پنج شنبه، 30 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2115
  • 0

هیأت معترض به نامه مطهری تشکیل می‌شود

زمزمۀ عدم کفایت علی مطهری درمجلس شنیده می شود

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: پس از تعطیلات سه‌هفته‌ای نمایندگان، هیأتی متشکل از معترضان به نامه علی مطهری تشکیل ، واگردرنهایت به عدم کفایت او رأی دهند برکنارخواهدشد

نماینده مردم فلاورجان درمجلس گفت: پس از تعطیلات سه‌هفته‌ای نمایندگان، هیأتی متشکل از معترضان به نامه علی مطهری تشکیل ، واگردرنهایت به عدم کفایت او رأی دهند برکنارخواهدشد

 

به گزارش بالاگریوه به نقل ازفارس حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند پیگیری نامه علی مطهری به پورمحمدی وزیر دادگستری درباره فایل صوتی منتظری، اظهار داشت: این نامه طبق ماده 26 آیین نامه داخلی مجلس درحال پیگیری است .

 

موسوی ارگانی خاطرنشان کرد: درحقیقت این ماده بیان می‌کند عملکرد یک یاچند نفر ازاعضای هیات رئیسه زمانی که زیر سوال برده شود 25 نفرازمعترضین می‌تواننداعتراض خود رابه هیات رئیسه و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کنند.


وی افزود: پس از اینکه اعتراض آنان به هیات رئیسه ابلاغ شد هیاتی متشکل از معترضان و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تشکیل می‌شود که در صورت عدم نتیجه مطلوب این اعتراض به صحن مطرح شده و بدون بحث و بررسی یعنی بدون اینکه موافقین و یا مخالفین نظرات خود را مطرح کنند به رای گذاشته می‌شود.

موسوی لارگانی بر همین اساس اضافه کرد: نامه علی مطهری نیز طبق این روند در حال بررسی است و هیاتی از معترضین پس از تعطیلات سه هفته‌ای نمایندگان تشکیل می‌شود که در صورت به نتیجه نرسیدن اعتراض بر این هیات نامه اعتراض در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اگر در نهایت نمایندگان به عدم کفایت عضو هیات رئیسه رای دهند او برکنار خواهد شد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • سید
    • 15 شهریور 1395 10:31
    • 0
    نیکی که ازحدبگذردنادان خیال بدکند /جناب اقای علی مطهری حرمت پدربزرگواروشهیدتان ایت الله مطهری رانگهداروگر نه شما..........سرجای خودت بنشین هرجندجای شما اونجا نیست .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید