جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1913
  • 0

با انشار ییانیه ای اعلام شد

حمایت نمایندگان مجلس از توسعه توان موشکی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از سیاست‌ها و برنامه‌های دفاعی موشکی جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند


به گزارش بالاگریوه 154نفرازنمایندگان مجلس شورای اسلامی درنشست علنی امروز دوشنبه پارلمان باامضای بیانیه‌ای ازسیاست‌هاوبرنامه‌های دفاعی موشکی جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بی شک،استراتژی نظامی جمهوری اسلامی سیاست بازدارندگی است. این استراتژی منطبق بر نصح صریح قرآن کریم است: وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ
در جهانی که قدرت‌های استکباری و رژیم‌های وابسته به آن هر سال بر بودجه نظامی خود می‌افزایند (بودجه نظامی آمریکا چندین برابرکل بودجه یک سال ایران است) و به فکر تولید هواپیماهای جنگی جدید، زیردریایی‌های، ناوهای غول پیکر هواپیما بر، موشک‌های فوق مدرن و .. هستند و پیوسته در حال توطئه و تضعیف نظام جمهوری اسلامی و ضربه به منافع ملت ایران بوده و خاورمیانه را میدانی برای قتل عام مردم رها شده از ستم جباران قرار داده‌اند.

درنظام حاکم درجهانی که تنها سلاح حرف اول را می‌زندو حقوق بشر ابزاری برای سلاح داران علیه انسان‌های آزاد شده و رژیم‌های غیر وابسته است، نیز واقعیت‌هایی که پیرامون ما می‌گذرد از جمله اتحاد آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی و مرتجعین منطقه علیه کشورهای محور مقاومت چون سوریه، تجهیز آدم خواران وابسته به غرب و وهابیت مانند داعش به سلاح‌های پیشرفته همه دلایل متقن و منطقی است بر مجهز شدن ملت ایران به سلاح‌های استراتژیک و متعارف است.

 

 

هیچ انسان شرافتمند و وطن دوست خردمندی در چنین شرایط محیطی و زمانی حاضر نیست بر خلاف سیاست بازدارندگی الهام گرفته از قرآن کریم سخنی بگوید یا موضعی خصمانه بگیرد.

این نیز یکی از طنزهای تاریخ است که آمریکا از یک طرف پیوسته ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کند و از سوی دیگر از ایران می‌خواهند که از سیاست توسعه دفاعی و موشکی خود دست بکشد.

راستی این چه منطقی است که رژیم‌های سرکوب گری مانند رژیم کودک کش و خونریزی چون رژیم صهیونیستی و رژیم سربوک گری ونسل کشی چون رژیم نامشروع سعودی رابرای کشتن نسل‌های به انواع سلاح‌های پیشرفته تجهیز می‌کند ولی از ایران می‌خواهد خود را خلع سلاح کند.

 

زیرسوال بردن توان موشکی هم سخنی با اوباما وهمراهی با رژیم غاصب صهیونیستی است


آیا زیر سوال بردن سیاست توسعه موشکی در چنین زمانی ازسوی بعضی در داخل کشور هم سخنی با اوباما و رژیم‌های جهان خوار غرب نیست؟ آیا این مواضع شک برانگیز همراهی با رژیم غاصب اسرائیل نیست؟

اتخاذ چنین مواضعی در جهت تضعیف ملت ایران در برابر دشمنانش جز ناآگاهی یا خیانت امر دیگری نخواهد بود.

ما نمایندگان امضا کننده ضمن حمایت از منافع ملت ایران در توسعه توان دفاعی و موشکی هر گونه اقدام در جهت تضعیف امنیت ملی ایران را محکوم‌ می‌ کنیم .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید