جمعه، 31 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 1899
  • 0

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مطرح کرد:

مردم شهرستان پلدخترهیچگاه برای انقلاب و نظام اسلامی تهدیدنبوده اند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدخترصبح امروز درنشست بااصحاب رسانه شهرستان ،امنیت را دارای ابعادفیزیکی وفکری عنوان کرد وگفت: آنچه برای پلیس و دیگر آحادجامعه ضروری به نظر می رسد امنیت جامعه ازنظر فکری است.

به گزارش بالاگریوه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدخترگفت:امنیت شهروندان ازنظر فیزیکی شامل سرقت ،نزاع ها،ترافیک وامنیت جان و مال وناموس مردم توسط پلیس وبا همکاری خودِمردم تامین می گردد.


سرهنگ پاسدارصفرعبدالوندخاطرنشان کرد: آنچه ازدیدگاه مادربحث امنیت مهم وحائز اهمیت است امنیت فکری وفرهنگی جامعه است که رسانه ها می تواننددراین زمینه نقشی اثرگذارداشته باشند.


عبدالوندخاطرنشان کرد درسال جاری و اززمانی که این مسئولیت به بنده بعنوان سربازنظام درشهرستان محول گردیده،سه چهار ماموریت مهم راپیش رو داشتیم که الحمدلله باسربلندی پیگیری کرده و به نتیجه رساندیم .
وی به بحث تامین امنیت راهپیمائی و مراسم 22 بهمن امسال علیرغم فضای سنگین تبلیغات انتخاباتی و احتمال بهره برداری از این راهپیمایی اشاره کرد و گفت : از نظر بسیاری از مسئولان و مردم امسال این مراسم درکمال آرامش و امنیت و با حضور گسترده مردم بدون هرگونه مشکل و اتفاقی انجام گرفت .


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر سپس به موضوع انتخابات پرداخت و گفت : درجریان انتخابات امسال ماهیچ  موردی که منجر به تشکیل پرونده درمحاکم قضایی گردد نداشتیم و همین امرباعث شد تا شهرستان پلدختر رتبه اول شهرهای استان را کسب کند وما براین باور هستیم که بخش اعظمی از این موفقیت را موهون  همکاری و تلاش رسانه ها و خبرنگاران هستیم .

 

 

سرهنگ عبدالوند با اشاره به موضوع چهارشنبه آخر سال و امکان بروز اتفاقات احتمالی در این زمینه گفت : روشن کردن آتش در آخرین چهارشنبه سال ازسنت های دیرینه ای است که از قدیم الایام در فرهنگ ایرانیان وجود داشته ،امامتاسفانه گاهی ازاین سنت سوء استفاده شده وحوادث وناامنی هایی به وجود می آیدکه منجربه فوت ونقص عضو افرادو انفجارمنازل واماکن می گرددکه نیروی انتظامی مصمم است با عاملان چنین حوادث احتمالی به طور جدی برخورد نماید.


وی افزود :براساس  تعامل و هماهنگی هایی که پلیس بادستگاه قضایی بعمل آورده است چنانچه افرادی به دنبال استفاده از مواد آتش زا وترقه بوده وبخواهند حوادث و مشکلاتی رابرای شهروندان به وجود بیاورند و یا اینکه در این ایام اقدام به سرقت نمایند تا پایان تعطیلات فروردین در بازداشت خواهند ماند .


وی با بیان اینکه شما رسانه ای ها همواره دوشادوش پلیس به امنیت جامعه خدمت کرده اید،اظهار امیدواری کرد:ما و شما رسانه ای ها باید در زمینه ی ایجاد امینت و پیشگیری فرهنگ سازی نموده و امنیت شهرستان را به عنوان یک امرنهادینه شده به مسافران نوروزی نشان داده و اثبات کنیم چهره ی انتخاباتی شهرستان پلدختر برخلاف آنچه تصور می شودقرمز نبوده بلکه سفیدمی باشدو مردم این شهرستان هیچگاه برای نظام تهدید نبوده بلکه همواره درخدمت نظام و انقلاب بوده اند.


سرهنگ عبدالوند درپایان ضمن استقبال ازنقدرسانه ها گفت : مابعنوان نیروی پلیس براین باور هستیم که انتقاد باعث شکوفایی خواهد شد و درهمین راستا ازاصحاب رسانه درخواست می کنیم هر جا ایراد و انتقادی به کار پلیس مشاهده شد، مطرح کنید تادرصدد رفع نواقص برآئیم.

 

شایان توجه است که درپایان این نشست هدایائی ازطرف فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر به خبرنگاران اهداء گردید.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید