سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
فرهنگ و هنر
شناسه خبر: 3087
  • 0

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لرستان:

اینترنت خبرنگاران برای همۀ اعضای سامانه جامع رسانۀ کشورفعال می شود

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی : برای همه خبرنگاران و اصحاب رسانه ای که عضو سامانه‌ جامع رسانه‌‌ای کشور هستند اینترنت خبرنگاری فعال می‌شود.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای همه خبرنگاران و اصحاب رسانه ای که عضو سامانه‌ جامع رسانه‌‌ای کشور هستند اینترنت خبرنگاری فعال می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار بالاگریوه فرشاد مهدی پور عصرچهارشنبه درحاشیه مراسم روزخبرنگار درجمع خبرنگاران با اشاره به اینترنت خبرنگاران اظهار داشت: امسال فراخوان دادیم که اهالی رسانه و خبرنگاران درسامانه جامع رسانه کشور ثبت نام کنند و با هماهنگی که با وزارت ارتباطات انجام شده قرار است همه افرادی که در سامانه جامع رسانه ثبت نام کرده‌اند طی چند روز آینده اینترنت هدیه آنها فعال شود.

 

وی افزود: خبرنگارانی هم که چهارشنبه گذشته ثبت نام کرده‌اند و همه اهالی رسانه که عضویت خود را درجامع رسانه تکمیل کنند مشمول اینترنت خبرنگاری خواهند شد.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد با اشاره به موضوع کاغذ مورد نیاز نشریات و رسانه های مکتوب عنوان کرد: سال ۹۷ وزارت ارشاد به واسطه بحران ارزی که به وجود آمد وارد چرخه تخصیص کاغذ حمایتی برای رسانه‌ها شد، وقراربود که حمایت‌هایی در این زمینه‌ انجام دهد و تاسال ۹۹کاغذ هم جزو کالاهای اساسی که مشمول پرداخت ارزش افزوده بودند قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه مصوبۀ دولت قبل اما درسال ۱۴۰۰ به اجرا در نیامد اما از ابتدای دولت سیزدهم با نظر رییس جمهور و فعالیت بخش‌های مختلف دوباره تلاش شد برای کاغذ مطبوعات و کاغذ نشر اقداماتی صورت بگیرد، تصریح کرد: اواخر سال گذشته مصوبات درسطوح مختلف اخذ شد و مسیرهای مختلفی طی شد، امیدواریم با کمک سایر دستگاه‌ها بتوانیم بخشی از کاغذ حمایتی را زودی بین رسانه‌های مکتوب توزیع کنیم.

 

مهدی پور گفت: بهار امسال به رسانه‌های مکتوب فراخوان دادیم تا شمارگان انتشار و توزیع خود را بارگزاری کنند تا براساس آن میزان حمایت کاغذ مورد نیاز روشن شود.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی در مورد وضعیت مسکن خبرنگاران خاطر نشان کرد: وزارت راه اطلاعیه‌ی در این زمینه ارائه کرده و ما هم مذاکراتی را در خصوص روشن شدن جزییات این اطلاعیه انجام داده‌ایم.

 

درپایان این مراسم با حضور سردارکشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان و مریدی مسئول بسیج رسانۀ استان ازپوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر نیز رونمائی شد.

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید