شنبه، 1 اردیبهشت 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2794
  • 0

نامۀ رسیده / درددل خانوادۀ شهیدتیمورنصیری پوربامدیرکل جدیدبنیادشهیدلرستان

10 سال پس ازشهادت برادرم افتخار"خانوادۀ شهیدبودن" را ازمادریغ کردند!

برادر شهید تیمور نصیری پور : 10 سال پس ازشهادت برادرم افتخار"خانوادۀ شهیدبودن" را از ما دریغ کردند !

حسینعلی نصیری پور برادر پاسدارشهید تیمور نصیری پور با ارسال نامه و مستنداتی به بالاگریوه اعلام کرد که ؛ 10سال پس ازشهادت برادرم افتخار"خانوادۀ شهید بودن" را از ما دریغ کردند !

پایگاه اطلاع رسانی بالاگریوه که همواره پیگیری مسائل،مشکلات ،خاطرات و درد دل رزمندگان،ایثارگران،جانبازان وخانواده های معظم شاهد را برای خود افتخار وبرگ زرین فعالیت رسانه ای خود می داندمتن نامۀ وارده را جهت استحضار مدیرکل محترم جدیدبنیادشهیدو امور ایثارگران استان لرستان به شرح زیر تقدیم می نماید :

 

باسلام وخسته نباشیداینجانب حسینعلی نصیرپوربرادرشهیدتیمورنصیرپورکه حدودپنج سال درمحورهای مختلف عملیاتی دوران دفاع مقدس بودکه سختیهای زیادی کشیدودرعملیات حاج عمران ازناحیه دست وپا مورد اثابت ترکش قرارگرفت و جانباز(بیست وپنج درصد) شد بعدبه عضویت رسمی سپاه پاسداران درآمد ومحل خدمت ایشان درآذربایجان غربی بود.

برادرم "تیمورنصیری پور" در زمان جنگ عراق و کویت با آقای علی انصاری (ازنیروهای سپاه اهواز) و جمعی ازپاسداران به کرکوک و سلیمانیه عراق اعزام شدندکه طی سه ماه و پانزده روز درکرکوک و سلیمانیه بودندکه ازگردان اعزام شده فقط دو نفربرگشتند و بعدازآن درتاریخ 21 آبان 1372طی حکم مأموریت سپاه و بایک دستگاه تویوتا استیشن این نهاد ازقرارگاه حمزه آذربایجان به مقصد قرارگاه سپاه (قرارگاه مقدم جنوب- گروه معراج مخابرات) درخوزستان اعزام شدندکه درحین مأموریت درمحور عبدلخان با یکدستگاه تریلرتصادف کرده و به شهادت رسید.

گلایه ما و ماجرای اصلی اینجاست که پس از شهادت برادرم بنیادشهید و امور ایثارگران مانند مراسم هائی که برای همۀ شهدا می گرفتند، سنگ مزار او را تهیه و همۀ مراسم های شهید را اعم ازچاپ اعلامیه و...بجا آوردندو ازسال 72 تاحدود سال 1384 که گلزارشهدای شهرستان را بازسازی کردند مشکل خاصی نبود، اما پس ازبازسازی گلزارشهدا سنگ مزار برادرم وکلمۀ شهید را برداشتند و پروندۀ او در بنیاد شهید به کلی مفقود شد و معلوم نیست چرا اینگونه شده است و دادو فریادهای ما هم تاکنون به نتیجه ای نرسیده است.

اکنون که هم پدرو هم مادر شهید ازدنیا رفته اند وما هیچ انتظارمادی هم ازمسئولان نداریم آیا سزاوار است حتی کلمۀ "شهید"را که به آن افتخارمی کردیم ازخانوادۀ ما دریغ نمایند؟

ما چگونه باید باورکنیم که این مسئولین به شهدا احترام میگذارند؟ چراحق کشی می کنند چرانمک بردل زخممان می پاشند. ؟


آیانوشتن کلمه شهیدیاجانبازیابسیج روی قبراین جوان که جان خود را فدای اسلام کرد ، یا لقب "خانوادۀ شهید بودن" ماچه ضرری به حال مسئولان جمهوری اسلامی دارد ؟

ازمدیرکل محترم جدید بنیادشهید استان ودیگرمسئولان انتظارداریم با پیگیری این موضوع مرهمی بردل رنجورمابگذارند.چون ما به دنبال این موضوع نیستیم که بامقصران جریحه دارکردن قلب خانوادۀ مان برخورد شودفقط می خواهیم علت را بدانیم و دیگر اینکه این افتخار خانوادۀ شهید بودن ازما دریغ نشود.

حسینعلی نصیرپور برادرشهید تیمورنصیرپور     09163633739

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید