جمعه، 10 فروردین 1403
انتخاب سردبیر / سیاست
شناسه خبر: 2283
  • 0

بیانیه :

9 دی پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین (ع) درکربلا و مقابله عاشورائیان باعاشوراستیزان بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه هفتمین سالگرد حماسه یوم الله 9 دی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش بالاگریوه به نقل ازروابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه 9 دی هفتمین سالگرد حماسه یوم الله 9 دی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: حماسه شکوهمند یوم الله 9 دی ؛ « مظهر بصیرت، ولایتمداری و نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی ـ انگلیسی ـ صهیونیستی »، روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" است و از قدرت نرم و اقتدار بالای نظام اسلامی در مدیریت بحران ها و مقابله با جریانات نفوذ و توطئه و فتنه استکبار جهانی به سرکردگی امریکا حکایت دارد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص حماسه 9 دی به شرح زیر است.

« بسم الله الرحمن الرحیم »

حماسه مردم در 9 دی حامل این پیام بود که امکان فروپاشی نظام و استحاله کشور از درون وجود ندارد.

نمونه این پیام‏ها درهشت سال دفاع مقدس از سوی امت اسلامی ایران با این مضمون که امکان براندازی کشور از طریق جنگ نظامی وجود ندارد،نیز به دشمن منتقل شده بود.

بزرگداشت 9 دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست، همچنان که خلق حماسه نهم دی 88 هم متعلق به هیچ گروه وجریان و تشکل وحزب خاصی نبوده و نیست،اما برخی ازمعاندان و باقی مانده های جریان فتنه می خواهند فتنه 88 را درحدیک اختلاف ویا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خودفتنه ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است .

9 دی مقابله عاشورائیان با عاشورا ستیزان بود، یوم الله 9 دی؛ تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بود. در یوم الله 9 دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.

در هفتمین سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی، عظمت آن حماسه عظیم و باشکوه بیش از پیش بر همگان آشکار شده و زوایای کمتر پیدای آن، بیشتر مورد تحقیق و مدّاقه مورخان، محققان، پژوهشگران و بررسی و کنکاش مردم بصیرتمند ایران قرار گرفته و باید به بازخوانی علل و عوامل، زمینه‌ها، آثار و پیامدها و پیام‌های آن، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند.

آن حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» به درستی، تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

تحولات ناشی از این حضور مردم مقابل فتنه‏گران مانند انقلاب اسلامی تنها به مرزهای جغرافیایی کشورمان منحصر نشد و اثری بزرگ همچون بیداری اسلامی را رقم زد و از آن جمله، منجر به تغییرات اساسی در موازنه قدرت در منطقه و جهان بعد از 9 دی به نفع نظام و کشور ایران شد.

ملت شریف ایران در حماسه 9 دی با حضور پر شور خود تمامی نقشه های استکبار را در فضای غبار آلود فتنه سال 88 با حضور حداکثری خود در هم شکستند و این روز به یاد ماندنی را خلق کردند .

به درستی که پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار9 دی؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد؛ حماسه عاشورایی 9 دی؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین‌انداز شد و تمامی مرزهای جغرافیایی وسیاسی و انسانی را درنوردید وپیام رساو بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره‌های پیش‌روی، تهدیدات نرم و سخت و توطئه‌های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد.

به درستی که زنده نگه داشتن این روز بزرگ،تاریخی و تاریخ‌ساز و بررسی ریشه‌ها، علل و عوامل، آثار، برکات، پیامدها و پیام‌های آن،خود نیز موجب نشرفرهنگ بصیرت‌افزایی وجلوگیری ازجریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.

مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی از فتنه پیچیده و توطئه خطرناک 1388سربلندخارج شدند،اما بایدبدانیم، فتنه و توطئه در مسیر انقلاب تمامی ندارد و تا این انقلاب در سایه ولایت فقیه و دین مبین اسلامی جلو می‌رود،دشمن برای آن توطئه‌چینی می‌کندوفتنه‌های بعدی متفاوت،پیچیده‌تر وبه مراتب سخت‌تر است زیرا دشمن نیز ازشکست‌ های خود تجربه می‌گیرد و باشیوه‌های متفاوت و بازیگران جدید و هر روز در لباسی به میدان می‌آید.

اگر مراقبت و ازفتنه‌ها درس گرفته نشود،سرچشمه‌های فتنه قبلی،بازیگران، ابزارها وشیوه‌های آن شفاف نشود،دردرک فتنه‌های آینده دشمنان اسلام و ایران دچار مشکل خواهیم شدو این نکته بسیار برای آینده و سلامت نظام و کشور مهم است که اگر از فتنه 88 ،حساسیت‌زدایی شود، دچار غفلت شده، درآینده در دام فتنه‌هایی به مراتب مهلک‌تر و پیچیده‌تری خواهیم افتاد؛ ازهمین روی از نخبگان وفرهیختگان کشور،مدیران واصحاب رسانه‌ها وجراید،مسئولان مراکز و دستگاه‌های حاکمیتی،فرهنگی، سیاسی و دینی،صاحبان بیان،قلم وتریبون انتظارمی رودتاازفرصت نهم دی،به عنوان فرصتی طلایی برای بازخوانی و بازنشرحقایق فتنه 88 وحماسه 9 دی،روشنگری وبصیرت افزایی نسل جوان و آینده سازان کشور استفاده کرده و باوحدت و اتحادو همدلی تحت لوای ولایت فقه،آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی؛ بر اقتدار و قدرت نرم نظام و توان مبارزه با جریان های نفوذ بیش از پیش بیفزائیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بار دیگر ضمن گرامیداشت 9 دی 1388 یاد آورشد حماسه یوم الله 9 دی، توسط مردم شهیدپرورایران اسلامی مظهرقدرت ونفوذ ناپذیری ایران دربرابر هرگونه توطئه و فتنه انگیزی آمریکا و صهیونیسم و در یک کلام استکبار جهانی است و این دستاورد بزرگ 9 دی "روزبصیرت و تجدیدمیثاق مردم با رهبری" است وازبرخوردار بودن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه نفوذ و ایجاد توطئه دشمنان این مرز بوم در منطقه حکایت دارد.

دسته بندی: انتخاب سردبیر / سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید