شنبه، 1 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3043
  • 0

بیانیۀ تشکل های اسلامی دانشگاهیان لرستان برای حضور گستردۀ مردم در راهپیمائی روز قدس

مبارزه با تجاوز، اشغالگری و کشتار بی گناهان باید مطالبۀ عموم مسلمانان باشد

تشکل های اسلامی دانشگاهیان انقلابی لرستان با صدور بیانیه ای مردم به حضور در مراسم راهپیمائی روز قدس دعوت کردند.

تشکل های اسلامی دانشگاهیان انقلابی لرستان با صدور بیانیه ای مردم را برای حضور هرچه باشکوهتر در مراسم راهپیمائی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزۀ سیاسی بالاگریوه متن بیانیۀ تشکل های اسلامی دانشگاهیان انقلابی لرستان به شرح زیر است :

پيامبر گرامی اسلام صلي الله عليه و آله :

«هر كس صبح كند و به امور مسلمانان همّت نورزد، از آنان نيست و هر كس فرياد كمك خواهى كسى از مسلمانان را بشنود و به كمكش نشتابد، مسلمان نيست.» اصول کافی ،ج۲ ،ص۱۶۴

رژیم جعلی و بی ریشه و غاصب و سرطانی اسرائیل توسط استعمارگران انگلیسی و آمریکایی ، برای مقابله با جهان اسلام تأسیس و تداوم یافت ، لذا رییس جمهور کنونی آمریکا قبلاً ضمن حمایت فراوان از این رژیم کودک کش گفته بود :« اگر اسرائیل نبود ما باید اسرائیلی می‌ساختیم تا حامی منافع ما در منطقه باشد».

اما ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس باعث شد تا مبارزه با تجاوز و اشغال‌گری و کشتار مردم بی گناه فلسطین و نیزهجمه قدرتهای خونخوار و اسلام ستیز غربی ، به خواسته عمومی مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده و آن‌ها را از خواب غفلت بیدار کند.

بنابراین در منظر امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ، روز قدس روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) و روز مقابله با زورگویی های آمریکا و ایادیش و روز بیداری مسلمانان و حیات اسلام و مقابله مستضعفان با مستکبران و فریاد حق خواهی و صف بندی حق و باطل و روز امنیت کشور است، بطوریکه به تعبیر امام خمینی( ره) رزو قدس همتراز با شب قدر نامیده شد.

لذامبارزه و مقابله با نسل کشی مسلمانان در فلسطین و یمن و افغانستان وسوریه و عراق ،باعث بیداری مردم مسلمان منطقه شده و در نتیجه‌ی مجاهدات مردان میدان‌های مقاومت ،امروزه شاهد هستیم که رژیم صهیونسیتی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و شکست مثلث سوم غربی ،عبری عربی و بخصوص آل سعود خبیث نزدیک است و جبهه مقاومت اسلامی در کل منطقه در آستانه پیروزی قرار گرفته اند.

مااعضای تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان (دانشگاهیان انقلابی) لرستان به پیروی از امامین انقلاب ،روز جهانی قدس را گرامی داشته وضمن تمجید ازمکتب حاج قاسم سلیمانی،  استقامت مردان میدان مقاومت را ارج نهاده و ازعموم مردم شریف لرستان می‌خواهیم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، از مردم مظلوم فلسطین حمایت و از قبله ی اول مسلمین دفاع کنند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید