پنج شنبه، 9 فروردین 1403
فرهنگ و هنر
شناسه خبر: 3086
  • 0

فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان در آئین تجلیل از اصحاب رسانه لرستان:

خبرنگاران و اصحاب رسانه خط مقدم جنگ رسانه ای با دشمنان هستند / مردم ارباب رجوع نبوده بلکه ولی نعمت و صاحبان اصلی میزها و جایگاه ها هستند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان : امروزخبرنگاران و اصحاب رسانه درخط مقدم جنگ رسانه‌ای با دشمن قرار دارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروزخبرنگاران و اصحاب رسانه درخط مقدم جنگ رسانه‌ای با دشمن قرار دارند.

 

به گزارش بالاگریوه سردار مرتضی کشکولی درآئین تجلیل ازخبرنگاران که به همت ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بمناسبت روزخبرنگار در سالن شهید آوینی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزارشد، با گرامی‌داشت یاد وخاطره شهید محمود صارمی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران پدیده عصر حاضر و معجونی از حاکمیت توده مردم و حاکمیت منطق و اندیشه و قاعده اصلی انقلاب اسلامی است که نخستین بار در دنیا اتفاق افتاد.

 

وی افزود: منطق جمهوری اسلامی اندیشه ای است که با آن به جنگ نرم ،سخت و نیمه سخت زورگویان و مستکبران رفته وعلت اصلی موفقیت و مقاومت ملت ایران در برابر دنیا نیز همین منطق و اندیشه است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اظهارداشت : شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی ملت ایران با هدف پیاده کردن ارزشهای اسلامی درجامعه با هیچ شخص و جامعه ای جز مستبدان ، استعمارگران و ابرقدرت‌ها تعارضی نداشت.
 

سردار کشکولی یادآور شد: حاکمیت مردمی در سایه ارزش‌های بنیادین دینی، طومار استعمارگران و ابر قدرت های آن زمان را درهم  پیچید و آنها این موفقیت را برنتافتند و درگیری سخت را آغاز کردند و گفتند این منطق را تنها باید با زور از بین برد و در این زمینه تلاش‌های زیادی کردند.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران از جمله اقشاری بودند که درکنار ملت از منطق جمهوری اسلامی صیانت کردند خاطرنشان کرد: امروز نیز موازنه تغییر کرده و منطق جمهوری اسلامی در برابر دنیای استکبار قدرتمندانه ایستاده است. 

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اظهارامیدواری نسبت به اینکه اصحاب رسانه شرایط را درک کرده و به اقتضای رسالت رسانه‌ای خود در این راستا قلم بزنند، تصریح کرد: چنانچه اصحاب رسانه موفقیت بزرگ پیروزی منطق حاکمیت مردم واندیشه اسلامی وشکست و افول بلوک شرق و غرب را درک کنند، بهتر می‌توانند از حقوق حقه مردم که با عقلانیت همراه است، دفاع کنند.

سردارکشکولی با اشاره به اینکه رسانه بایدحقانیت دین را به تصویربکشد افزود : دین ما دین عقلانیت وحقانیت است و برای اینکه توسط بدخواهان و رسانه های معاند وارونه جلوه داده نشود رسانه ها باید در این زمینه شبهه‌زدایی کنند.

وی افزود: خبرنگاران باید ضمن انعکاس خبر درست ،دقیق و بموقع رسالت خبری خود رابا تکیه برعقلانیت و به دور ازبرخورد احساسی بجا بیاورند تا به حقوق مردم آسیبی نرسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه خبرنگاران درجنگ رسانه‌ای با دشمنان نظام خط مقدم هستند و وظیفه سپاه پاسداران در این جنگ ادراکی کمک به اصحاب رسانه است.افزود: امروز دشمن با شناخت مردم کار دارد که پشتوانه و نقطه قوت نظام است و می‌خواهند با شبه‌افکنی مقاومت آگاهانۀ مردم را بشکنند و سپاه پاسداران در این جنگ ادراکی  خودرا موظف به همکاری با رسانه ها می داند .

 

سردار کشکولی کار رسانه ای را سخت و شاق عنوان کرد و افزود: اصحاب رسانه و قلم راویان واقعیت و حقیقت هستند که در برابر شبهه‌افکنی رسانه‌های معاند به ویژه در فضای بدون مرجع و سند مجازی رسالت خطیری خود در انعکاس واقعیات را بایستی به انجام برسانند.

 

فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان اظهارداشت : بکاربردن واژۀ « ارباب رجوع » در مورد مراجعۀ مردم به ادارات اشتباه می باشد زیرا در نظام جمهوری اسلامی مردم صاحبان اصلی انقلاب و میز وپست‌ها هستند و تاکید به احترام به ارباب رجوع ، فرهنگی است که به اشتباه جا افتاده وباید تغییرکند تا مسوولان بدانند که مردم براساس فرمایش امام راحل ولی نعمت انقلاب هستند.

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید