جمعه، 31 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2059
  • 0

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر :

ثمره نمازجمعه باشکوه ، امنیت مطلوب وپائین آمدن جرم درجامعه است

سرهنگ عبدالوند گفت: نماز جمعه آیینه تمام نمای وحدت مسلمین است و خدارا شاکریم که در شهرستان پلدختر وبخش معمولان این وحدت کاملا ایجاد شده است


فرمانده انتظامی پلدخترگفت:  نماز جمعه آیینه تمام نمای وحدت مسلمین است و خدارا شاکریم که در شهرستان پلدختر وبخش معمولان این وحدت کاملا ایجاد شده است .

به گزارش بالاگریوه ، سرهنگ صفر عبدالوند صبح امروز درجلسه شورای اداری شهرستان پلدخترکه به مناسبت گرامیداشت سالروز برپائی اولین نمازجمعه کشور ، درمحل فرمانداری پلدختر تشکیل شده بود گفت:نماز جمعه درکشور ما محور دین است و انسجام و همبستگی ما در سایه مسائل سیاسی و عبادی مستحکمتر خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر یادآورشد :امام جمعه  محور اصلی وحدت ، ارتباط و همدلی میان اقشار مختلف مردم و نمازجمعه محل تشریح سیاست ها ومنویات  فرماندهی معظم کل قواست.

وی ادامه داد: نماز جمعه در بحث پیشگیری از جرائم نقش بسزایی داردو هرجاارتباط مردم باائمه جمعه وجماعت بهتروحضور درنمازجمعه باشکوهترباشدضریب امنیتی بالاترو جرایم و آسیبهای اجتماعی کمتر در جامعه اتفاق می افتد .


عبدالوند خاطرنشان کرد : جهت پیشگیری ازجرائم سخنرانان قبل ازخطبه هامی بایست آسیبهاومشکلات جامعه را کارشناسی شده مطرح نمایند و به نوعی آموزش همگانی در نماز جمعه باید انجام شود تا مردم به عواقب آن اگاه شوند.

سرهنگ عبدالوندافزود:نیروی انتطامی آمادگی داردتادرمناسبتهای مختلف بابهره گیری از کارشناسان خبره  و اساتید علمی و تجربی در این زمینه با ستاد نماز جمعه همکاری نماید.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید