سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2299
  • 0

نماینده کوهدشت درمجلس شورای اسلامی :

حذف لرستان از جرگه ی استان های محروم خیانتی بزرگ است

نماینده کوهدشت درمجلس شورای اسلامی گفت: عدم اختصاص حتی یک ریال از ردیف ماده 180بودجه به لرستان ٰ ظلم وخیانت به این استان است

نماینده کوهدشت درمجلس شورای اسلامی گفت: عدم اختصاص حتی یک ریال از ردیف ماده 180بودجه به لرستان ٰ ظلم وخیانت به این استان است.


به گزارش بالاگریوه الهیار ملکشاهی،نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این حرف، در نشست علنی دوشنبه، ٢٠ دی ماه، مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور گفت: علی رغم مصوبه مجلس در ردیف ماده ١٨٠قانون بودجه سال ٩٤ برای اختصاص اعتبارات به استان ها ومناطق محروم، اما یک ریال از محل این ردیف اختصاص نیافته و این ظلم مضاعف به استان های محروم است زیرا شأن نزول این ماده در بودجه برای ایجاد توازن میان استان های محروم و بهره مندبود و قرار بود که فاصله استان ها در موضوع عدم برخورداری کم شود اما در شرایط کنونی فاصله بیشتر شده است.
وی افزود: گزارش اخیر کاهش نرخ بیکاری در استان لرستان بی پایه و اساس است که موجب انحراف تصمیم گیری مسولان رده بالا مى شود و متاسفانه موجب شده لرستان در بودجه سال ۹۶ از جرگه استانهای محروم خارج و از ردیف توازن این بودجه محروم شود و این مسئله یک خیانت بزرگ است.


نماینده ی کوهدشت درمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه  رئیس جمهور در مورداین گزارشها دقت بیشتری داشته باشدگفت: عدم تخصیص ماده ۱۸۰ ظلم مضاعف به استانهای محروم است.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • شاهرخی
    • 24 دی 1395 18:21
    • 0
     الله یار تو باشد اقای ملکشاهی عزیز ولی افسوس که اقای کاظمی فقط در یک سایت که فقط .....مینویسد و چند گروه و یا کانل که توسط نزدیکان خودش مدیریت میشوند و هر چه دوست دارند می نویسند، یک مثال از تعریف و تمجید یک سایت که تیتر زده کلید استخر شنای پلدختر توسط نماینده پیدا شد،اینجاست که باید عزا گرفت.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید