جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 3028
  • 0

پاسخی به هتاکان به نهاد نمایندگی ولی فقیه در لرستان

کوردلان مجازی و تفاله های سیاسی بدانند نمایندۀ ولی فقیه درلرستان برای ما به مثابۀ خودولی فقیه است

کوردلان مجازی و تفاله های بدانند نمایندۀ ولی فقیه درلرستان برای ما نیروهای انقلابی و سربازان ولایت و رهبری به مثابه خود ولی فقیه بوده و حاضریم در دفاع و حمایت از این جایگاه جان ناقابلمان را تقدیم کنیم

کوردلان مجازی و تفاله های بدانند نمایندۀ ولی فقیه درلرستان برای ما نیروهای انقلابی و سربازان امام خامنه ای به مثابۀ خودولی فقیه است وحاضریم در دفاع و حمایت از این جایگاه جان ناقابلمان را تقدیم کنیم
 

به قلم نورالدین احمدی

بالاگریوه؛ این روزها رهبری معظم انقلاب اسلامی،فقهای شورای محترم نگهبان و اکثر ائمه جمعه وجماعت سرتا سر کشور،اصل تفکیک قوا که یکی ازمترقی ترین و پیشرفته ترین اصول قانون اساسی است را به نمایندگان گوشزدکرده اند و فقهای شورای محترم نگهبان که مجتهدینی جامع الشرایط  هستند نیز نمایندگان را از دخالت درامور اجرائی و انتصابات برحذر داشته اند!

دراین میان سخنان دکترسید احمدرضا شاهرخی ،نمایندۀ ,ولی فقیه درلرستان قاطعیت وتمامیت داشت ونمایندگان را ازدخالت در امور اجرائی برحذر داشتند و فرمودند،استاندار باید برای انتصاب مدیران آزادی عمل داشته باشد و مسببان وضع موجود کنار بروند وجوانان مومن ،انقلابی و توانمند مناصب را در اختیار بگیرند!

فرصت طلبان و جناح زر و زور این قاطعیت کلام وموضع انقلابی امام جمعه را تاب نیاوردندو دست به انحراف افکار عمومی زدندو با شانتاژی تبلیغاتی و فرار رو به جلو مدیرکل احتمالی جهاد کشاورزی را پسر عمه ی امام جمعه شاهرخی خواندند!

چند سوال :

آیا هرکسی فامیلی اش شاهرخی باشد،پسر عمه ی امام جمعه خرم آباد است؟ ودر صورت صحت نسبت فامیلی فرد مورد نظر با نمایندۀ ولی فقیه بایستی نامهربانانه مورد هجمه قرارگیرد؟

چرا باید این عالم بی تکلف دینی که نمونۀ یک انسان فرهیخته و خودساخته است اینگونه مورد حمله و شانتاژ تبلیغاتی قرار بگیرد؟

چه فرد یا جریانی ردیف اول اردوگاه جور هستند که اینگونه نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعه انقلابی خرم آباد را (هرچند ممکن است انتقادهائی دلسوزانه از طرف نیروهای جبهۀ انقلابی به برخی نزدیکان و منتسبان ایشان وجود داشته باشد که امری کاملا طبیعی و انکار ناپذیر است ) مورد اهانت و شانتاژ رسانه ای قرار میدهند؟

اما هتاکان بدانند که نمایندۀ ولی فقیه خط قرمز مردم لرستان است و هرگونه اهانت و خدشه به جایگاه رفیع و والای نمایندگی ولی فقیه ازسوی هیچ فرد ،گروه یا جناح سیاسی پذیرفته نیست وفردا روزقلمهای آختۀ جوانان انقلابی ،اتاق فکرتان را ویران خواهند کرد و ازجایگاه والای نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان در مقابل نیش قلم زهرآلود بدخواهان حمایت و دفاع جانانه خواهند کرد.

به جوانان انقلابی توصیه میکنیم،فضا را برای سندیکاهای زر و زور تیره و تار کنید تا دگر باره شاهد این بی تقوایی ها و هتک حرمت ها نباشیم...

امام جمعۀ مرکز استان خط قرمزهمۀ ماست چرا که فرستاده ونمایندۀ مقام عظمای ولایت است .ولذا حفظ حرمتش را برخود واجب دانسته و حاضریم جان ناقابلمان مان را در دفاع و حمایت از این جایگاه تقدیم نمائیم !!!

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید