جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2040
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری امام جمعه پلدختر

درانتخابات اخیرپلدختربرخی به دنبال تأمین منافع خودگاهی اصلاح طلب وگاهی اصولگرا می شدند

امام جمعه پلدختر گفت: درانتخابات دهمین دوره مجلس درشهرستان پلدختر برخی براساس منافع خودحرکت می کردند، وقتی احساس کردند منافعشان دراصلاح طلبی تأمین می شودگفتنداصلاح طلب هستیم،و زمانی که دیدند منافعشان دراصولگرائی است اعلام کردنداصولگرا هستیم .


امام جمعه پلدختر گفت: درانتخابات دهمین دوره مجلس درشهرستان پلدختر برخی براساس منافع خودحرکت می کردند، وقتی احساس کردند منافعشان دراصلاح طلبی تأمین می شودگفتنداصلاح طلب هستیم،و زمانی که دیدند منافعشان دراصولگرائی است اعلام کردنداصولگرا هستیم .


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری درخطبه های نمازجمعه این هفته پلدختربابیان مطلب فوق به نقش بصیرت درزندگی انسان مومن و انقلابی پرداخت وگفت : انسان هائی که بصیرت ندارند همانند کسانی هستند که درتاریکی گرفتار شده اند وچنین افرادی هرگاه گرفتار فتنه شوندراه را گم کرده و درشناخت دشمن دچار تزلزل و تردید می شوند .


خطیب نمازجمعه پلدخترتقسیم بندی های رایج اصلاح طلبی واصولگرایی رافرع دانست وتصریح کرد: بنابه فرموده مقام معظم رهبری اصل حفظ انقلاب ودفاع ازدستاوردهای آن پیروی ازفرامین رهبری وحفظ و عمل به محتوای انقلاب اسلامی است.


وی افزود: علیرغم دراولویت نبودن تقسیم بندی های اینچنینی ، متاسفانه عده ای درهمین انتخابات اخیر پلدختر منافع خودرا برصیانت از آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام ترجیح داده وبر اساس منافع فردی فعالیت می کردند.


« سوری » باتقبیح عملکرداین افرادخاطرنشان کرد : اینها درحالی که گاها خودرا اصولگرا نشان می دهند ولی اگر ملاحظه کنند منافع آنها در اصلاح طلبی است اصلاح طلب می شوند و اگر اصلاح طلب باشند و ببینند منافع آنها در اصولگرایی تامین می شود اصولگرا می شوند.


امام جمعه پلدختربا اشاره به موضوع دریافت های نجومی برخی دولتمردان و بازتاب آن درجامعه گفت : تنها برگرداندن دریافتی های نامتعارف و خارج ازقانون و قاعده کافی نبوده بلکه مسئولان کشور باید با دریافت‌کنندگان اینگونه حقوق‌ها برخورد جدی داشته و ضمن بازگرداندن اموال بیت‌المال به خزانه  با مسببان و صاحبان فیش‌های نجومی و افراد سودجو برخورد کنند.

 

 


حجت الاسلام والمسلمین سوری با تأکید براینکه اگر نواقصی درقانون وجود دارد باید اصلاح شود تصریح کرد : با ید بامدیران بی تقوا و متخلف برخورد جدی بعمل آمده  و نظارت بر مدیران در تمامی سطوح در دستور کار قرار گیرد.و سالم سازی دستگاههای اجرائی  درکشور دنبال گردد.

«سوری » با اشاره به سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دستوررضا شاه و توطئه شوم کشف حجاب تصریح کرد: درآن روز عده ای ازعلماء روحانیون و اقشار مختلف مردم دراعتراض به اقدام رضاشاه تحصن کرده بودند که مسجد گوهرشادمشهد مقدس در21 تیر ماه 1314به گلوله بسته شد و معترضان مورد هجوم قرارگرفته و حدود 5000 نفر به شهادت رسیده و رضاشاه از ترس واکنش علما و مراجع به این اقدام  1500 نفر از آنان را زندانی کرد.


وی حجاب را از مهم‌ترین عوامل تحکیم بنیان خانواده و ثمره ی عفاف و پاکدامنی زن عنوان کرد و افزود : بی‌حجابی سبب نابودی شخصیت زن می‌شود و ما باید بدانیم حریم حجاب بدون هزینه بدست ما نرسیده بلکه خون بیاری از علماء و مراجع و مرم بی گناه به ناحق برزمین ریخته شده تا حجاب به عنوان یک ارزش درجامعه متدین و مسلمان ایرانی حفظ شده است .

 


امام جمعه پلدختر نگاه غرب به زن راصرفا جنسی عنوان کردو افزود: درغرب زن به عنوان یک کالا محسوب می شودو حجاب را برای زنان نکته ای منفی قلمداد می کنند،درحالی که درفرهنگ دینی ما و درنظام مقدس جمهوری اسلامی حجاب ثمره عفاف و پاکدامنی  و حفظ آن  برای خانم ها عبادت محسوب می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری به هشتم شوال سال 1344 هجری قمری سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع (ع) توسط گروه وهابیت اشاره کرد و گفت: آل سعود ابزاردست آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست بوده و مروج وهابیت برای محو اسلام ناب هستند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • محمد
    • 19 تیر 1395 08:48
    • 0
    با سلام.امام جمعه محترم به موضوع خوبی اشاره کردند .بعضی که ادعای اصلاح طلبی داشتند اصولگرا شدند و بعضی  اصواگرا اصلاح طلب شدند .
    منفعت طلبی واقعا یک آفت بزرگ است که در انتخابات اخیر در پلدختر دیدیم که خیلی ها بخاطر رسیدن به مطامع دنیوی رنگ عوض کردند.این افراد جواب خدا را در روز قیامت چه خواهند داد.
    به این افراد باید گفت،التماس تفکر 
    درود برافراد یک رنگ و پاک همچون مدیر سایت بالاگریوه
    • مهدی
    • 18 تیر 1395 22:00
    • 0
    تشکر ویژه ارحاج آقا سوری با بیان شیوا و مردم پسندش در موردمنفعت طلبان دورو که بویی ازسیاست و تفکر جناحی نبرده اند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید