جمعه، 10 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2640
  • 0

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پلدختردریادواره فرهنگیان و دانش آموزان شهید :

متولیان تعلیم و تربیت فرزندان شهدارا دلشکسته نکنند

صبح امروز دردومین روز ازهفتۀ گرامیداشت بسیج یادواره ۹ فرهنگی و۶۳دانش آموز شهید شهرستان پلدختر برگزار شد

درسومین روز ازهفته بسیج یادواره ۹ شهیدفرهنگی و۶۳شهید دانش آموز شهرستان پلدختر باحضور امام جمعه،فرمانده سپاه ناحیه پلدختر،فرمانده نیروی انتظامی ،رئیس آموزش وپرورش پلدختر،جمعی دیگر از مسولان وخانواده های معظم شهدا در سالن اداره ارشاد پلدختر برگزار شد.

به گزارش بالاگریوه، حجت الاسلام والمسلمین سلمان کریمی مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختردر این مراسم با اشاره به اینکه فرهنگیان نقش تربیتی دارند اظهارداشت:فرهنگیان نقش انبیای الهی را درجامعه ایفاء می کنندو باید دانش آموزان را با فرهنگ ایثار وشهادت آشنا کنند.

 

«کریمی » با تبریک پیروزی سپاه اسلام در مقابل کفر وداعش افزود:جنگ ما بااستکبار تمام نشده است و ادامه داردکه در این راه امثال شهید حججی هارا تقدیم کردیم وبه امثال این شهیدان درکشور نیاز داریم  که فرهنگیان تربیت کننده این افراد هستند و فرهنگیان باید جوانان و دانش آموزان را با فرهنگ بسیجی و ایثارگری آشنا کنند.


مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه پلدخترعنوان کرد: مدیر و دبیر ما در مدرسه نباید طوری رفتار کنند که دل فرزندان شهدا شکسته بشودچون همه ما میدانیم که وارثان اصلی این مرز و بوم و انقلاب خانواده‌هاو فرزندان شهدا هستند شهدا حاضر و ناظربر اعمال و رفتار ما با خانواده های شان هستند.


حجت الاسلام و المسلمین کریمی بیان کرد: بایدخاطرات زیبای شهدا را برای دانش‌آموزان و فرزندان خود بیان کنیم تا با آنها آشنا شوند و راه  آنهارا ادامه دهند.

 

کریمی تصریح کرد : مسئول محافظه کارو انقلابی و بسیجی محافظه کار در این زمان به درد ما نمیخورد باید رسا و شفاف مبانی انقلاب و تفکر بسیجی را در بین دانش آموزان بیان کنیم
در ادامه این مراسم از خانواده معظم ۹ شهید  فرهنگی و۶۳ شهید دانش آموز با اهدای هدایای تجلیل شد

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید