جمعه، 31 فروردین 1403
اقتصاد
شناسه خبر: 2077
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر:

اقتصاد مقاومتی زمینه مهار فساداقتصادی است

امام جمعه پلدخترگفت: یکی ازشاخص های اقتصادمقاومتی مردمی بودن آن است و درحقیقت اقتصاد مقاومتی درمقابل اقتصاد وابسته است


امام جمعه پلدخترگفت: یکی ازشاخص های اقتصادمقاومتی مردمی بودن آن است ودرحقیقت اقتصاد مقاومتی درمقابل اقتصاد وابسته است.


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری درجلسه شورای اداری این شهرستان که عصرپنجشنبه چهاردهم مردادماه باموضوع اقتصاد مقاومتی و باحضور سردار محمدرضا نقدی رئیس بسیج مستضعفین ،سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان،کاظمی نماینده پلدختردرمجلس شورای اسلامی ،غضنفری معاون استاندارلرستان وجمعی از مدیران دستگاه های اجرائی استان و شهرستان درسالن اجتماعات فرمانداری پلدخترتشکیل شده بود با اشاره به اینکه دشمنان پس ازناکامی ازشکست نظامی درمقابل ملت ایران به دنبال توطئه های مختلف برای نابودی نظام اسلامی ایران بودند،اظهار داشت: دشمنان قصد دارنداز اقتصاد به عنوان ابزاری برای فشار به ملت ایران استفاده کرده و این نظام ولائی را که مقدمۀ حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) می باشد به زانودربیاورند.

 


 
وی تنها راه نجات اقتصاد بیمار کشور را اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: با حمایت از تولیدات داخلی به عنوان موتور محرکه اقتصاد می توان برجنگ اقتصادی دشمنان غالب شد.


« سوری» با بیان اینکه دولت وسایر قوا بایستی با همدلی و مشارکت تلاش کنند برنامه های اقتصاد مقاومتی به ثمربنشیندخاطر نشان کرد: دولت درخصوص اجرای هرچه بهتراقتصادمقاومتی ازنظرات و پیشنهادات نخبگان،صاحب نظران وکارشناسان استفاده کند.


امام جمعه پلدختربا اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی بستر و زمینه مهار فساد اقتصادی است اظهار امیدواری کرد : متولیان امر در راستای  شفاف سازی مسائل اقتصادی بیشتر باید فعالیت کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سوری با بیان اینکه بایستی از فرصت انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی استفاده مطلوب بشود تصریح کرد : ظرفیت های استان و شهرستان باید شناسایی و تولید کنندگان و سرمایه گذاران داخلی مورد حمایت قرار گیرند.


« سوری » از شهرستان پلدختر به عنوان قطب تولید انجیر سیاه کشور یادکرد و افزود: بایستی این محصول درقالب « برند » شهرستان به دنیا معرفی شود.

دسته بندی: اقتصاد
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید