پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1879
  • 0

همگام باانتخابات(54) باصدور بیانیه ای ازسوی نماینده مردم پلدخترومعمولان درمجلس

قدردانی دکترعلی کائیدی ازمردم حوزه انتخابیه پلدخترومعمولان

دکتر علی کائیدی نماینده دوره هشتم و نهم مردم پلدختر و معمولان درمجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای ازحمایت های مردم طی سال های نمایندگی خوددرمجلس شورای اسلامی و نیز حمایت های جانانه بسیاری از آنان درمرحله اول انتخابات دوره دهم مجلس قدردانی کرد.

دکتر علی کائیدی نماینده دوره هشتم و نهم مردم پلدختر و معمولان درمجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای ازحمایت های مردم طی سال های نمایندگی خوددرمجلس شورای اسلامی و نیز حمایت های جانانه بسیاری از آنان درمرحله اول انتخابات دوره دهم مجلس قدردانی کرد.

 

به گزارش بالاگریوه متن بیانیه قدردانی دکتر علی کائیدی از مردم حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان که صبح امروز دراختیار سایت بالاگریوه قرارگرفته است بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز وشرافتمند حوزه انتخابیه پلدخترو معمولان      
پدران، مادران، جوانان و نوجوانان عزیزی که خود را همواره مدیون الطاف و بزرگواری های غیرتمندانه شما می دانم.        سلام علیکم

قبل ازهرچیزلازم می دانم پیشانی تضرع و سپاس به درگاه الهی بر زمین نهاده که به این حقیر توفیق عنایت فرمود با حمایت و پشتیبانی شما مردم دو دوره متوالی در راستای خدمت خالصانه به میهن اسلامی مان و هم جهت با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و خلف صالحش حضرت آیت الله الامام خامنه ای مقام عظمای ولایت فقیه درسنگر مقدس مجلس شورای اسلامی خدمت نمایم.
اینجانب برخود فرض می دانم از تمامی کسانی که بانیت و تلاش خالصانه درایام انتخابات با تمام توان و عزم راسخ فعالیت نمودند سپاسگزاری نمایم.
حضور پرشکوه ملت قهرمان ایران اسلامی رامیثاق مجددبا آرمان های امام و شهدا و اقتدار نظام اسلامی دانسته و امیدواریم که مجلس دهم درگره گشایی از معیشت مردم و اشتغال جوانان و تسریع در آبادانی ایران اسلامی وتحقق اهداف انقلاب موفق باشد.

خدای راسپاس که دردو دوره هشتم ونهم مجلس شورای اسلامی در خدمتگزاری به شما،علیرغم آنکه دستها و زبان هائی همواره درتلاش بودندتاخدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی راکه با پیگیری های این بنده ناچیز خدا ،محقق می شدو به نتیجه می رسیدکم رنگ جلوه دهنداما صادقانه وباپاکدستی و امانتداری درحد توان ادای وظیفه نموده و خدماتی ماندگاردرراستای بهبود وضعیت حوزه انتخابیه درابعاد مختلف، آموزش عالی، رفاه اجتماعی ، راه سازی ، کشاورزی ،گازرسانی ، آبرسانی ،سلامت و بهداشت ... ،و مهم ترازهمه ایجاد بستر و زمینه بروزاستعدادهای سیاسی ونخبگی و خودباوری و عزت نفس در بین نخبگان ،سیاسیون و تحصیلکردگان به یادگار بگذارم که ثبت نام و به صحنه آمدن بیش از 30 کاندیدای بومی طی دودوره اخیر انتخابات گواه روشنی براین مدعا بوده و قطعاً وجدان های بیدار و آیندگان درمورد آن به قضاوت خواهند نشست .

خدای بزرگ را شاکرم که در راستای انجام وظیفه و برای همراه کردن مردم باخودبه ابزار نادرست ، زرو زور وتزویر متوسل نشدم و برای جلب نظرشما مردم در راستای اقبال مجدد و سومین بار به خودم به روش های ناپسند و "به هرقیمت" روی نیاوردم . زیرا براین اعتقاد و باور بوده و هستم که کمک گرفتن از گناه برای رسیدن به حق انحراف از حق است.

"وَما كُنتُ مُتَّخِذَ الْمُضِلِّينَ عَضُدًا "  "ومن هرگز گمراه کنندگان را یار و مددکار نگرفتم ." کهف /51

بنده به تکلیف خود عمل کردم به فرموده حضرت زهرا (س) : "خداوند متعال به عواقب امور و جریان کارها آگاه است و او به صلاح و فساد و حوادث و پیش آمدهای روزگار احاطه دارد."
همیشه با خدا معامله کنید تا پیروز شوید.

عزیزان بدانیدبه فرمایش حضرت علی (ع) : "مَا ظَفِرَ مَنْ ظَفِرَ الْإِثْمُ بِهِ وَ الْغَالِبُ بِالشَّرِّ مَغْلُوبٌ" "كسى كه باتوسل به گناه پيروزشودپيروز نيست وكسى كه باستم غلبه یابد(درواقع) مغلوب است." حکمت 327
درمنطق حضرت علی (ع) پیروزی به وسیله خیانت واز راه خیانت عین شکست و هلاکت است.  در یک کلام کسی که از تاریخ عبرت نگیرد محکوم به تکرار آنست.

وفاداری و ایستادگی شماحامیان عزیز درمقابل بدعت ها،بداخلاقی ها ورانت ها رابارعایت اخلاق انتخاباتی و تمکین به قانون ارج نهاده وحمایت مخلصانه آراء به ظاهرقلیل شمارابرهزاران هزار آراء آنچنانی همچون تاج افتخار برسر می دانم.
ازخداوندمتعال درتمامی مراحل زندگی برای آن عزیزان آرزوی توفیق روز افزون داشته وامیدوارم ان شاءالله همگی مشمول لطف و رحمت الهی قرار گیریم.


«والعاقبة للمتّقين»
دکتر علی کائیدی
نماینده دوره هشتم و نهم مردم شریف پلدختر و معمولان درمجلس شورای اسلامی

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظرات

    • ستاری
    • 16 اسفند 1394 18:28
    • 0
    درجواب شهروند:
    بترسید ازروزی که اسرار برملا میشود...خدارو درنظر بگیرید,چه عقده ای در دل داریدکه اینگونه تهمت وافترا میزنید؛ازکجامعلوم اینهایی که از اندیمشک،الوارگرمسیری،ماسور،خرم آباد وقم آمدن وشمامیشناسید برای کاندید موردحمایت جنابعالی نیامده باشند
    • شهروند
    • 14 اسفند 1394 08:09
    • 1
    آقای حاج احمدی !چرا ما انسانها تا زمانه به کاممان است مردم را ولی نعمتان؛عزیزومومن میدانیم ولیکن زمانیکه به کاممان نیست آنها را کافر؛گنهکار وناصواب میدانیم؟دراین بیانیه فوق به مردم خوب پلدختر ومعمولان جسارت واهانت شده است.کدام گناه؟وقتی شمابرای موفقیت دست به هرکاری میزنیدوپیروز میدان میشویدعین صواب است ومستلزم پاداش الهی ؟ووقتی مردم راه دیگری را برگزینند گنهکار خوانده میشوند؟دراین انتخابات همه شاهد بودیم که چه کسانی سازمان یافته از استان ایلام نیروآوردند؟چه کسی چک150میلیونی برای تهیه وتوزیع برنج وروغن از بانک....کشید.واقعا"قدرمردم را بدانیم این مردم بیچاره اند ؛بدبخت اند.دستهای پینه بسته این مردم درآخرت ما را بازخواست خواهد کرد.خیلی پیام ها میشودازاین انتخابات برداشت کرد.وقتی تعدادزیادی از اهالی اندیمشک؛الوارگرمسیری؛کوهدشت ورومشکان؛خرم آباد خیلی جاهای دیگر؛بجای جوانان تحصیلکرده پلدختری ومعمولانی استخدام میشوند این هم نتیجه اش میشود که دیدیم!
    • اصولگرا
    • 14 اسفند 1394 01:44
    • 0
    کاییدی مردی پاک ومومن و اصولگرای غیر قابل معامله بودخداوند هرجاباشدموفقش کند
    • محمودوند
    • 13 اسفند 1394 21:10
    • 0
    آخ سی کاییدی که مردم داربود
    • تحریریه
    • 13 اسفند 1394 10:45
    • 0
    خانم یا آقای مهران
    ...... خوری عاقبت خوبی ندارد ! اینکه بالاگریوه باب میل امثال جنابعالی خبرمنتشرکندزهی خیال باطل است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید