پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست / اقتصاد
شناسه خبر: 3088
  • 0

دبیرقرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان:

اولویت کار قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی پیشگیری از فساد است

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان : جلوگیری از فساد رویکرد محوری برنامه های این قرار گاه است.

پرنیان با اشاره به برنامه های مختلف قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، افزود: جلوگیری از فساد رویکرد محوری برنامه های این قرار گاه است.

 

به گزارش بالاگریوه « ضرغام پرنیان» امروز در نشست هم اندیشی هسته مرکزی مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان، اظهار داشت: در راستای برنامه‌ها و اهداف قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور بیش از یکسال است که قرارگاهای استان شکل گرفته است وقدمهای مثبتی در این راستا برداشته شده است .

 

وی کمک به اقتصاد کشور و جلوگیری از رانت و فساد درسیستم های اداری و اقتصادی مرتبط با دولت را ازدیگر اهداف مهم قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان کرد و یادآورشد: قرارگاه مبارزه بامفاسد اقتصادی تلاش می کندبا همکاری دستگاه قضائی ونظارتی  و نهادهای حاکمیتی، از شکل گیری فساد جلوگیری نماید.

دبیرقرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولویت اصلی قرارگاه پیشگیری از فساد است، تفاهم نامه های  متعددی در سطح کشور جهت  هم افزایی وهمکاری با بعضی از دستگاه و نهادها منعقد شده است .

 

پرنیان اظهارداشت : قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، قرارگاهی مردمی تشکیلاتی است و برای پیشگیری از فساد هم در حوزه تئوری و هم در حوزه عملیاتی برنامه های متعددی دارد.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص مبارزه بافساد، افزود:حرکت درمسیر رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب ازاهداف و رویکردهای مهم قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

 

پرنیان با بیان اینکه الحمدالله در سایه قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، شبکه عظیم و مردمی در کشور برای مبارزه با فساد شکل گرفته است افزود: هدف از این شبکه سازی، ورود مردم در مبارزه با فساد است، همانطوری مقام معظم رهبری چند سال پیش تاکید فرمودند که مردم در حوزۀ مقابله و مبارزه فساد  ورود کنند.

در این نشست دبیران قرارگاه های مبارزه با مفاسد اقتصادی شهرستان های استان پیشنهادات و نقطه نظرات خودرا مطرح کردند.

دسته بندی: سیاست / اقتصاد
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید