پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2865
  • 0

امام جمعه پل‌دختردرجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح کرد:

ملت قهرمان ایران با خلق حماسۀ تاریخی 9دی چشم فتنه را کورکرد

امام جمعه پل‌دختر: دریوم مالله 9 دی ملت قهرمان ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان فتنه‎گران و یاوه‎گویان کوبیده و چشم فتنه را کور کردند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: دریوم مالله 9 دی ملت قهرمان ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان فتنه‎گران و یاوه‎گویان کوبیده و چشم فتنه را کور کردند.

 

به گزارش بالاگریوه حجت‌الاسلام والمسلمین "احمدعلی حسین‌زاده آملی صبح امروز درجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر اظهارداشت: حماسه 9 دی یکی از رخدادهای مهم تاریخ انقلاب و نمونه ای از حضور با بصیرت مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است .

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد، افزود : دراین حماسۀ تاریخی همۀ اقشار و جریان های سیاسی حضور داشته و با کوبیدن مشت محکم بر دهان فتنه‎گران و یاوه‎گویان چشم فتنه را کور کردند.

حسین زادۀ آملی از 9 دی به عنوان روز بصیرت ملت ولایت‌مدار ایران یاد کرد و گفت: ملت قهرمان ایران در این روز حماسه ای به اهمیت 22 بهمن آفریدندو باعث ناامید شدن دشمنان دین خدا و شادی قلب امام زمان(عج) و نائب برحقش امام خامنه ای شدند.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه حماسۀ 9 دی در تاریخ ایران به یوم‌الله تبدیل و ماندگارشد افزود: دراین روز ملت مسلمان ایران به همۀ فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی "نه" گفتند و با ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

حسین‎زاده آملی با اشاره به اینکه مردم ایران در این روز نشان دادندکه دست از امام، رهبر و ولی خود برنمی‌دارند و تا آخرین قطره خون پای نظام، انقلاب، امام و شهدا خواهندماند، تصریح کرد: ملت خداجوی ما در این روز با حضور حماسی در صحنه  نقشه‌های شوم  دشمنان داخلی و خارجی را  نقش بر آب شد.

 

امام جمعه پلدختر درپایان با تأکیدبر ضرورت حضور آحاد مردم، همه اقشار و گروه‌ها در آئین سالروز حماسه 9 دی که نشانۀ پا‌بندی آنان به نظام، انقلاب، امام، ولایت و رهبری و میثاق با آرمان‌های شهدا و پاسخ محکمی به تهدیدهای دشمنان است.خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی ساعت 10صبح روزیکشنبه با حضور و سخنرانی آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان  و امام جمعۀ خرم آباد در مسجد جامع پل‌دختر برگزار می‌شود.

 

اهمیت یوم الله 9 دی کمتراز8 سال دفاع مقدس نیست

 

فرماندار پلدخترنیز دراین جلسه اظهارداشت : یکی ازنقاط عطف ایران حضور ومشارکت مردم ،پشتیبانی وبیعت آنان با رهبری است و یوم الله 9 دی نماد و سنبل حضور مردم مسلمان ایران درصحنه های دفاع و حمایت از آرمان های انقلاب و رهبری است.

 

نعمت اله دستیاری افزود:به منظور ایجاد یاس وناامیدی در دل دشمنان انقلاب ونظام وظیفه شرعی و انقلابی حکم می کند بخاطر حساسیت هائی که وجود دارد و نیز پاسخ به یاوه گوئی های سردمداران استکبارجهانی در دو مراسم ۹دی و۲۲بهمن ماه حضور مردم امسال  متفاوت ازسالهای قبل باشد .

وی اظهارداشت: ازآنجاکه اطمینان داریم دلبستگی شمابه نظام، انقلاب ورهبری اثبات شده می باشد انتظار می رود برای ایجاد یأس و نومیدی دردل دشمنان نظام براساس وظیفۀ دینی و انقلابی خود درمراسم 9 دی امسال که اهمیتش کمتر از از 8 سال دفاع مقدس  نیست با تمام ظرفیت و توان شرکت کرده و حضور فعال داشته باشیم.

فرماندار پلدختر تصریح کرد : درمراسم 9 دی امسال یکبار دیگر با تمام وجود با آرمانهای انقلاب ،خون شهدا و ولایت فقیه تجدید پیمان می کنیم تا پاسخی محکم به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا باشد.

براساس این گزارش با توجه به اینکه فلسفۀ وجودی برگزاری مراسم یوم الله 9 دی اعلام انزجارملت قهرمان ایران ازفتنه گران است واصلی ترین شعارشرکت کنندگان درمراسم مرگ برفتنه گر خواهد بود فرماندار پلدختر درپایان سحنان خود تأکید کرد ازسردادن شعارهای انحرافی پرهیزشود.که با واکنش امام جمعه مواجه شده و حجت الاسلام والمسلمین حسین زادۀ آملی گفت: البته منظور آقای فرماندار مرگ برفتنه گر نیست چون شعاراصلی مراسم 9 دی مرگ برفتنه گراست .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید