جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 3030
  • 0

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

رفتار نامتعارف و آزار دهنده برخی مسئولان سبب گلایه مندی مردم شده است/ حاشیه سازی برای استانداری که شبانه روز درحال تلاش است جفاست

معاون سیاسی- امنیتی استاندارلرستان در جلسۀ معارفه فرماندار جدید پلدختر گفت: برخی مسئولان با رفتار نامتعارف و آزار دهنده خود سبب گلایه مندی مردم شده اند .

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در آئین معارفه فرماندار شهرستان پلدختر گفت: برخی مسئولان با رفتار نامتعارف و آزار دهنده خود سبب گلایه مندی مردم شده اند .

گروه سیاسی - معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه برخی از مسئولان بارفتار نامتعارف و آزاردهنده سبب گلایه مندی مردم شده اند،گفت: به طورجدی اعلام می کنم که هیچ مشکلی درجمهوری اسلامی وجود نداشته که اگر مسئولان اراده کنند حل نشود .

به گزارش بالاگریوه بهرام ستاری ظهرامروز درمراسم معارفه فرماندار پلدختربا بیان اینکه متاسفانه فضای مجازی مسمومی در لرستان داریم گفت:هر تصمیمی گرفته می شود حاشیه ای درست می کنند که جواب این حاشیه سازی ها را در فرصت مناسب می دهیم .

وی با تأکید براینکه تخریب باید در فضای مجازی رخت بربندد افزود : مطالبه گری راهگشا و دلسوزانه بسیار ضروری است اما این جفاست که برای استاندار بومی که با تمام انگیزه و شبانه روزی در حال کار است باید وقتش را برای پاسخ به حاشیه های فضای مجازی بگذارد .

« ستاری » با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی الگوی کشورها و ملت های منطقه است افزود:مسئولان منطقه درعمل اذعان کردند که اگرجمهوری اسلامی را درسپهرسیاسی منطقه نادیده بگیرند برنامه هایشان به سرانجام نمی رسد و جمهوری اسلامی در ابعاد بیرونی بعنوان الگو مطرح بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه مردم باید احساس کنند که بین آنها با مسئولان جدایی وجود نداردعنوان کرد:در ادوار گذشته متاسفانه نوع رفتار برخی مسئولان طوری بوده که مردم احساس کردند با نظام بیگانه هستند و ما باید این شکاف را ترمیم کنیم و این شکاف زمانی برطرف می شود که مسئولان احساس کنند برای خدمتگزاری شبانه روزی آمده اند.

وی بیان کرد:مسئولان باید نگاه مسئولیت آور به کار داشته باشند،مسئولیتی که امروز بر عهده همه ما در دولت سیزدهم گذاشته شده فراتر از وقت اداری و فراتر از ""نمی توانم"" و ""نمی دانم"" است ،هر فردی که نمی تواند مشکلات را حل کند به ملت جفا کرده و نباید مسئولیت بپذیرد.

ستاری با اشاره به اینکه مسئول اگر نتواند راه گشا باشد به درد مسئولیت نمی خوردگفت:مسئول باید برنامه داشته و بتواند مشکلات مردم را برطرف کرده و امروز باید افتخار کنیم که در سایه ولایت فقیه مسئولیت پذیرفتیم .

وی با بیان اینکه تکریم مردم در ابعاد گوناگون اولین اصل درمسئولیت اسلامی است تصریح کرد:برخی از مسئولان با رفتار نامتعارف و آزار دهنده سبب گلایه مندی مردم شده اند،به طور جدی اعلام می کنم که هیچ مشکلی درجمهوری اسلامی وجود نداشته که اگرمسئولان اراده کنند حل نشود ،الا آنکه ما نمی توانیم را در دستور کارخود قرار دهیم،امروز جمهوری اسلامی از افرادی که راه حل ""نمی شود""و"" نمی توانم "" را نمی پذیرد،مسئولان باید راهکار میدا کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه رویکرد انقلابی و جهادی مبنای کار مدیران دولت سیزدهم است و ما هم در حرف و هم درعمل ثابت کنیم که مدیر دولت انقلابی هستیم خاطر نشان کرد:متاسفانه در لرستان فضای مجازی مسمومی داریم به طوری که هرتصمیمی دراستان می گیریم با هجمه های ناجوانمردانه روبرو می شویم  ‌که به هجمه های ایجاد شده در فرصت مناسب پاسخ می دهیم.

ستاری با اشاره به اینکه مدیرانتصاب می کنیم یک چیزمی گویند ،مدیر انتصاب نمی کنیم یک چیز می گویند، اظهار داشت:استاندار خدمت گذار وفرهیخته ومردمی شبانه روزخودش را برای توسعه و درمان دردهای مزمن چهل ساله استان گذاشته است اماچرا الان که شش ماه از دولت سیزدهم گذشته و استاندارخدمت گذار در حال خدمت است همه جریان ها دست به یکی کردیم که استاندار را بشکنیم و اجازه ندهیم که کار انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه برای جبران دردهای مزمنی که از دیرباز درپلدختر وجود داشته و سیل ۹۸ هم این دردها را تشدید کرده نیاز به سخت کوشی بیشتری وجود دارد  افزود:در هیچ سفر استانی رئیس جمهوری173مصوبه وجود نداشته که استاندار در حال تلاش برای اجرا و به نتیجه رساندن این مصوبات است.

دراین مراسم آقای حمید خادم بعنوان سرپرست فرمانداری پلدختر معرفی و از خدمات حسن رضائیان قدردانی شد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید