جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2981
  • 0

در آستانۀ انتخابات ۱۴۰۰ وبا شعار وحدت گفتمانی،حضور حداکثری و انتخاب اصلح

« شاتا » شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان اعلام موجودیت کرد

در آستانۀ انتخابات ۱۴۰۰ وبا شعار وحدت گفتمانی،حضور حداکثری و انتخاب اصلح ، شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان « شاتا» اعلام موجودیت کرد

شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان «شاتا»، درآستانه انتخابات ۱۴۰۰، اعلام موجودیت کرد.

 

بالاگریوه ، روابط عمومی « شاتا » اعلام کرد: شورای اتحاد تحول خواهان لرستان موسوم به «شاتا»، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، اعلام موجودیت کرد.

 

براساس این گزارش، شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان «شاتا»، موجودیت خود در فضای سیاسی، اجتماعی لرستان را با شعار «وحدت گفتمانی، حضور حداکثری و انتخاب اصلح» اعلام کرد.

 

دربیانیه روابط عمومی این شورا آماده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم؛ واعتصموا بحبل الله جمعیا ولا تفرقوا

 

در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی برحضور حداکثری آحاد مردم انقلابی، به‌ویژه جوانان درصحنه‌های مختلف و تشکیل دولت اسلامی، نظام اسلامی و تمدن اسلامی؛ ضمن حفظ دست آوردهای موجود و به‌دور ازتکرار اقداماتی که در تراز انقلاب اسلامی نبوده، به تاسی ازامامین انقلاب و شهدای سرافراز و ایثارگران انقلابی و ولایتمدار، خیل کثیری از رهروان باوفای شهدا، همراه با احزاب و تشکل‌های انقلابی و اقشارمختلف مذهبی، سیاسی، جهادی و هیئات مذهبی؛ باتوجه به لزوم ورود همه نیروهای وفادار و علاقمند و حمایت فراگیر وتمام قد ازانقلاب اسلامی، شورای اتحاد و همبستگی تحول خواهان ولایی و انقلابی لرستان جهت فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری و انتخاب اصلح و تشکیل دولت جوان و حزب الهی و انقلابی اعلام موجودیت می‌نماید.

 

 

درادامۀ بیانیۀ « شاتا » آمده است ؛ این شورا، متشکل از ۴ جبهۀ ؛ تحول خواهان انقلابی، جبهه وحدت ملی، جبهه همبستگی نیروهای انقلاب همنا و جبهه کار و کرامت است،.

شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان ضمن ارج نهادن به تلاش و فعالیت سایر تشکل‌ها اعلام می‌دارد که هم افزایی و وحدت گفتمانی و تعامل با آنان را در دستور کار خود داشته، و از اقدامات تقابلی ناسالم که آن را آفت هر فعالیت جمعی می‌داند، پرهیز خواهد کرد.

 

روابط عمومی شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان «شاتا»

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید