جمعه، 10 فروردین 1403
فرهنگ و هنر
شناسه خبر: 2280
  • 0

سفیرافلاک نوشت:

کاظمی : فرمانداری بایدپاسخگوی انتصاب مدیرارشادپلدخترباشد

نماینده پلدختردرمجلس شورای اسلامی گفت: عزل و نصب مدیران اداره فرهنگ و ارشاداسلامی هیچ ربطی به بنده ندارد و فرمانداری پلدختر بایستی جوابگوی هرگونه شبهه دراین زمینه باشد

نماینده پلدختردرمجلس شورای اسلامی گفت: عزل و نصب مدیران اداره فرهنگ و ارشاداسلامی هیچ ربطی به بنده ندارد و فرمانداری پلدختر بایستی جوابگوی هرگونه شبهه دراین زمینه باشد.

 

به گزارش بالاگریوه سیدحمیدکاظمی درگفتگو باسفیرافلاک اظهارداشت: نمایندگان مردم استان درمجلس شورای اسلامی که پای عزل مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان را امضا کرده اند، همچنان برمواضع خود نسبت به برکناری او تاکید دارند.

 وی افزود: تاکنون هیچ کدام از 8 نماینده لرستان که به دولت جهت برکناری حنان تذکر داده بودند امضای خود را پس نگرفته اند و این تذکر همچنان به قوت خود باقی است.

نماینده مردم پلدختر درمجلس شورای اسلامی نسبت به برخی شایعات پیش آمده درخصوص انتصاب سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشادپلدخترنیز واکنش نشان داد وگفت: بحث عزل و نصب مدیران این اداره به من مربوط نمی شود و در صورت هرگونه شبهه فرمانداری شهرستان باید پاسخگوی آن باشد.

 کاظمی تصریح کرد: این بحث که بنده فشاری وارد کرده ام که فرد مورد نظرم رییس اداره ارشاد شهرستان شود و من نیز امضای خودم را جهت عزل مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد لرستان پس بگیرم را رد و آن را تکذیب می کنم.

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظرات

    • پلدختری
    • 7 دی 1395 14:54
    • 0
    سلالم خدمت مدیر محترم بالاگریوه 
    بنده خدایی مشتری یک مغازه بود البته مغازه دار به رحمت خدارفته ولی اون مشتری هنوز درقید است مدتی که میگذرد مشتری با مراجعه به مغازه دار می گوید حساب من چقدر است  مغازه دارخدابیامرز می گوید اینقدر این بنده خدا واکنش تندنشان میدهد که نه امکان ندارد من اینقدر جنس برده باشم و مغازه دار یکی یکی کل اقلام را برای مشتری قرائت می کند اما مشتری این بار با ادبیاتی متفاوت ،هر چیز ارزان مثل چند گرم زردجوبه ویا رب کوجه را قبول کرده و میگوید به ....این درسته ولی اجناس گران مثل یک حلب روغن و یک کیلو چای رامنکرشده ومی گوید نه به ......اشتباه می کنید این جنس را نبرده ام ،حالا حکایت ارشاد و منابع طبیعی و جهاد مرا یاد اون حکایت انداخته .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید