دنبال خسته کردن انقلابیون با ابزارجنگ ترکیبی -فرسایشی است

 

نمایندۀ ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال این است که با ابزارجنگ ترکیبی فرسایشی، ما را خسته وفرسوده کندخاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند ادامه آشوبها رابه جنگی بدل کنندکه از طرفی موجب ملال انقلابیون و ازطرف دیگر باعث ایجاد امید در دل تبهکاران و تجزیه طلبان شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه ملت ما تبهکاران و تجزیه طلبان را بخوبی می‌شناسدتصریح کرد: همانهایی(منافقین ) که در اول انقلاب می گفتند: نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» و می گفتند که حزب‌اللهی ها توان نبرد با آمریکا را ندارند فقط ما می توانیم با آمریکا نبرد کنیم!اما: هم سازش کردند  هم تسلیم شدند هم جاسوسی کردند و هم حالا در دامن نظام سلطه افتاده اند و لذا اینان منفورتر از آنند که ملت ایران به آنها اقبال داشته باشند

 

درپایان دیداراقشارمختلف مردم پلدختر ومعمولان با نمایندۀ ولی فقیه درلرستان و امام جمعۀ خرم آباد نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی برگزار شد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید