پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اقتصاد
شناسه خبر: 2375
  • 0

سرلشکر جعفری درجشنواره جهادگران علم و فناوری مطرح کرد

سپاه با هدف کمک به اقتصادمقاومتی به عرصه کشاورزی وارد شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مادرکشور محصولات خارجی را راحت‌تر می‌خریم و به داخل کشور می‌آوریم و این مشکل اصلی علم و فناوری است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما درکشور محصولات خارجی را راحت‌تر می‌خریم و به داخل کشور می‌آوریم و این مشکل اصلی علم و فناوری است.

به گزارش بالاگریوه به نقل ازتسنیم سرلشکرمحمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درچهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری که درنمایشگاه دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: نکته بسیار حائز اهمیت این است که ما در کشور جهادگر علم و فناوری فراوان داریم و افرادی که بتوانند نیازهای مختلف کشور را در تمام بخش‌ها برآورده کنند بسیار هستند.

وی ادامه داد: ضعف ومشکل ما درمدیریت، اعلام نیاز و اتصال محصول و توانمندی ایجادشده به تولید وکاربردی کردن آن است.این خلأ مدیریتی درسطح راهبردی وجود داردوباید برای این ضعف چاره اندیشی کنیم و از سردار غیب‌پرور می‌خواهم که با پیگیری‌شان سعی کنند این اتصال را انجام دهند تا در بخش‌هایی که نیاز داریم از این محصولات استفاده کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: درکشور مشکل کاربردی و تجاری سازی وجود دارد و محصولات خارجی را راحت‌تر می‌خریم و به داخل کشور می‌آوریم و این مشکل اصلی علم و فناوری است؛ امیدواریم در مجموعه سپاه بتوانیم این سیستم را راه اندازی کنیم.

سرلشکر جعفری اظهارداشت: باید ابتدا دربخش‌های مختلف سپاه نیازها را بسنجیم و به تولیدکنندگان سفارش دهیم تا برای بخش‌های مختلف الگوگیری شود.

وی گفت: سپاه کنار سایر مأموریت‌ها، اخیراً برای کمک به اقتصاد مقاومتی وارد عرصه‌های کشاورزی نیز شده و ان‌شاءالله در ابتدا،سپاه خواهان وخریدارمحصولات فناوری داخلی باشدو سپس در بخش‌های مختلف کشور هم توسعه یابد؛ دراین‌صورت مشکلاتی را که جهادگران علم و فناوری دارند شاهد نیستیم.

دسته بندی: اقتصاد
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید