پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1947
  • 0

امام جمعه موقت خرم آباد:

کوبیدن و طردجوانان انقلابی وحزب الهی خواست استکباراست

حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا گفت: هر اقدامی سبب کوبیده شدن و رانده شدن جوانان انقلابی و حزب‌اللهی ازصحنه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب شود خواست استکبار است.

امام جمعه شهرستان خرم‌آباد گفت: هر اقدامی سبب کوبیده شدن و رانده شدن جوانان انقلابی و حزب‌اللهی از صحنه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب شود خواست استکبار است.


به گزارش بالاگریوه حجت‌الاسلام قاسم متقی نیادرخطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان خرم‌آبادکه درمصلای الغدیر این شهربرگزار شد،با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان مبنی بر اینکه مسئولان کشور جوان‌های انقلابی را گرامی بدارند اظهارداشت: هر اقدامی سبب کوبیده شدن و رانده شدن جوانان انقلابی و حزب‌اللهی از صحنه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب شود خواست استکبار است.


وی باتأکیدبراینکه جوان مملکت بایددرتمام صحنه‌ها ازجمله صحنه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی، معنوی، عبادی و انقلابی حضورداشته باشداما این حضور بایدتوأم باانضباط باشدافزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب حضورانقلابی، فعالیت انقلابی،پارسایی انقلابی، طهارت و معصومیت انقلابی، آگاهی و هوشیاری انقلابی، وحدت و یکپارچگی حقیقی توکل و توسل به خدای متعال می‌تواند سد عظیمی در مقابل تهاجم دشمنان به وجود بیاورد.


امام‌جمعه موقت خرم‌آباد بابیان اینکه چراغ راه و فصل الخطاب برای همه ما ولایت‌پذیری، قانون و عمل به تکلیف است عنوان کرد: وظایف تمام دستگاه‌ها و نهادها در قانون مشخص‌ شده است و با این‌حال هیچ تخلفی از دستگاه‌های نظارتی و قضایی پذیرفتنی نیست.


متقی نیا با اشاره به اینکه ولایتمداری با ولایت شعاری و ولایت سرایی فرق می‌کند بیان کرد: اینکه در تریبون گفته شود ما مطیع ولایتیم و در عمل نباشیم این ولایتمداری نیست این نفاق است.


وی با بیان اینکه دشمن سال‌هاست که در منطقه می‌خواهد انقلاب اسلامی را به محاصره دربیاورد گفت: اولین راهبرد دشمن این بوده است که با ایجاد ناامنی تمرکز نظام را در داخل کشور به هم بزند تانگاه استراتژیک مختص به خارج ازمرزها نداشته باشد؛اما این راهبردامروزنتیجه عکس داده و مانه‌ تنهامحدودنشده‌ایم به‌ واسطه مقاومت ملت ایران دشمن در بن‌بست راهبردی گرفتار و دچار سرگردانی استراتژیک شده است.


امام‌جمعه موقت خرم‌آباد ازکشورمان به‌ عنوان جزیره ثبات در منطقه نام برد و اظهارداشت: باوجود اینکه دشمن به دنبال این بوده که با مشغول کردن نظام در داخل ابتکار عمل را در منطقه به دست بگیرد اما امروز شاهدیم که نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب‌شده است و ناامنی به مرزهای دشمنان رسیده و بااین‌حال باید گفت که همه این عنایت‌ها و پیروزی‌ها در سایه هدایت ولایت‌فقیه به‌دست‌آمده است.


وی تصریح کرد: هنر، ابتکار و حقانیت ولی‌فقیه زمان سبب شده است که ناامنی، نگرانی، ترس، و وحشت به درون خانه‌های دشمن منتقل شود و اینجاست که باید قدر نعمت ولایت را بدانیم و شک نعمت ولایت را به‌ جا بیاوریم.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید