پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2920
  • 0

نبوی :

مطمئن باشید که تندروها پیروز انتخابات هستند

بهزادنبوی درنشست حزب ندای ایرانیان گفت : مطمئن باشید معتدل‌ها ،میانه روها و اصلاح‌طلبان برنده انتخابات نخواهندبود و پیروز انتخابات تندروها هستند.

بهزاد نبوی در نشست حزب ندای ایرانیان با عنوان «اصلاح‌طلبان و انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: اوضاع خوب نیست و مطمئن باشید که تندروها پیروز انتخابات هستند و میانه روها، معتدل‌ها و اصلاح‌طلبان برنده انتخابات نخواهند بود 

 

بالاگریوه ؛بهزاد نبوی درنشست عصر دوشنبه ۱۵ مهرماه جاری بابیان استراتژی‌های انتخاباتی فعالان اصلاح‌طلب، گفت : دوستان صحبت‌هایی می‌کنند که عملیاتی شدنش قابل تصور نیست بنابراین قهر با صندوق رأی برای یک اصلاح‌طلب قابل تصور نیست مگر آنکه امکان سیاست ورزی وجود نداشته باشد.

 

این فعال فتنه 88 یادآور شد:من جزو افرادی هستم که به حضوربی‌قیدو شرط و پرشوردر انتخابات معتقدم. کسانی که می‌گویند شرکت نمی‌کنیم اصلاح‌طلبی را جوری دیگر می‌فهمندو معتقدان به مشارکت مشروط این شرط را برای چه کسی می‌گذارند؟

وی افزود: پیشنهادم این است که حضور بی‌قید و شرط در مجلس داشته باشیم. روی صحبتم از انتخابات پرشور، حاکمیت است که باید فضایی ایجاد کند که انتخابات پرشور شود و مردم امیدوار شوند و احساس کنند می‌توانند تأثیری در ترکیب مجلس بگذارند.

 

نبوی خاطرنشان کرد: اوضاع خوب نیست و مطمئن باشید که تندروها پیروز انتخابات هستند و میانه روها، معتدل‌ها و اصلاح‌طلبان برنده انتخابات نخواهند بود ولی نباید به‌دلیل تحلیل و داده‌هایی که داریم که نشان از عدم اقبال مردم است شعارهایی چون کناره‌گیری از انتخابات یا مشارکت مشروط بدهیم.

 

نماینده اسبق مجلس گفت: وقتی ناچاریم میان بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم طبیعی است که بد را انتخاب کنیم. مگر علی لاریجانی در شهر قم نامزد نشد؟ اگر وی داوطلب نمی‌شد احتمال داشت یک تندرو در مجلس دهم نماینده شود. مگر لاریجانی اشکال داشت؟ «لاریجانی امروز لاریجانی سال ۱۳۷۶ نیست. وی یک لاریجانی دیگری شده است.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید