پنج شنبه، 9 فروردین 1403
علم و فناوری
شناسه خبر: 3102
  • 1

نخبۀ پلدختری در فهرست دانشمندان برترجهان

دکترسعید فرهادی «نخبۀ پلدختری» درفهرست دانشمندان برتر جهان قرار گرفت

دکترسعید فرهادی دانشمند نُخبه پلدختری وعضو هیئت علمی دانشگاه لرستان، درفهرست دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش بالاگریوه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس گزارش سالیانه منتشر شده از طرف الزویر در سال ۲۰۲۲ که با همکاری پایگاه استنادی اسکوپوس و دانشگاه استنفورد بر مبنای شاخص‌های استنادی از جمله تعداد مقالات تألیفی، ارجاعات، استنادها،H-index و سایر شاخص‌های علمی انجام شده، تعداد ۶ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان در فهرست ۲٪ دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند که دانشگاه لرستان نسبت به سال گذشته در این زمینه رشد داشته است.

مصطفی کرم‌پور افزود: محسن ایزدی از گروه مهندسی مکانیک، امیرحمزه حقی‌آبی از گروه علوم آب، محسن عادلی، سعید فرهادی و علیرضا غیاثوند از گروه شیمی و علی فرمانی از گروه مهندسی برق الکترونیک، ۶ عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان هستند که در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان عنوان کرد: به این ترتیب، در تازه‌ ترین رتبه بندی، تعداد ۶ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان در جمع ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.

گفتنی است دکتر سعید فرهادی دارای مدرک دکترای شیمی معدنی و بیش از ۲۱ سال سابقه تدرس بوده و هم اکنون بعنوان عضو هیئت علمی و مدرس رشته شیمی در دانشگاه لرستان مشغول به تدریس،تحقیق و پژوهش می‌باشد.

دسته بندی: علم و فناوری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید