پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2810
  • 0

امام جمعه پلدختر :

محدود شدن خدمات کمیتۀ امداد به قشری خاص و سیاسی کاری دراین نهاد تبعات ناخوشایندی دارد

امام جمعه پلدختر گفت :خدمات کمیتۀ امداد بایدشامل حال همه نیازمندان گردد نه اینکه باسیاسی کاری به قشرخاصی محدود شود.

امام جمعه پلدخترگفت:خدمت رسانی کمیتۀ امداد حضرت امام خمینی (ره) درلرستان و بویژه شهرستان پلدخترنبایدباسیاسی کاری به قشرخاصی محدود شود بلکه باید به همه نیازمندان ارائه شود .

 

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری عصر امروز درجلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مهندس فتاح رئیس کمیتۀ امداد امام خمینی کل کشور ، مدیرکل کمیتۀ امداد استان لرستان و اعضای شورای اداری شهرستان پلدختر درسالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: خدمات کمیته امدادحضرت امام (ره) به مستضعفین و نیازمندان برهیچ کس پوشیده نیست و این نهاد مقدس خدمات بسیار ارزنده ای داشته و روش خدمت رسانی آن برگرفته از آموزه های دینی است.

 

وی با بیان اینکه ارباب رجوع کمیته امداد افراد وخانواده های خاصی هستند که باید مورد توجه و عنایت ویژه قرارگیرند خاطرنشان کرد: برخورد کسانی که در این نهاد خدمت می کنند بایستی درراستای تکریم مستمندان و پابرهنگان باشد که به فرمودۀ بنیانگذارانقلاب اسلامی یک تارموی آنان برهمۀ کاخ نشینان برتری دارد ،زیرا خدمت به این قشراز نعمت های الهی است وبه هیچ عنوان نبایستی برآنان منت گذاری شود.

 

« سوری » عنوان کرد :خدمات وموفقیت های کمیته امداد حضرت امام (ره) از افتخارات و مایۀ سربلندی نظام جمهوری اسلامی است اما استان لرستان و به ویژه شهرستان پلدخترنیازمند توجه ونظارت بیشتری است ،تا در راستای اهداف نظام،امام ورهبری حرکت کندوکسانی که به این نهاد مراجعه می کنند مطمئن شوندکه تبعیضی صورت نمی گیرد.

 

 

امام جمعۀ پلدختربا بیان اینکه کمیته امداد مختص و منتسب به جناح خاصی نیست بلکه متعلق به نظام ورهبری است متذکرشد: محدود شدن خدمات کمیته امداد به قشری خاص تبعات ناخوشایندی دارد که این موارد در استان وشهرستان پلدختر باید مورد توجه و امعان نظر قرار گیرد.

 

وی بابیان اینکه وحدت این نیست که ازیک گروه خاص مورد عنایت و توجه قراربگیرند،گفت:کمیتۀ امداد امام شهرستان باید بر اساس آن چیزی که خواسته رهبری ونیت واهداف کمیته امداد است حرکت کندو کسی که به این نهاد مراجعه می کند احساس آرامش و اطمینان داشته و بداند که این نهاد ملجا وپناهگاه اوست نه اینکه برای مراجعه کنندگان دغدغۀ ذهنی و نگرانی بوجود بیاید.

 

حجت الاسلام و المسلمین سوری بااشاره به اینکه نباید دراین نهادخدمت رسان سیاسی کاری رایج شود وخدمات فقط به قشرخاصی محدود شود ،گفت :اینها مشکلاتی است که درشهرستان پلدختر وجود دارد ومردم روزانه وبارها برای این امر به دفتر امام جمعه مراجعه می کنندکه ضرورت دارد این نهاد جایگاه خودش را در استان وشهرستان پیدا کندو بر اساس فرمایشات رهبری به پیش برود نه اینکه خودشان را ملزم بدانند در یک راستا ومسیرخاص حرکت کنند .

 

امام جمعه پلدختر درپایان سخنان خود با بیان اینکه چه افرادی خوششان بیاید وچه خوششان نیاید بر اساس تکلیفم مشکلات شهرستان را بیان کردم متذکرشد: این نهاد درشهرستان و استان نیازمند نظارت و اقدام انقلابی رئیس کمیته امداد است واگر بناست نهادی به موفقیت برسد باید نیروهای آن درخدمت اهداف آن نهاد باشند وانتظار و امید داریم در این راستا با جدیت تمام حرکت کنیدو جایگاه اصلی کمیته امداد که کمک به فقرا ومحرومین است مد نظر قرار بگیرد

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید