پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست / انتخابات
شناسه خبر: 2942
  • 0

یادداشت انتخاباتی نورالدین احمدی

« نورالدین » قرارنبود این بارهم « اسماعیل ِ» مردمِ پلدخترباشد

عده ای توقع دارندهمواره روشنگری،مطالبه گری،دادگاه وپاسگاه وایثاربرای مردم پلدخترسهمِ نورالدین احمدی باشد اما نمایندگی آنان درمجلس سهمِ « دکتر» ها

بالاگریوه،نورالدین احمدی ـ بسم الله الرحمن الرحیم ،با سلام و احترام به آحادمردم شهرستان پلدخترکه باحضور ومشارکت درانتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی مشت محکمی بردهان استکبار جهانی و دشمنان داخلی ملت بزرگ ایران کوبیدند اما با توجه به اینکه معدودی ازمدعیان نخبگی و کاربلدبودن که جرأت قراردادن تصویرخود برروی پروفایلشان راندارند بویژه دربرخی رسانه ها وشبکه های اجتماعی حامی دکترمصطفی چراغی به دنبال اعلام نتیجۀ انتخابات پرحرف وحدیث مجلس یازدهم درپلدختربرای تشویق وترغیب اینجانب به همکاری با آنان درپیگیری شکایت واعتراض به نتیجۀ انتخابات ،سخن ازبه چالش کشیدن جرأت وجسارت این بندۀ خاکی خداوند برزبان می رانند که مثلا حاج احمدی که یکه تازانتقادازمسئولین بود چرادراین برهۀ حساس سکوت کرده ؟ ضمن اذعان به این واقعیت که ماهیچگاه ادعای جرأت وجسارت خارق العاده تری نسبت به مردمی که همه چیز خودرا برای انقلاب ونظام درطبق اخلاص گذاشته اند نداریم لازم دانستم دراین یادداشت کوتاه مواردی را دراین ارتباط به سمع ونظرمردم شریف شهرستان پلدختروبخش معمولان ومخاطبان گرانقدربرسانم.

 

** لازم به ذکراست که هدف ازنگارش یادداشت پیش روبه هیچ عنوان تأئید«قطب اعتدال وتوسعۀ انتخابات شهرستان » ویا تخطئۀ کلی « قطب اصلاحات » انتخابات شهرستان نمی باشد.

 

ابتدا لازم می دانم برخی مدعیان جسارت وشهامت وعزیزان فلان گروه تلگرامی وکاربرانی که تصویر پروفایلشان عروسک ومنظره است به این پرسش مهم پاسخ دهند که چرا درمورد این حقیقت که نورالدین احمدی از۳۰سال پیش تاکنون بعنوان یک پیشکسوت رسانه ای با اسم ومشخصات وتصویروهویت واقعی خود مطلب می نویسد وپای نوشته هاومواضع انقلابی اش مانده وبخاطرهمین انتقادات ومطالبه گریها بیش از۵۰باربه دادگاه فراخوانده شده ،خودرا به تغافل می زنید ؟

 

راستی شما رزمندگان خاموش وبرخی صابون به دل زده های پست های کلیدی بعد ازانتخابات وژنرال های بازنشسته ای که با زیرسؤال بردن ارگانی که داشته های خودرا مدیون آن هستند وبرخلاف رویه سیاسی ۴۰سالۀ گذشتۀ شان جریان و ستادشماراهدایت ومدیریت می کردند،کجابودیدوقتی احمدی در«بالاگریوه» خطاب به استاندارنوشت « این فرماندارنمی تواند انتخابات پرشوروحداکثری وبی حاشیه ای برگزارکند»،«آقای استاندار! امنیت فضای انتخاباتی شهرستان وسلامت انتخابات بسیارمهم ترازبرکناری فرمانداریا تجدید نظردرترکیب هیأت اجرائی است » ، « جناب استاندار! علت قرمزشدن وضعیت پلدختروکوهدشت ،نمایندگان عالی دولت دراین دوشهرستان هستند.»،«واقعا باید دست مریزادگفت به فرماندارورئیس هیأت اجرائی شهرستان به خاطرانتخاب هیأت اجرائی بی طرف » و« آسیب شناسی های شماره ۵۵ و۵۶ ؟ (این موارد و نمونه های دیگری با جسجوئی کوتاه درکانال بالاگریوه قابل دسترسی است )

 

جای تأسف است که بسیاری ازشمایان که دراین روزهای پس ازانتخابات خودرا به کوچۀ دیگری زده ووانمود می کنید حاج احمدی را نمی شناسید درحالی که بارها درمحافل وجلسات حضوری اذعان واعتراف کرده اید که « احمدی » می تواند با جسارت وشهامت مردم وشهرستان پلدختررا ازوضعیت موجود نجات بدهد اما به جای حمایت ازما نه تنها تنورستاد دیگری را که خود به غیرسیاسی بودنش اذعان داشتید گرم کردید بلکه شوربختانه بافرستادن چندین اکیب واسطه تصورکردید که این نیروی انقلابی وبسیجی هم « خریدنی » است واکنون پس ازانتخابات که متوجه قدرنشناسی خود نسبت به این نیروی مطالبه گروتوانمند درپیگیری مشکلات مردم شده اید انتظاردارید حاج احمدی دراین روزهای پسا انتخابات برای اهداف شخصی ونه مردمی شما خود را به آب وآتش بزند !!

 

اما درارتباط با اینکه برای به صحنۀ اعتراض کشاندن حاج احمدی به شکلی ناصواب می گوئید فلانی لااقل « بخاطرمردم» برای پیگیری اعتراضات شما به میدان بیاید ! ازشماها می پرسیم که ؛

 

مگردرانتخابات سال۹۰همین «حاج احمدی» نبودکه به خاطرشما مردم «اسماعیل وار»آبروی سیاسی و اجتماعی خود را به قربانگاه برد وبه قول شما به «نفع مردم» کناررفت وباسخنرانی کوبنده وغرائی ازتریبون ستاد تبلیغاتی آن کاندیدا (که درانتخابات اخیرموضعی مبهم وسوال برانگیزداشت) نتیجه را به نفع مردم تغییرداد؟ ولی آیاهم آن نمایندۀ پیروزوهم شماها مردمی که به توانمندی های حاج احمدی اذعان می کنید درپاسخ به آن ایثاروازخود گذشتگی برادریتان را درانتخابات اخیر به نورالدین احمدی نشان دادید؟

 

این چه توقع نابجائی است که به رغم آنکه بارها به توانمندیهای سیاسی ومطالبه گرایانه این بندۀ خاکی و ناچیز خدا اعتراف واذعان می کنید حتی یک نفرتان درانتخابات دوم اسفند ازما سراغ واحوالی نگرفت اماحالا مرتبا پیغام وپسغام می دهیدکه بیائیم وبرای پیگیری آنچه شمامی خواهیدکه البته به اشتباه نام آنرا «نجات مردم» می خوانیدایثارگری کنیم؟(چون درسال۹۰بهره ونصیب ایثار و ازخودگذشتگی مان به دکتر اولی رسید وبه همین خاطرتوسط بعضی خدانشناسان متهم به دریافت فلان مبلغ ازکاندیدای پیروزشدیم واین بارشما می خواستید که به دکتر دوم برسد تا متهم به دریافت فلان میلیارد بشویم ؟) اماهیهات ،هیهات که « احمدی» باورهای دینی وانقلابی خود را درمقابل تمام دنیای دنیا طلبان معامله کند.

 

راستی دوستان دانا اما بسیارمتوقع ام ! چرا ازخودسؤال نمی کنید که اگرنورالدین احمدی توانمندی ،شهامت ،قلمِ تیز وبیانی غرا وقانون شناسانه برای پیگیری آنچه «حق وحقوق » خود می دانید دارد ،چرا درمقابل برای اوهیچ «حقی» قائل نبودید تا با توجه به شاخص های گفته شده درانتخابات به حمایتش آستین بالا می زدید؟

 

مگراحمدی ازاین دو نفرچه چیزی جزپولهای بادآوردۀ دوقطب انتخابات کم داشت ودارد؟ شما را چه شده است که فکرمی کنید بایستی همواره گذشت وایثاربرای مردم سهمِ حاج احمدی باشد اما نمایندگی مجلسش سهمِ دکترها ؟

 

چرادربحبوحۀ تبلیغات انتخاباتی امسال تصورمی کردید بازهم بایستی کسی مانند «نورالدین احمدی» ازخود گذشتگی کرده وبرای به قول شمانجات مردم،به نفع دکترچراغی که صرف نظرازمتفاوت بودن دیدگاه سیاسی اصلاح طلبانه اش بادیدگاه اصولگرایانه وانقلابی اینجانب به لحاظ شخصیت اجتماعی ورفتار ومنش نجیبانه اش مورداحترام بنده است کناربرود والبته برای گرفتن موافقتم ونتیجۀ مورد نظرتان ناجوانمردانه فکرمی کردید «حاج احمدی» هم خریدنی است وبافرستاندن واسطه هائی به اوقول های غیرخدائی پیشنهاد می کردید؟ درحالی که می دانستید واذعان می کردید که نورالدین احمدی به لحاظ توانمندی های سیاسی نسبت به دکترچراغی ازامتیازات و شاخصه های متمایزتری برخورداراست.؟

 

حال که بحث به اینجا کشیده شد لازم میدانم به این نکته اشاره کنم که عوامل ستادی وکلیدی هردوقطب انتخابات چه ماه ها قبل از انتخابات ،چه هنگام وپس از ثبت نام و چه درایام یک هفته ای تبلیغات نامزدها با حضورچندین باره درمنزل اینجانب تلاش می کردند با پیشنهادهای غیرخدائی ونجومی ما را متقاعد به همراهی با خود نمایند ،اما نمی دانستند که باورهای دینی و انقلابی وثبات قدم این بندۀ ناچیزخدا برمرام انقلابی گری و ولایتمدارانۀ مان فراترازآن بوده وهست که به وعده های آنچنانی تن بدهیم.

 

چرا پذیرش این واقعیت به کام شماها تلخ است که اگرنوبتی هم باشد دیگرنوبت حاج احمدی نیست که برای بار دوم هم به خاطرآنچه شما به اشتباه آن را« نجات مردم پلدختر» می خوانید ایثارگری کند وکناربکشد؟

 

آیامنصفانه است که تمامی عمرسیاسی وشناسنامه ای و داشته های سیاسی،انقلابی ،دینی و اجتماعی ما بعنوان یکی ازجاماندگان قافلۀ شهدا وپیشکسوتان دوران دفاع مقدس ،صرف روشنگری ومطالبه گری دررسانۀ بالاگریوه واحضاربه دادگاه وپاسگاه برای برخی قدرنشناسان شده یا برای به پیروزی رساندن آن دکترواین دکترهزینه گردد؟

 

چرا توقع داشته ودارید این بارهم لازم بود حاج احمدی برای مردمی که اورا تنها گذاشته ودرستادهای دیگری بودندهزینه بدهد ؟

 

چرا نمی پذیرید که این بارباید کسی کنارمی کشید که درطول ۸سال گذشته کلمه وجمله ای درانتقاد به وضع مدیریتی حاکم برشهرستان و تمامیت خواهی و تبعیض های ناروا برزبان جاری نکرده وآشکاراهیچگونه موضعی چه سیاسی وچه مردمی واجتماعی نگرفته است؟ درحالی که همه اذعان می کنید که نورالدین احمدی۳۰سال است وبویژه طی سه دورۀ گذشتۀ مجلس مطالبات ودردهای شما مردم را ازتریبون سایت ونشریۀ (بالاگریوه) فریاد می زند؟

 

چرا باعلم به اینکه دکترچراغی که ازدیدگاه اینجانب نخبه ای فوق تخصص دررشتۀ خود وفردی نجیب ومتین از لحاظ اجتماعی است اما باعرصۀ سیاست ونمایندگی وجادۀ سخت وپرپیچ وخم وفرازونشیب کاندیداتوری ناآشنا و بیگانه می باشد راقانع نکردید تا بقول شمابه نفع مردم کناربکشد؟

 

چرا تصورمی کردید که علاج همۀ گرفتاریها « پول » است ووضع مالی ودست پرِکاندیداهای بی برنامه وبدون گفتمان را به رخ سایرکاندیداها می کشیدید ؟

 

سخن دردآورآنکه چرابا اینکه میدانید وبارها به مطالبه گری وروشنگریهای ما در« بالاگریوه» اذعان کرده واطلاع دارید که صرفابه اتهام عدم همراهی باجریان حاکم بیش از۵۰ باربه پاسگاه ودادگاه احضار شده ایم ،اما اکنون به دلایلی که مصلحت می دانیم ودراین یادداشت به بخش هائی ازآن اشاره شدتمایلی به اعتراض به نتیجۀ انتخابات نیستم اجازه می دهید برخی نابخردان به گونه ای ناجوانمردانه وغیر منصفانه با نادیده گرفتن همۀ فداکاریهای وروشنگری های ما دربالاگریوه درباب روشنگری ومطالبه گری که ثمره اش سفره ای رنگین وآماده ومملوازچندین هزار رأی برای شما وکاندیدای مورد نظرتان بود ،به ما انگ کم جرأتی ویاهمراهی باجریان مقابل بزنند ؟ درحالی که اگرهفته ها درفضای رسانه ای ومجازی تا قبل ازاعلام کاندیداتوری وثبت نامها وشلوغ شدن ستادهاجستجوکنید نمی توانید جمله ای ازکاندیدای مورد نظرخودتان دراعتراض به مدیریت حاکم برشهرستان ویا حتی گلایه ومطالبه ای ازنمایندۀ جریان حاکم پیدابکنید.

 

نهایت آنکه صرف نظرازاینکه پیگیری های کاندیدای معترض انتخابات به چه نتیجه ای منجرخواهدشد، امیدوارم مردم عزیز وهمیشه درصحنۀ پلدخترومعمولان که دغدغۀ برون رفت شهرستان ازوضعیت فلاکت بارکنونی را دارند، با عبرت گیری ازوقایع، رویدادها وتبعات و پیامدهای انتخابات های پرحرف وحدیث دورۀ دهم ویازدهم مجلس درپلدختر، درآینده با به میدان آوردن کاندیدائی قوی، بابصیرت ،شجاع ، سخندان و سخنران و اهل تحلیل وضعیت شهرستان را ازحالت یکجانبه گرائی ،تبعیض و بن بست کنونی رهائی ببخشند.

دسته بندی: سیاست / انتخابات
تبلیغ

نظرات

    • فرهنگی
    • 14 اسفند 1398 14:58
    • 0
    حاج احمدی سلام وقت بخیر.مطلبی چندرورپیش بامحتوای ذیل درسایت محترم بالاگریوه ای درج شد که چندخط اول درپی می آید سپس چند سوال دارم .امیداست پاسخ دهیدکه باعث سوء تفاهم سایرخوانندگان نشود:
    ♦️"پیروزواقعی انتخابات پلدختراین ۱+ ۲۳۴ نفربودند

    ====
    بالاگریوه :
    باسلام و احترام
    وقتی حضرتعالی بعنوان یک طرف بحث ،کاملا بنده را می شناسید مایلم بدانم و حق هم همین است که بنده هم طرف بحثم را بشناسم . اگر خودتان را معرفی بفرمائید یقینا هم بنده به سوالات شما پاسخ خواهم داد و هم بحث بنده و جنابعالی نتیجۀ مطلوبتری خواهد داشت.
    • فرهنگی
    • 12 اسفند 1398 17:03
    • 0
    حاج احمدی سلام وقت بخیر.مطلبی چندرورپیش بامحتوای ذیل درسایت محترم بالاگریوه ای درج شد که چندخط اول درپی می آید سپس چند سوال دارم .امیداست پاسخ دهیدکه باعث سوء تفاهم سایرخوانندگان نشود:
    ♦️"پیروزواقعی انتخابات پلدختراین ۱+ ۲۳۴ نفربودند
    بسم الله الرحمن الرحیم
    • جود
    • 11 اسفند 1398 20:07
    • 0
    از لطف شما در پاسخ به مرقومه قبلی ام بسیار متشکرم
    بنده اگرچه پلدختری هستم ولی به جهت وضعیت شغلی و کاری ساکن پلدختر نیستم اگر هم بعضی مواقع مطالبی می نویسم بدانید که هم ارادت به شما دارم و هم از روی دلسوزی است اگر دقت در مطلب قبلی ام بفرمایید درد دلی است از سر دلسوزی
    همانطوری که شما گله مندی، من هم میخواستم همین بد اخلاقی ها را متذکر شوم مگر در اسلام نداریم و به نقل از معصوم (ع)که المومن اذا وعده وفا سوال من هم این بود که آیا سزاوار است برادری یا خواهری یا خانواده ای و یا طایفه ای شب رای اش فلان کاندیدا و فردا رای اش کاندیدای دیگر باشد؟ به نظرم با حساب و کتاب های انقلابی ومتعهدانه سازگاری ندارد و بیشتر به زد و بندهای غیر انقلابی و غیر متعهدانه سازگار است.
    برادر در این بحث با جنابعالی که عده ای به شما قول داده اند و به تعهد خود عمل نکرده اند بنده هم مخالفم. مومن انقلابی اگر سرش برود نباید قولش برود اوفو بالعقود برای همین مواقع است اما اگر دیگران به عهدشان عمل نکردند من و شما تکلیف نداریم؟ قطعا هم از نظر اخلاقی و هم از نظر اسلامی و انقلابی وظیفه مضاعف داریم و نباید در مقابل بد اخلاقی ها و به انحراف بردن جریان انتخابات در این شهرستان ساکت ماند اگر معتقدیم که جریانی اتفاق افتاده ساکت نمانیم و از بالاگریوه که یک رسانه مستقل و زبان مردم این شهرستان است انتظار می رود که کوتاه نیاید.
    موفقیت و عاقبت به خیری جنابعالی را از خداوند سبحان مسئت دارم.
    • دکتر حسین رشنو
    • 9 اسفند 1398 22:35
    • 0
    سلام بر شما دوست عزیز
    1. صحبت های شما قبل و بعد انتخابات ها نقادانه هست و مردم هم دوست دارند نقد های شما را و چون بسیاری از قلم بدستان شهامت نقد ندارند و مصلحت را بر نقد ترجیح میدهند و شما را تشویق میکنند و به به و چهچه میکنند و این به ان منزله نیست که ان افراد موافق شما هستند بلکه چون شما حرف دل انها را میزنید در یک راستا هستید
    2. نقد انتخاب مردم کار شایسته ای نیست و دموکراسی اسلامی اصالت فرد را اساس کار قرار داده است و خروجی انتخابات برای همه احاد ملت پذیرفتنی میباشد. البته اما و اگرها و ناملایمات اخلاقی و رفتاری در امر انتخابات قابل تامل است و جای خاص خود را دارد و بحثی دیگر را طلب میکند
    3. رزمندگان باسواد و تحصیلکرده دارای اخلاق حسنه اجتماعی و مردمی که شهامت و شجاعت انها برای مردم اثبات شده است سزاوار خدمت به مردم هستند. اما انتخاب دست مردم است و باید تسلیم این اراده گردید.بدون شک شما در این مورد حق و حقوقی بر گردن همه دارید و یادگار شهدا و جانبازان عزیز ما هستید که قدردانی از شما پاسداشت خون شهدای عزیز و مهر مادرانی است که فرزندان خود را بدرقه جهاد و شهادت کردند تا ما درس بخوانیم و امروز مدرک تحصیلی بگیریم.
    4.شناخت بافت اجتماعی مردم پلدختر نیاز به تجربه بالایی دارد و در این خصوص کار افرادی نیست که خود را مولد جریانی خاص میدانند و بجای ایجاد امنیت و ارامش در مردم به تشطت در نظرات مردم می پردازند.توصیه اکید دارم که حلقه های گم شده ای بین برخی از دوستان و مردم وجود دارد که بایستی ان حلقه ها را وصل نمود تا دل مردم را بدست اورد.مقبولیت اجتماعی توسط مردم تعیین میشود که البته نیاز به ارامش اجتماعی دارد و متاسفانه شرایط شهرستان پلدختر سوای از این شرایط است.
    5. حق طلبی زمان و مکان نمیشناسد و هر جا دیدی که ناحق بر کرسی می نشیند
     و ندای هل من مبارز سر میدهد سکوت جایز نیست.وقتی حسین ع در صحنه رزم هست و تو نیستی تفاوتی نمیکند بر سفره شراب باشی یا سجاده عبادت.یاران رهبر بای مخلص باشند و در این وادی هر کاری که برای انتخاب یاران پاک رهبری میتوانید انجام دهید لازم و ضروری است
    6. بهتر است با مردم باشیم و کارمان صرفا بخاطر خدا و مردم باشد حتی اگر در این میان تخریب شویم. خداوند اجر ما را خواهد داد.رضایت خدا برای ما کافی هست و بایستی در این مسیر حداکثر تلاش را داشته باشیم.
    شما شخصیتی متین و نجیب و ارزشمند هستید و آرزوی ما موفقیت شما در همه امور است.اما توصیه میکنم اسیب شناسی جدی داشته باشید و بجای نگاه به بیرون نگاهی عمیق به درون داشته باشید.
    خداوند همه پویندگان خط سرخ حسینی را برای به اهتزاز دراوردن پرچم عدالت و ازادگی توفیق عنایت فرماید
    ====
    بالاگریوه :
    باسلام
    ضمن تشکر و سپاس از توصیه های دینی و اخلاقی که نسبت به این بندۀ ناچیز خدا داشته اید
    خدمت حضرتعالی عرض کنیم که فرموده اید مقبولیت اجتماعی توسط مردم تعیین می شود، بنده ضمن احترام به دیدگاه حضرتعالی شلوغ شدن هر ستادی را که ممکن است زرو زور و تزویر مردم را به آنجا کشانده باشد مقبولیت اجتماعی نمی دانم . کما اینکه در زمان ائمۀ اطهار سلام الله علیهم دراکثر موارد اردوگاه دشمنان و مخالفان ائمه شلوغ تر و دارای کثرت جمعیت بوده اند.
    ثانیا : اگر ازدیدگاه شما بپذیریم که انتخاب دست مردم است وباید گردن بنهیم ، باید بپذیریم که هر انتخابی هم مقبول اکثریت و یا « حق » نیست .و چگونگی انتخاب و راه های صحیح انتخاب هم بایستی مد نظر باشد و اگر به هر انتخابی الزاما بایستی تن داد پس نمی باید به جریان سقیفه هم ایراد بگیریم و به فرض پذیرفتن دیدگاه شما نباید امروز مردم پلدختر به نتیجۀ یک « انتخاب » معترض باشند.
    اینکه توصیه فرموده اید وقتی حسین(ع) درصحنه رزم است و تونیستی تفاوتی نمی کند که برسفرۀ شراب باشی یا سجادۀ عبادت ! به گمانم این تمثیل در حق این بندۀ خاکی خدا روا نباشد چرا که همه و حتی منتقدان بنده اذعان دارند به اینکه از زمانی که خودرا شناخته ام در همۀ صحنه های دفاع از دین و انقلاب و نظام ومردم بوده ام و محاسنم را دراین راه سفید کرده ام و این دیگران هستند که برسرسفرۀ درصحنه بودن امثال بنده نشسته و خون انقلاب را بدون هرگونه رنج و زحمتی تناول می کنند
    فرموده اید با مردم باشیم برای خدا و بخاطرمردم . اما سخن بنده این است که آیا حتی اگر این مردم نخواستند که با آنها باشی و قدرندانستند ؟ شما که الحمدلله اهل نهج البلاغه هستید مروری کوتاه برخطبه ها و نامه های مولی علی (ع) داشته باشید که چگونه از مردم عصر و زمان خود آنگاه که بموقع درصحنه حاضر نمی شوند و اقدام نمی کنند و بصیرت ندارند وبا امامشان همراه نیستند گلایه و شکوه می کند و مردم را نفرین می کند و مرگ خودرا از خداوند طلب می کند.
    با اینکه هرگز نمی خواهم مردم خودمان را با مردم عصر علی علیه السلام و یا رقیبان انتخاباتی را با دشمنان علی (ع) مقایسه کنم اما وقتی مردم برای دررکاب بودن علی (ع) سوگند جلاله یادمی کنند ولی برسفرۀ رنگین معاویه و دشمنان علی حاضر می شوند چه باید کرد ؟
    خداوند سایۀ شما برادر گرانقدر را برسرما مستدام بدارد.
    • جود
    • 9 اسفند 1398 11:37
    • 0
    برادر احمدی عزیز تخلف در انتخابات از هر کس و جریانی سر بزند قبیح است و هر اقدامی در مقابل آن انجام شود عدالت است و با گله گذاری مشکل حل نمی شود به اصطلاح خواه به نفع زید باشد خواه به نفع امر من به عنوان یک پلدختری سوالم این است این چه فرهنگ غلطی است که در انتخابات در این شهرستان شاهد بعضی اقدامات و بد اخلاقی ها مثل تقلب خرید رای و... باشیم که توهین به شعور مردم فهیم پلدختر است شنیده ام که در آن دوران برای تبلیغات شهید سید نورالدین رحیمی توسط برادران حزب اللهی مبلغ ناچیزی جمع شده بود این شهید عزیز ضمن مخالفت با هزینه آن در جریان انتخابات فرمودند نیازی به چاپ پوستر و ... نیست مردم مرا میشناسند اگر خواستند رای می دهند و فرمودند این مبلغ تحویل کمیته امداد امام بشود تا به نیازمندان پرداخت شود. سوال این است ای نمایندگی مجلس مگر برای یک نماینده چقدر آورده دارد که هزینه های آن چنانی برایش انجام می شود؟ قبول کنیم جریان انتخابات در پلدختر هر دوره نسبت به دوره های قبل رو به انحراف و بد اخلاقی سیر می کند و شما به عنوان یک رسانه می توانید بدون نگاه به این جریان و یا آن جریان موثر باشید.
    ====
    بالاگریوه :
    باسلام و احترام
    از بیان دلسوزی و روشنگری و انتقادشما صمیمانه سپاسگزارم .
    اما برادر یا خواهر عزیز و ارجمند و یقینا دلسوز !
    همۀ اهالی پلدختر و حتی بیش از نیمی از جمعیت لرستان اطلاع دارند که « بالاگریوه » سال های سال است که برای آگاهی بخشی در مورد تبعیض ها ،بی عدالتی ها ، تمامیت خواهی ها قلمفرسائی می کند و دراین راه بارها به دادگاه و پاسگاه احضار شده است و اکثر قریب به اتفاق کسانی که این روزها نگران سرنوشت انتخابات هستند برای این بندۀ خاکی خدا سوگند جلاله خورده اند که در انتخابات شمارا این بار برای پیگیری مطالبات مردم از تریبون مجلس حمایت می کنیم . اما با اینکه بنده کمترین چشم طمعی به کرسی سبز مجلس برای منافع دنیائی خود ندوخته بودم ، همان سوگند خورده ها به ستادهای دیگری رفتند و بنده را که به اذعان خودشان توانمند ترین فرد در پیگیری مشکلات و مطالباتشان بودم تنها گذاشتند. آیاسزاوار است بازهم برای این مردم هزینه شویم ؟؟؟ آیا همچنان و تاپایان عمر فقط ما باید برای این مردم و این شهرستان هزینه بدهیم ؟ تادیگران برسرسفرۀ آمادۀ بالاگریوه « طعام خوشمزۀ نمایندگی مجلس » تناول کنند ؟ کمی انصاف هم خوب است .
    • فرهنگی
    • 8 اسفند 1398 20:09
    • 0
    درودبرشماحاج احمدی-واقعا"همانگونه است که درمطلبتان آورده ای ،مطالب جنابعالی تازمانیکه جنبه انتقادی نسبت وضعیت حاکم درشهرستان داردمقبول عده ای ازپیشکسوتان دوست نماوتقریبا"آشنا است ومرتب جنابعالی موردتعریف وتمجیدقرارمیگرفتی ولیکن درآستانه انتخابات ودرمحافل خصوصی کاندیدتولیدمیکردندویارایزنی میکردندبرای ائتلاف "برخی ازکاندیداهابادکتردوم".
    ====
    بالاگریوه :
    باسلام
    از ابراز لطف و محبتتان سپاسگزاریم
    • ..‌.
    • 8 اسفند 1398 12:34
    • 0
    سلام حاجی.بنده با آنکه با قسمتی ازنگاه شما به مسایل سیاسی موافق نیستم اما این تصمیم شما را عاقلانه می دانم.متاسفم در دیار ما پول و مقام شرط کاندید شدن هست.امیدوارم روزی انتخابات عرصه ورود اندیشه ها باشد و جایگاهی برای ورود تراول و اسکناس داران و سیاست زدگان نباشد.خداقوت
    ====
    بالاگریوه :
    ازاعلام نظر و اظهار لطفتان صمیمانه سپاسگزاریم

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید