جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2496
  • 0

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

اساس کاررسانه بایدحمایت از مردم و بیان خواسته های آنان باشد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: باید رسانه‌ها حمایت از مردم را اساس کار خود قرار دهند

سردارمرتضی کشکولی شامگاه شب گذشته درهمایش ضیافت اندیشه 3 درجمع اهالی رسانه لرستان بیان کرد: رسانه‌ها بایدبه دور ازدعواهای سیاسی وجناحی به دنبال اطلاع‌رسانی شفاف و روشنگرانه باشند،

 

به گزارش بالاگریوه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: انتظارمی‌رودکه یک رسانه تاثیرگذاری مثبتی درحوزه‌های مختلف فراجناحی و فرامرزی داشته تابتوان شاهدروندرو به رشد اطلاع‌ رسانی در جامعه بود، از سوی دیگر اصحاب رسانه دارای سختی کار زیادی هستند.

 

وی بااشاره به اینکه رسانه‌ای که صداقت رادر اخبار خود انعکاس دهدباعث جذب مخاطبان به سمت و سوی خودمی‌شود.تصریح کرد: رسانه‌ها باید با استحکام شخصیتی خود درجهت اطلاع‌رسانی مثبت ودقیق اقدام کرده که تحقق این هدف تنها درسایه نظام اسلامی پابرجا بوده و بایدرسانه‌ها باصداق در این راستا گام بردارند،

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: برخی رسانه‌های مخالف دولت به تخریب کامل فعالیت‌های مسئولان دولتی می‌پردازند،اما بایدبر اساس صداقت و بدون هر گونه جانبداری به نقاط ضعف و قوت دولت پرداخت، رسانه با آگاهی بخشی، ایجادفضای تفریح و آشنایی جامعه به دنبال ارضای مخاطبان خود باشد.

 

کشکولی در ادامه بااشاره به اینکه رسانه‌ها بایدبا بصیرت و مردم دوستی به کارخود بپردازند، افزود: رسانه‌ها باید اساس کارخود را برحمایت کامل از مردم و خواسته‌هایشان قرار دهد.

 

وی ادامه داد:امام خمینی (ره) باانقلاب اسلامی ایران،نوع جدیدی ازدموکراسی رابه جهان معرفی کرد،رسانه باید با تبیین مبانی و معارف انقلاب اسلامی در صف نخست پیشبرد اهداف انقلاب گام برداشته و با معرفی انقلاب اسلامی در کنار فرهنگ ملی و بومی نقش رسانه‌ای خود را ایفا کند.

 

کشکولی درادامه عملکرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان را ضدفرهنگ ارزیابی کرد ومتذکرشد: مدیرکل ارشاد بنابود قبل از انتخابات تغییرکندو دولت نیزاین موضوع را پذیرفته بود،اما این اقدام به دلیل مراودات سیاسی به بعد از انتخابات موکول شد و لذا بایداین موضوع مطالبه شود، کمااینکه ما از عملکرد مدیرکل ارشاد لرستان رضایت نداریم .

وی به به تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های دولت مستقر برای حفظ خود،در انتخابات برای پیروزی و حفظ خود تلاش می‌کنند و این یک ایراد ساختاری بوده که در دور دوم دولت‌ها مجری و رقیب انتخابات یکی است، لذا مجلس باید ساز و کاری برای حل این مشکل اندیشه کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان درپایان گفت :برخی دستگاه‌ها و مدیران کل لرستان در انتخابات تخلف کردندو قوه قضاییه بایدبه این موضوعات رسیدگی کند و رسانه‌ها نیز باید آن را پیگیری کنند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید