پنج شنبه، 9 فروردین 1403
انتخاب سردبیر / فرهنگ و هنر
شناسه خبر: 2657
  • 0

امام‌جمعه پلدختر دراجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان لرستان :

علما و روحانیون مشعل داران هدایت جامعه به سوی کمال هستند

امام‌جمعه پلدختر گفت: علما، روحانیون و طلاب به عنوان هسته‌های فرهنگی جامعه مشعل‌داران هدایت و تربیت انسان هستند

به گزارش خبرنگار بالاگریوه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سوری ظهر دوشنبه در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان لرستان درپل‌دختراظهار داشت: طلاب و همۀ کسانی که می‌توانند باید مشعل هدایت مردم را دردست گرفته و راه را برای آن‌ها روشن کنند.

امام‌جمعه پل‌دختر روحانیون وعلماء را منبع اصیل و اصلی انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغ دین دانست وگفت: علماو روحانیون وظیفه دارندسبک زندگی اسلامی رادرجامعه ترویج نموده و به روشنگری مردم بپردازند .

«سوری» سکان‌داری ومدیریت مدارس علمیه را امری ارزشمند،حساس وخطیرارزیابی کردو یادآورشد: مدیران حوزه های علمیه بعنوان الگوی طلاب و فراگیران علوم دینی باید برای رسیدن به حقیقت و بندگی پیش از دیگران به تهجد و شب‌زنده‌داری و تهذیب نفس بپردازند.

️حجت‌الاسلام سوری اظهارداشت : دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تضعیف حوزه‌های علمیه را به دلیل انقلابی بودن در دستورکارقرار داده اند که به همین دلیل مراکز دینی و حوزه های علمیه برای مصون ماندن از هجمه‌های گسترده دشمنان به دیدبانی بیشتر و فعال‌تری نیاز دارند.

در این اجلاسیه که به مدت یک روز در دارالقرآن الزهرا (س) پل‌دختر برگزار شد مدیران 13 مدرسه علمیه استان لرستان حضور داشتند.

 

تصاویرمرتبط :

 

 

 

 

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید