جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2785
  • 0

امام‌جمعه پل‌دختر :

دولت مدیریت اقتصاد کشور و معیشت مردم را به افراد کاربلدبسپارد

امام‌جمعه پل‌دخترگفت: دولت بایستی موضوع مهم اقتصاد کشور و معیشت مردم را به دست افراد کاربلد و متعهد نسبت انقلاب و نظام بسپارد

امام‌جمعه پل‌دخترگفت: دشمنان به دنبال جنگ روانی ،ناامیدکردن مردم و القاء وجود بحران در اقتصاد کشور هستند.و دولت بایستی موضوع مهم اقتصاد کشور و معیشت مردم را به دست افراد کاربلد و متعهد نسبت انقلاب و نظام بسپارد.

به گزارش بالاگریوه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری درخطبه‌های نمازجمعۀ این هفته پس ازتوصیه خودو نمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز ازگناه ومعصیت با انتقادازعملکردتیم اقتصادی دولت و ضرورت ترمیم این تیم گفت:به نظرمی‌رسد مدیریت اقتصادی دولت ضعیف بوده و ضرورت دارد در تیم اقتصادی کابینه رئیس‌جمهور ترمیم صورت گیردو امور مهم مربوط به اقتصادکشور و معیشت مردم به افراد کار بلد سپرده شود.

وی باطرح این سؤال که چگونه درسیستم اقتصادی دولت فردی نوکیسه می تواندبه تنهائی با استفاده از رانت های دراختیار 38 هزارسکه خریده وبا چندمیلیاردسود به فروش برساند؟ متذکرشد: مطالبۀ رهبری معظم انقلاب و مردم از دستگاه قضائی آن است که با اینگونه مفسدان و اخلال گران بازار ارز و سکه و تروریسم های اقتصادی برخورد قاطع نماید.

امام‌جمعه پل‌دختربا اشاره به اعتراض برخی بازاریان تهران به نوسانات نرخ ارز و سوء استفاده اجیرشدگان و پادوهای دشمن از مطالبات واقعی و قانونی مردم گفت:بازاریان بایدبه فرصت‌طلبان ونفوذی ها و ساختارشکنان  اجازه ندهند که با تخریب و صدمه به اموال عمومی و اهانت به مقدسات ،دشمن را به هدف خود نزدیک کنند .


حجت الاسلام والمسلمین سوری بااشاره به پیام روحیه بخش ،امیدوارکننده و معنادارمقام معظم رهبری به تیم ملی فوتبال کشوروتلاش وهمت ورزشکاران درجام جهانی که نشانه خودباوری و همت بالای آنها بود خاطرنشان کرد:چنانچه تیم اقتصادی کشور نیزمانندتیم ملی فوتبال تلاش وهمت خود رابه کارگیردو مردم تلاش آنهارا ببینند ولواینکه به نتیجه نرسند از آنها راضی بوده و حمایت خواهندکرد.

امام‌جمعه پل‌دختر اظهارداشت: مسئولان بایستی به‌صورت جهادی در صحنه حضور پیدا کرده و کار و تلاش کنند و مدیر درنظام جمهوری اسلامی نباید احساس نومیدی و خستگی کرده و یا ازمشکلات بترسد بلکه باید کارش را به‌خوبی انجام دهد زیرا یاس گناهی بزرگ واز جنود شیطان و امید از جنود خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین سوری بابیان اینکه یکی ازکلیدواژه های حکیمانه رهبرمعظم انقلاب درماه های اخیراین بودکه اگرملت به صحنه بیایندمشکل لاینحل درکشور نداریم یا به تعبیری نیازمندبرجام داخلی یعنی برنامه مشترک ملت ودولت برای حل مشکلات مردم هستیم اظهارداشت:به جای اینکه چشم به خارج باشیم بایستی ازسرمایه اصلی و بی بدیل ملت ایران برای ازعبور از مشکلات ومسائل کشوربهره مند شویم و مسئولان نسبت به بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری گوش شنوا داشته و بتوانند امید را درجامعه تزریق کنند تا اعتماد مردم به نظام و انقلاب آسیب نبیند و امید به زندگی در مردم همچنان زنده باشد.

خطیب جمعه پلدختربا اشاره به اینکه مسئولان کشور بایدبه مطالبات و خواسته های مردم و اصناف و بازاریان کشور درحوزه های مختلف توجه کرده و درراستای رفع دغدغه های آنان تلاش کنند، افزود: هرگونه بی توجهی بامطالبات واقعی مردم زمینۀ بهره برداری دشمنان نظام ونفوذی‌ها رافراهم خواهدکرد.

« سوری» اظهارداشت : دولتمردان نباید واقعیات موجود و تنگناهای معیشتی و اقتصادی مردم همچون افزایش بی رویه قیمت ارز،خودرو و مسکن را انکار کنند.و همانطورکه مقام معظم رهبری دستور داده اند ستادی متشکل از مسئولان سه قوه هرچه سریعتر در زمینه رفع مشکلات اقتصادی چاره اندیشی کنند.

امام‌جمعه پل‌دختر بابیان اینکه دشمنان به دنبال ایجادجنگ روانی وگسل های قومی،مذهبی ومنطقه ای به بهانه های مختلف.وناامیدکردن مردم هستند،خاطرنشان کرد:القای بحران دراقتصادکشوریکی از دسیسه‌ های دشمنان است که می‌خواهند القا کنند که کشوردچار بحران شده درحالی‌که دربحث صادرات هنوز تا اعمال تحریم‌ها فرصت مانده است.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید