جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2224
  • 0

یک سؤال از رسانه های مدعی اصلاح طلبی

حماسۀ ده ها میلیونی اربعین اولویت داشت یا لغو یک سخنرانی ؟

حاشیه سازی اصلاح طلبان همنوا با رسانه‌های خارج‌نشین و معاند پیرامون لغو سخنرانی علی مطهری با هدف به حاشیه‌بردن اخبار تجمع ده‌ها میلیونی زوارالحسین در کربلا و تجمع بی‌سابقۀ جاماندگان حسینی در تهران بود


بالاگریوه ـ روز یکشبه و درسالروز اربعین سالار شهیدان خبر لغو سخنرانی یک نماینده مجلس (علی مطهری) در مشهد باعث حاشیه‌سازی خارج از عرفی در فضای مجازی توسط اصلاح‌طلبان همنوا با جریان معاند انقلاب شد که قابل تامل جدی بود.


ظاهرا حضور ده‌ها میلیونی شیعیان جهان در کربلای معلا که باید آن را بی‌نظیرترین تجمع تاریخ بشر نامید و به تبع آن حضور صدها هزار نفری مردم عزادار تهران درمراسم جاماندگان اربعین به مذاق برخی اصلاح‌طلبان خوش نیامده و این حماسه‌ عظیم را در راستای منافع خود ندید‌ه‌اند از این رو سعی دارند با «بحران‌زایی» اخبار این حماسه را به حاشیه ببرند.


رسانه‌های اصلاح‌طلب همگام و همنوا با کانال‌ها و سایت‌های معاند نظام، لغو سخنرانی یک نماینده حاشیه‌ساز مجلس در مشهد (با موضوع حاشیه‌سازتر از خوی وی برای سخنرانی) را بهانه کرده‌اند تا با بزرگنمایی این خبر، اصل «محشر حسینی» را تحت‌الاشعاع قرار دهند.


اینکه این سخنرانی چرا لغو شده و دلیل آْن چیست، همانگونه که وزیر کشور نیز به معاون سیاسی خود دستور داده، در حال رسیدگی قانونی است و باید همه احزاب، شخصیت‌ها و رسانه‌ها منتظر رسیدگی قانونی به این رخداد باشند اما اینکه چرا این جماعت در روز مقدسی مانند اربعین این خبر حاشیه‌ای را به خبر اصلی روز اربعین خود تبدیل کردند و حتی تا روز بعد از اربعین دراین‌باره صبر نکردند، موضوع دیگری است که باید خود بدان جواب دهند. شاید از جایی ماموریت(!) داشتند.


نفاق جماعت اصلاح طلب در حمایت از آزادی بیان و انتقاد از لغو یک سخنرانی وقتی روشن می‌شود که لغو سخنرانی ده‌ها شخصیت و نماینده اصولگرا دردانشگاه‌ها و شهرستان‌ها طی سه سال گذشته نه تنها با انتقاد آنان مواجه نشده که از آن حمایت نیز می‌کنند .


موضوع بعدی در این قضیه مواضع شخص مطهری در این رابطه است که بستر این حاشیه‌سازی را مهیا کرد. وی روز گذشته پس از لغو سخنرانی خود بلافاصله با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور ضمن تهدید وی، بدون ارائه کوچکترین سندی انگشت اتهام خود را به سوی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نشانه گرفت و نوشت: «همانطور که مستحضر هستید برنامه سخنرانی اینجانب درمشهد در روز اربعین تحت عنوان «تحلیل واقعه کربلا» به دستوردادستان مشهدوبه قول خودش براساس نامه‌ای که به او رسیده است لغو شد.امیدوارم این نامه از آقای علم‌الهدی امام جمعه مشهد نباشد. ارتباط این موضوع با دادستان و احیانا امام جمعه برای من روشن نیست. آن که در این موارد مسئولیت دارد استاندار و شورای تامین است که ظاهرا مسلوب الاختیارند. لطفا برای ما روشن فرمائید که حاکم در استان خراسان رضوی استاندار است یا دادستان و امام جمعه؟»


نامه مطهری بهانه خوبی به دست ضدانقلاب داد تا عقده‌های فروخورده خود از مواضع انقلابی آیت‌الله علم الهدی را فرو بریزندو ایشان را درفضای فجازی آماج لجن‌پراکنی خود قراردهند این درحالی بود که شب گذشته دفترآیت‌الله علم‌الهدی ضمن تکذیب ادعاهای مطهری اعلام کرد: «آیت‌الله علم‌الهدی اصلا به چنین سخنرانی و مراسمی توجهی نداشته است و این حق را دارد که علیه شخص مفتری اقدام قضایی کند و درصورت عدم جبران تشویش اذهان عمومی توسط این شخص، اقدام خواهد شد.»


حال باید دید مطهری مدعی قانونمداری حاضر است بخاطر این اتهام‌زنی خود از ایشان عذرخواهی کند یا این بار نیز مانند هتاکی به ساحت مقدس امام رضا (ع)، راه دیگری برای فرار خود می‌جوید.
فراموش نکرده‌ایم همین نماینده محترم که خود را زیر نام همیشه جاوید شهید مطهری ـ تئوریسین بزرگ انقلاب مخفی کرده و از قِبَل آن نان می‌خورد، چندی پیش به بهانه موضوع برگزار کنسرت، به امام معصوم (ع) توهین کرد و وقتی با موج انتقادات مردم و علما مواجه شد، بدون اعلام عذرخواهی از این هتاکی، عنوان کرد شوخی کرده است و با این کلمه تلاش کرد خود را از زیر بارانتقادات برهاند.   فارس

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید