پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
---
شناسه خبر: 3084
  • 3

نامۀ سرگشادۀ دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر به استاندار لرستان

جناب آقای زیویار استاندار محترم لرستان ! « فرماندار» ی مستقل ،خادم مردم و مجری برنامه های دولت انقلابی درشهرستان پلدختر منصوب کنید.

دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر: امروز تغییر مدیران دولت قبل و « نه گفتن» به سهم خواهی نمایندگان مطالبۀ اصلی مردم لرستان از استاندار است .

دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر درخصوص مطالبات نیروهای انقلابی استان و بویژه شهرستان پلدختر به استاندارلرستان نامه سرگشاده نوشت .

 

به گزارش گروه سیاسی بالاگریوه  متن کامل نامۀ نورالدین احمدی دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر به شرح زیر است ؛ 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

جناب آقای دکتر زیویار

استاندار محترم لرستان


سلام علیکم

 

همانطورکه استحضاردارید سال های سال بود که خواستۀ اصلی مردم لرستان از دولت ها انتخاب استاندار بومی بوده است تا شاید با اشراف بر ظرفیت های لرستانِ بهره مند ازمنابع خدادادی همچون آب فراوان، زیرساخت های گردشگری وکشاورزی ودامداری و صنعتی و بکارگیری نیروهای انقلابی ،جهادی ،متعهد و مجرب که باعنایت خداوندکم هم نیستند درمدیریت های استان بتواند پسوند پلشت توسعه نیافتگی و محرومیت را ازدنبالۀ نام این استان دلاورپرور وحامی نظام ، انقلاب و رهبری بزداید و به سمت توسعه هدایت نماید.تا مردم این سامان طعم شیرین نتیجۀ حضور موثر و پررنگشان در انتخابات و رأی با آیت الله رئیسی را بچشند.

مجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر براین باوراست که آیت الله رئیسی درایام تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری هوشمندانه پیام و مطالبۀ مردم لرستان را دریافت کرد و پس از انتخابات این مسئولیت خطیر را برعهدۀ حضرتعالی نهاد و مردم لرستان را برای اولین بار پس از انقلاب به یمن داشتن استاندار بومی شادمان نمود.

 

این شادمانی اما با انتصاباتی که مورد نقد جدی اکثر قریب به اتفاق جریان های حامی دولت سیزدهم و فعالان ستادهای آیت الله رئیسی و نیروهای انقلابی استان بودکم کم رنگ باخت چرا که عدم تغییرمدیران دولت قبل علیرغم گذشت حدود یکسال ازاستقرار دولت جدید و نیزانفعال استانداری در برابرسهم خواهی های برخی نمایندگان برای انتصاب یاران انتخاباتی شان به رغم آنکه چندین بار مورد نهی رهبری نظام قرار گرفتند. نگرانی های مردم لرستان را مضاعف کرده است.

حضرتعالی بعنوان فردی اهل پژوهش یقینا دیدگاه ها و نظرات قاطبۀ مردم ،انقلابیون وحامیان دولت انقلابی سیزدهم را درفضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی استان دنبال می کنید و از نگرانی های نیروهای انقلابی بابت تعلل و کندی درتغییر کارگزاران دولت قبل که انتخابات برای تغییر آنان برگذارشده و همچنین انتصاب مدیرانی که به تصور افکار عمومی مردم لرستان در قد و قوارۀ آن جایگاه ها نبوده و بیشتر مطلوب نمایندگان مداخله گر در امر انتصابات می باشند ، مطلع هستید.

جناب آقای زیویار !
مقام معظم رهبری دردیدار دست اندرکاران کنگرۀ ملی شهدای عشایر در۲۲ خرداد سال جاری فرمودند : هرکه مردم را از آینده ناامید کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند،، آیا با رصد مطالبات جریان های انقلابی در فضای واقعی ، مجازی و رسانه ای استان فکر نمی کنید که کم لطفی نسبت به نیروهای انقلابی و گردانندگان ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی که نقش آفرینان هدایت مردم به حضور در پای صندوق های اخذرأی بوده اند مصداقی از مأیوس کردن جریان انقلابی وفادار به نظام و انقلاب و آرمان های امامین انقلاب بعنوان بخش تأثیرگذاری ازمردم باشد؟

برادر انقلابی !
امروز تغییر مدیران دولت قبل و « نه گفتن» به سهم خواهی نمایندگان مطالبۀ اصلی مردم لرستان از استاندار است و عمده ترین نگرانی مردم خطۀ سرداران و ۶۵۴۴ شهید گلگون کفن که همواره ودر بزنگاه های مختلف وفاداری خودرا به نظام و انقلاب اسلامی به منصۀ ظهور نشانده اند و یقینا حامی دولت انقلابی آیت الله رئیسی هستند ، روی زمین ماندن دغدغۀ مقام معظم رهبری درخصوص عدم دخالت نمایندگان در انتصابات که انتظار می رفت استاندار دولت انقلابی با شجاعت و شفافیت تمام در راستای عمل به منویات رهبری در مقابل این دسته از نمایندگان می ایستاد ، از یک سو و نگرانی دیگر بی توجهی به دستور صریح رئیس جمهور محترم درعدم استفاده ازبانیان وضع موجود که عملا اعتقادی به سیاست ها ی دکتر رئیسی و مشی انقلابی دولت سیزدهم ندارند ، در مدیریت هاست که این دو موضوع مهم باعث گله مندی عمیق جریان های انقلابی و قاطبۀ مردم استان است

 

نمایندۀ محترم عالی دولت انقلابی در لرستان !

 یقین بدانیدمجمع مطالبه گران شهرستان پلدختربعنوان جزئی ازبدنۀ نیروهای انقلابی وحامیان دولت سیزدهم همانطورکه درانتخابات های  ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ دفاع از انقلاب اسلامی و دکتر رئیسی را بعنوان یک تکلیف برخود فرض می دانستند امروز نیز علیرغم همۀ دلنگرانی هائی که به بخشی از آن اشاره شد حامی و وفادار به دولت انقلابی آیت الله رئیسی بوده و ضمن انتظار ازدولت انقلابی برای انتصاب «فرماندار» ی «مستقل »، خادم مردم و صرفا مجری سیاست ها و برنامه های دولت آیت الله رئیسی که به دنبال آن به انتظار یکسالۀ مردم شهرستان درخصوص استقراردولت انقلابی پایان داده شود ،مصرانه بر ضرورت تغییر مدیران دولت قبل و مقاومت استاندار دولت انقلابی در برابر سهم خواهی ها و دخالت های برخی نمایندگان که نشان داده اند التزامشان به ولایت فقیه و رهبری جای تردید دارد. تاکید داریم .

 

سلامتی و موفقیت جنابعالی و همۀ دولتمردان دولت انقلابی سیزدهم را از خداوند عزوجل خواستارم

 

                        نورالدین احمدی 

               دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر

دسته بندی: ---
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید