سه شنبه، 28 فروردین 1403
انتخاب سردبیر / سیاست
شناسه خبر: 1845
  • 0

اندراحوالات خروج برخی مدعیان ازمدار اصولگرائی

مهر ابطال برشناسنامه سیاسی برخی اصولگرانمایان

اصولگرانمایانی که به دلیل سقوط ازکرسی ریاست های عاریتی دنیائی که طبیعت تغییرو تحول وجابجائی دولتها درنظام سیاسی ماست بلافاصله رنگ عوض کرده و به لباس و قالب جریان سیاسی حاکم درآمده وحاضر به تمکین از تصمیم اصولگرایان نبوده و به جریانهائی می پیوندندکه هیچگاه خط و ربط مشخصی نداشته اند بایستی بدانند که برای همیشه از مدار اصولگرایی سقوط کرده و بر شناسنامه ی سیاسی خود مهر باطل زده اند.

اصولگرانمایانی که به دلیل سقوط ازکرسی ریاست های عاریتی دنیائی که طبیعت تغییرو تحول وجابجائی دولتها درنظام سیاسی ماست بلافاصله رنگ عوض کرده و به لباس و قالب جریان سیاسی حاکم درآمده وحاضر به تمکین از تصمیم اصولگرایان نبوده و به جریانهائی می پیوندندکه هیچگاه خط و ربط مشخصی نداشته اند بایستی بدانند که برای همیشه از مدار اصولگرایی سقوط کرده و بر شناسنامه ی سیاسی خود مهر باطل  زده اند.


بالاگریوه - هرچند احزاب شناسنامه داریا فعال درکشور به شیوه ی گسترده، چتری برای فراگیری قامت انتخابات نگشوده است و انتخابات در استان هاو شهرستان ها به اعتباربلوغ سیاسی و شعور اجتماعی شهروندان وبا رعایت مفادقانون انتخابات اجرا و انجام می گیرداما روشهای قومی و قبیله ای و اتکا به آراء طوایف از مدل های رایج درمناطق مختلف کشور وهمچنین استان لرستان می باشد.

 

باید گفت درشهرستان پلدخترآنچه صف بندی یابهتر بگویم سهم بندی میان رقبای انتخاباتی رامشخص می کندمرزجریان های سیاسی اصولگرایی واصلاح طلبی است لذاچنانچه هرنامزد دررقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی از مارک یک جریان سیاسی و قانونی به صورت انحصاری برخوردار باشد اقبال ویژه ای برای موفقیت در انتخابات خواهد داشت.


تجارب سی و چندسال گذشته نشان می دهد که وزن سبد آرا اصولگرایان به استناد مطالعات ادواری از وزن سبد آراء سایر جریان های سیاسی سنگین تربوده است ،این شاخص،تعریف کننده ی ضریب برتر عددی آرا اصولگرایان و ثبات و پایداری رای دهندگان به متن و محتوای جریان اصیل اصولگرایی است.

 

امادر آستانه ی انتخابات دهم مجلس شواری اسلامی درشهرستان پلدخترمعادلات به گونه ای متصوراست که پایدارماندن برخی افرادکه فاقدهرگونه پیشینه روشن ارزشی واصولگرائی بوده وتنها نقاب اصولگرایی به چهره داشته انداماسالها ازنردبان اصولگرائی بالارفته و نان ومسئولیت اصولگرائی رامیل کرده اند،نقش برآب،و ماهیت و چهره واقعی آنان هرچه بیشتر برای بدنه اصولگرائی نمایان ترشود.


برخی افرادکه خودرانماد،محور، اساس و قامت تمام نمای جریان راست و اصولگرایی شهرستان دانسته و این دانستن و استنباط شخصی را درمحافل خودشانی ترویج داده و ازاین رهگذرمنفعت میبردند درشرایط کنونی ازاصالت اصولگرایی سقوط کرده ودرپیوندی منفعت گرایانه و متکی برمنافع مادی و شخصی باروی برتافتن ازیک آرمان پویا و موازی با ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی باچرخشی غیر قهرمانانه ومفتضحانه به سوی آبشخورهائی مبهم و نامشخص کوچ کرده اند.


حقیقت این است که در گفتمان اصولگرایی نمیتوان متکی به قاعده ی نسبیت شد زیرا اتکا به قانون نسبیت در پیوستگی با اردوگاه اصولگرایان امری ناپسند و مذموم است، در این اردوگاه یک شاخص مطلق وجود دارد و آن پیوستگی و التزام صد در صدی به مرام نامه و اساسنامه ی اصولگرایی است .


اردوگاه اصولگرائی  لیدرو تئوریسین نود و نه درصدی نمی خواهددر این اردوگاه یابایدبه راه وهدف اصولگرایی ایمان داشته باشیم یانداشته باشیم دراینجا می توان به امثال وحکم دهخدا نیزاستناد جست که :”یا رومی روم یا زنگی زنگ”.

نمی توانیم قائل به تفسیر ذهنی و فردی شویم ، آنجا که سودی حاصل شود متن و محتوای اصولگرایی را تعدیل نموده و یا ظاهر آن را چکش کاری کنیم و آنجا که امور بر پاشنه آشیل اصولگرایی می چرخد اصولگرای دو آتشه ویا به عبارتی ذوب تر از مذاب باشیم تا به نام و نوائی برسیم ؛


درصدد ملامت برخی یاران مدعی اصولگرائی ازاین دائره ی بزرگ نیستیم اما عمق تقبیح پنداری اجتماعی و مردمی این رفتن های غیر اصولی ،بسیارپرهزینه تراز دریافت اعتباری کوچک و روبنایی است که برای آن معامله صورت گیرد.

نکته ای که قبل ازفرازپایانی این مجیزه بایستی بدان اشاره گرددآنست که خوشبختانه بدلیل ماهیت شخصیتی چنین افرادی،همه جریانهای سیاسی و حتی مردم عادی آنان را شناخته اندو این تغییرمواضع جزآنکه برپیکره اعتباراجتماعی وسیاسی این "هواشناسان ماهرکه باهرنسیم تغییرمسیرمی دهند"،آسیب برساندتغییری دررویکردواعتمادجریانهای سیاسی به آنان ایجادنخواهدکرد.


انتخابات دهمین دوره مجلس شواری اسلامی درپلدخترعیاری برای سنجش پایداری والتزام افرادبه جریان اصولگرایی است آنان که بدون ورود به حواشی و اجتناب ازنبش قبرگلایه های گذشته به وحدت اصولگرایان وآرمان های اصولگرائی پایبند بوده و علی رغم وجود کدورت های احتمالی با نامزدهای اصولگرا سکوت اتخاذ کرده و به سربلندی و بالندگی اصولگرایان تمکین می کنند برات اصولگرایی خودرا تصدیق نموده اند،اما کسانی که به خاطربرکناری ازفلان مسئولیتی که به یمن حاکمیت دولت اصولگرایان علیرغم حرف وحدیث های فراوان درخصوص پایبندی شان به اساسنامه و آرمان اصولگرائی دراختیارداشته اندبااین پنداره ی غلط که بایستی برای همیشه ودرهردولتی گل سرسبد وسوگلی مسئولیتها و مصادرامورباشند، واکنون باروبنه خودرا جمع کرده وبه اردوگاه های دیگری کوچ می کنند با یستی آویزه گوششان باشدکه برای همیشه از مدار اصولگرایی سقوط کرده و بر شناسنامه ی سیاسی خود مهر باطل زده اند.

 

لیکن بایدگفته شود که شوربختانه بازگشت دوباره به این اردوگاه مستلزم هزینه های بسیاری ازجمله بازسازی و ترمیم پشتوانه ای به نام « اعتماد سیاسی » است که دستیابی به چنین اعتبار و اعتمادی چندان هم برای اینگونه "همیشه مدعیان خالی ازمحتوا " آسان نخواهدبود.

دسته بندی: انتخاب سردبیر / سیاست
تبلیغ

نظرات

    • عباس دارایی
    • 17 بهمن 1394 02:22
    • 0
    سلام شخصی بنام مهران بابلوطستان هیچ ارتباطی نداشته و ادعای ایشان کذب محض است
    • دوست صادق
    • 16 بهمن 1394 12:22
    • 0
    با اهدا سلام و عرض ادب
    مخاطب عزیزی که با اسم مستعار مهران به بیان  دیدگاه  خود پردخته ای ، خدمت شما عرض کنم اولاً کسانی که شهامت معرفی خود را ندارند چطور انتظار دارند کسی جواب سوالاتی که از فکر مسموم برخی منفعت طلبان تراوش میکند را بدهد؟؟دوماً شهرستان پلدختر از لحاظ رسانه ای 3 پایگاه  خبری دارد.1- پایگاه خبری بالاگریوه ( مدیر مسئول جناب آقای احمدی ) 2- پایگاه خبری بلوطستان ( مدیر مسئول آقای محمد بساطی ( بچه کوهدشت )/سرویس خبری ( جناب آقای عباس دارایی ) 3- پایگاه خبری بیان روز (جناب آقای مرادی ) حال بااین توضیح ،شما چطور با 3 تا آز پایگاههای خبری شهرستان برای بیان نظرات خودتان به توافق رسیده ای؟؟؟ از این می ترسم دیدگاهی هم که دراین پایگاه خبری گفته ایدوبنا به دلایلی برادرارزشی جناب آقای احمدی ازدرج آن معذور میباشدهمانند این حرفت ( با 3 تا ازسایتهای شهرستان به توافق رسیدی ) کذب محض باشد.کسانی که از این نوشته سخت ناراحت و عصبانی شده اندبدون شک جز اون دسته منفعت طلب میباشند.جز اون افرادی میباشند که همیشه به سمت چرخش قدرت داشته اند.
    در پایان امیدوارم این جسارت را داشته باشید خودتان را معرفی نمایید تاجناب آقای احمدی و سایر کاربران با دلایل مستند و متقن جواب حضرتعالی را بدهند.
    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
    والعاقبه للمتقین
     
    • مهران
    • 15 بهمن 1394 17:01
    • 0
    جناب آقای احمدی 
    بنده مجبورم که اسکرین شات نظر خودم رو در فضای مجازی به همراه مستندات منتشر کنم
    به سه تا از سایت های شهرستان هم پیشنهاد دادم و اونها هم اعلام آمادگی کردن که نظر بنده رو منتشر کنند.
    با تمام احترامی که برای شما قایل هستم تا زمان به دست اوردن پاسخ  سوالاتم منتظر میمونم 
    ======
    پاسخ بالاگریوه
    اولاً هرگاه شهامت معرفی خودتان را پیداکردید به هرشکل که صلاح دانستید که بعید می دانم این کار را بکنید (چون بعد از پاسخ بالاگریوه با آی پی دیگری کامنت گذاشتید )سوالاتتان را پیگیری کنید
    ثانیاً : پاسخ بالاگریوه به شما هم خیلی منطقی بود و آنهم اینکه : راه معقول و شایسته این است که خودِ واقعی تان را معرفی کنیدتا راحت تربا هم درفضای مجازی ویا درصورت تمایل بصورت حضوری بحث بکنیم شایدخداوند کمک کرد با ارائه یک سری دلایل متقن ، مستند وغیرقابل انکار درمورد این تحلیل و دیگرمسائل مشابه کمی از میزان ناراحتی ، استرس و عصبانیت شما کم شد.
    • مهران
    • 15 بهمن 1394 16:09
    • 0
    جناب آقای احمدی 
    بنده در اون نظر به کسی توهین نکردم.
    فقط با مدرک های قابل استناد که اون هم از سایت خود شما برداشتم یه سری سوالات از شما پرسیدم که منتظر جواب شما بودم نه اینکه با فرافکنی بخواهید صورت مسئله رو پاک بکنید.
    باز هم منتظر پاسخ های مستند شما هستیم.
    ======
    بالاگریوه
    پاسخ شما همان بود که داده شد
    • دوستدار ولايت
    • 15 بهمن 1394 15:01
    • 0
    جناب احمدي سلام
    ضمن تبريك ايام الله دهه فجر به شماوسايراصولگرايان واقعي
    ازشما خواهشمندم كه درمورد نظر " آقاي احتمالا جعلي مهران " تجديدنظر بفرماييد وضمن انتشارنظرشان از پاسخ منطقي ومستدل وهميشه محكم شما مردم آگاه تر بشن
    • سرباز سایبرولایت
    • 15 بهمن 1394 12:57
    • 0
    اینهامشتی منفعت طلب بوده وهستن وهیچوقت در قاموس یک اصولگرا در میان مومنین ومردم  ولایتمدار جایگاهی ندارند.اینها هرجا منافع شخصی ودنیوی شان تامین شود در همان اردوگاه هستند.
    در جاده ى انقلاب، روی تابلویی نوشته است:
    جاده لغزنده است؛ دشمنان مشغول کارند!
    با احتیاط برانید؛سبقت ممنوع…
    دیر رسیدن به پست و مقام بهتر ازهرگز نرسیدن به “امام” است…
    حداکثر سرعت بیشتر از سرعت “ولی فقیه” نباشد.
    اگر پشتیبان “ولایت فقیه” نیستید،لااقل کمربند “دشمن” را نبندید!
    دور زدن اسلام و اعتقادات ممنوع؛ با دنده لج حرکت نکنید و با وضو وارد شوید
    این جاده مطهر به خون شهداست…
    • منتقدمنصف
    • 15 بهمن 1394 12:45
    • 0
    حاج احمدی سلام.چون بعنوان یک شهروندوکارمند متوجه مجادلات شما وتعدادی از دوستانتان هستم ونتیجه جز دلخوری؛کدورت؛وببخشید درگناه افتادن یکطرف یا طرفین ندارد لذا مطلبی را درخصوص جمع بندی تان از مجموع کامنت ها درسایت بلوطستان که با مخاطبین راحت تر ارتباط برقرار میکند نوشته ام درصورت درج آن ؛مطالعه بفرما.وشما وهمه دلسوزان نظام را به خویشتنداری وببخشید تقوای بیشتر دعوت میکنم.حق نگهدارتان.
    ======
    بالاگریوه
    باسلام و تشکر از راهنمائی شما
    بنده با فرد یا افراد مشخصی مجادله ای ندارم مطلبی تحلیلی درمورد مسائل روز منتشرشده اگر کسانی فکر می کنند مصداق آن تحلیل هستند به خودشان مربوط می شود.اگر فکر می کنند اشتباه رفته اند ، ما همه انسان غیرمعصوم هستیم و ممکن الخطا، دین اسلام کامل ترین دین است ودرهرموردی دستورالعمل ویژه دارد.انسان مسلمان درهرجاودر هر مرحله ای ازیک تصمیم می تواندتجدید نظر کند، حضرت امام با آن عظمت و جایگاه که دنیا را با انقلابش تکان داد فرمود: من درمورد بنی صدر اشتباه کردم، من درمورد قائم مقامی رهبری اشتباه کردم و .... وقتی حضرت امام اینچنین می فرماید ما دیگه کی باشیم که بخواهیم اگر از تصمیم مان برگردیم و یا عذرخواهی کنیم و یا دررفتارمان تجدیید نظر کنیم دنیا به آخر می رسد.
    • ستاری
    • 15 بهمن 1394 12:42
    • 0
    تشکراز مطلب فوق که بسیار روشنگرانه نوشته شده است
    بااینکه اسمی از کسی برده نشده.حتی عوام هم میدانند که مصادیق این مطلب چه کسانی هستن.وانگشت نمای جامعه شده اند تاجایی که هواداران کاندیدای فعلی مورد حمایت این افرادعموما ازپیوستن این افراد به اردوگاهشان بشدت ناراحت ونگران هستند.
    • بالاگریوه
    • 15 بهمن 1394 10:43
    • 0
    باسلام به کاربرمحترمی که با نام « مهران » و آی پی 2185223214 کامنت ارسال کرده اید! وخود بهتر می دانید که بالاگریوه از انتشار اینچنین کامنت هائی معذور است
    اما معقول و شایسته تراین است که خودِ واقعی تان را معرفی کنیدتا راحت تربا هم بحث مجازی بکنیم شایدخداوند کمک کرد توانستیم با ارائه یک سری دلایل متقن ، مستند وغیرقابل انکار درمورد این تحلیل و دیگرمسائل مشابه کمی از میزان ناراحتی ، استرس و عصبانیت شما کم کنیم.
    • مدیرمسئول بالاگریوه
    • 15 بهمن 1394 09:29
    • 0
    نتیجه جالب و سوال برانگیز بررسی حدود 500 کامنت کاربران
    باسلام به کاربران ،منتقدان منصف و بازدیدکنندگان مطالب سایت بالاگریوه و همه عزیزانی که تحلیل ها و مقالات بالاگریوه را درپایگاه اطلاع رسانی بلوطستان نیز دنبال می کنند.
    به دنبال انتشار تحلیل " مهرابطال " برشناسنامه ....  مروری کوتاه بر برخی کامنت ها ما را برآن داشت تا به مقایسه وبررسی کامنتهائی که قبلاً برای مقالات وتحلیل های مشابه سایت بالاگریوه ارسال شده بودپرداخته و به مشابهت های فراوانی پی ببریم.
    بررسی حدود 500 کامنت ( نظر) کاربران وبازدیدکنندگان سایت بالاگریوه و چندین مطلب بازنشر شده دربلوطستان نشان دادکه کامنت گذارانی که از انتشار مطلب " مهرباطل برشناسنامه ..." به شدت عصبانی شده اند اکثرقریب به اتفاق همان کسانی هستند که ازچاپ و انتشار مطالب زیر درسایت بالاگریوه سراسیمه و عصبانی شده و واقعیات ملموس جامعه را برنتافته و به دنبال پاک کردن صورت مسأله به جای حل آن بوده اند .
    فهرست تحلیل ها و مقالات بالاگریوه که موجب عصبانیت و براشفتگی برخی افرادی که تصور کرده اندازمصادیق تحلیل فوق الاشاره هستند به شرح زیر استخراج گردیده که درسایت بالاگریوه برای کاربران عزیز قابل دسترسی است.
    -مدیرانی که ارزششان به میزمدیریت بسته است عمرآبرویشان فانی است
    - "چپ های راستی" و "راست های چپی" قابل اعتماد نیستند
    -مدیری که هنگام تحویل دادن مسئولیت ناراحت می شود اهل پست و مقام است
    -سینه خیز چهره های سیاسی فاقد محبوبیت ومقبولیت به سوی اصلاح طلبان
    -مدیری که با هرجریان رنگ عوض می کند موثق وقابل اعتمادنیست
    - پشت پرده به میدان فرستادن کاندیداهای اجاره ای
    -عده ای که قدمی برای نظام برنداشته اند همواره طلبکارند
    -عده ای درهردوره ازانتخابات به یک چهره درمی آیند
    -تملق و پاچه خواری وضرورت جلوگیری از فراگیری آن
     
     
     
    • امید علی
    • 14 بهمن 1394 15:53
    • 0
    آفرین به حاج احمدی.باپاسخ های منطقی اش.
    • متخصص
    • 14 بهمن 1394 13:07
    • 0
    اصول گرایان واقعی کسانی هستند که وفادار به خط امام راحل و پیرو و مطیع رهبری هستند
    • محمودی
    • 13 بهمن 1394 20:42
    • 0
    سلام آقای احمدی
    مدیون خون شهدایی اگراین مطلب را پیگیری نکنی.
    چرا پلدختربا وجود بیش از 70 بار بمباران جزء مناطق جنگزده نشد. واعتباری در این خصوص ازمحل اعتبارات دفترمناطق جنگی دریافت نکرد.
    • منتقد
    • 13 بهمن 1394 18:27
    • 0
    راستی آقای احمدی شنیدم مدیر یکی از  3 تا سایت پلدختر به 700 هزارتومان جریمه از طرف دستگاه قضائی محکوم شده است . مدیرکدام سایت است
    =====
    بالاگریوه
    اطلاعی نداریم،به لطف خدا از بالاگریوه که نبوده ،
    همانطور که ازما سوال کرده اید از مدیران دوسایت دیگرهم سوال کنیدشاید به پاسختان برسید
    • دیناروند
    • 13 بهمن 1394 18:23
    • 0
    انصافاً لذت می بریم ازجواب های منطقی، منصفانه و قانع کننده آقای احمدی به کامنت های کاربران .
    دست حق نگهدارتان رزمنده قدیمی
    • منتقدمنصف
    • 13 بهمن 1394 16:47
    • 0
    خوانندگان عزیز دست اندرکاران سایت"بالاگریوه"بیایید بجای تضعیف وتخریب هم به معاد وپل صراط بیشتر اعتقاد داشته باشیم.به راحت بهم تهمت نزنیم گناه کبیره است من به برخی از افرادی که شاید مد نظر مقاله بالا باشد همنشین هستم به والله اهل غیبت وتهمت نیست بارها وبارها از بی مهری به مدیر سایت ودوستانش صحبت کرده است ودفاع کرده.ویقین دارم حتی درمدت مسئولیتش عمدا"مرتکب خطا وگناه نشده است.بارها اندیشه های امام( ره )ومقام معظم رهبری رابرای امثال من تبیین کرده است.آیا این درست است که به خاطر خلف وعده های فلان کس یافلان نماینده به مردم به هم برچسب ضد اصولگرایی بزنیم؟به نظر شما اگر این مقاله به همراه تصاویرآن به رویت بزرگان اصولگرا برسدآیا خرسندوخوشحال خواهندشد؟بعید میدانم.تلاش کنیم جذب حداکثری داشته باشیم .والعاقبه للمتقین.البته ببخشند همگی.
    ======
    بالاگریوه
    جناب آقایاخانم "منتقد منصف"
    تعجب می کنیم از اینکه توصیه کرده اید دست اندرکاران بالاگریوه دیگران را تضعیف و تخریب نکنند!
    بفرمائید کجای این مطلب اسم کسی مطرح شده یا کسی تخریب شده است ؟
    به احتمال قریب به یقین شما چون خودتان اذعان کرده اید تصویر افراد به بزرگان اصولگرا نشان داده شود آنها را می شناسید.
    با عرض پوزش اگر به طوری که اذعان کرده اید،با افرادی که واجد ویژگی ها وخصوصیات این مطلب هستند همنشین هستید متأسفیم چون دلیل همنشینی شما بایستی درنتیجه وجود وجوه اشتراکی باشد. نکند خودتان ......
    اینکه فردی اندیشه های امام را تبیین کند و این موضوع راکه همین امام بارها فریادبزندکه جبهه ها نیازبه نیرو دارند را کنارهم بگذاریدویا اینکه فرمایشات حضرت امام درتأئید شورای نگهبان را درموقعیت کنونی بعد ازرد صلاحیت ها به این گونه افراد گوشزد بکنید، اگر عملاً وفاداربه امام بودند، بایدآنهارا روی سرگذاشت و حلوا حلوا کرد اما خیلی هاهستند که امام ، ولایت ، اصولگرائی و ارزش ها را فقط لسانی وتا زمانی که منافعشان اقتضاء می کند برزبان جاری می کنند.
    بزرگان اصولگرا اگثر قریب به اتفاق از تنوری های انقلاب و رزم دیده های دوران دفاع مقدس هستند بعیداست افرادی فاقد این ویژگی هارا بعنوان اصولگرا پذیراباشند،
    ضمناً چرا جای دور برویم درهمین شهرستان خودمان یک نظر سنجی درمورد پایبندی افراد مد نظرتان به معیارهای اصولگرائی انجام دهید تا همه چیز معلوم شود .
    از ارسال گلایه و انتقادتون و بعضی تذکرهاتون سپاسگزاریم
    • محمودی
    • 13 بهمن 1394 13:44
    • 0
    اقا کیوان همه شما را میشناسند وهمه میدانیم هدفت چیست به نماینده مردم توهین نکن برو بنشین و سیب و پرتقالت را در ستاد......بخور.راستی اقای ...... چندمین کاندیدشما است که دارید ازش حمایت میکنید این قبری که سرش دارید گریه میکنید مرده ای در آن نیست به امید خدا نماینده فعلی دوباره راهی بهارستان میشود این دوره،خوشحالم که دیگر اصولگرایی از نخاله های مثل ...........پالایش شده است.
    • دوست
    • 13 بهمن 1394 12:13
    • 0
    همه می دانندکه کیوان سلیمانی و دایی اش هدفشان چیست،آقا کیوان نمی شود همه را یکجا به یک نفر داد از......فرمانداری بگو و استخدام برادر و برادر زاده و خواهر زاده در پلی اتیلن،برو با شهیدت خلوت کن که از کسانی داری حمایت می کنی که با میراث شهیدت فرسنگ ها تفاوت دارند،با وضو بخواب و ازشهیدت بخواه راه را برایت مشخص کند........
    • همفکر
    • 13 بهمن 1394 09:59
    • 0
    آقا کیوان، شاهرخی در سه دوره نماینگی اش دو دوره اش در زمان اصلاحات به مجلس رفت پس چرا آن موقع نگفتی بایدهمسو با دولت باشد،نماینده مال ملت است نه دولت،این نماینده دولت پس چرا پس صحنه اش اصولگرایان دیروز و منفعت طلبان امروز قرار دارند،کی گفته این نامزد دولت است نامزد دولت چرا می رود درخانه بازنشسته ها میثاق نامه امضا می کند ،خوب نگاه کن پشت صحنه و بازیگردانان چه کسانی هستن امثال تو فقط گاله زن و مبلغ هستید و همان طوری که راحت آمده اید راحت هم ........
    • دوست صادق
    • 13 بهمن 1394 08:23
    • 0
    مدیرمسول و مخاطبین عزیز پایگاه خبری وزین بالاگریوه
    باسلام و ارادت و ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن
    بعد از درج دیدگاه اینجانب در خصوص مطلب صدرالاشاره که توسط برادر ارزشی جناب آقای احمدی نگارش شده بود، از قرارمعلوم دیدگاه این حقیر موجب رنجش خاطر برخی دوستان منجمله برادر عزیز جناب آقای کیوان سلیمانی شده بود.علی الحال مایلم نکاتی چند به سمع ونظر مخاطبین بالاگریوه و علی الخصوص جناب اقای سلیمانی برسانم:
    این حقیر هیچگونه شناختی ازجناب آقای سلیمانی نداشتم،بعدازمنتشر شدن دیدگاه جناب آقای سلیمانی درپایگاه وزین بالاگریوه، درمورد ایشان ازچندین نفر پرس وجوکردم که برخی دوستان مختصری ازشرح حال وگذشته این برادرعزیز را به اطلاع اینجانب رساندند.
    حال من چندسوال ازجناب آقای سلیمانی دارم که امیدوارم در صورتی که ایشان  مایل باشد با سعه صدر و بدور ازهیاهو وجنجال نظرخویش را اعلام نماید:
    1-دیدگاه اینجانب نظر شخصی بوده است و بدون کوچکترین توهین به شخص یا اشخاصی حقیقی یاحقوقی.بنابراین ناراحتی جنابعالی ازچیست؟؟به نظرجنابعالی ناراحتی شما مصداق عینی و واقعی ضرب  المثل " فحش را زمین بنداز صاحبش برمیداره " نیست؟
    2-در کجای نظر اینجانب نوشته شده است که "من انسان مهم و با نفوذی هستم؟"کجای دیدگاه من نوشته شده که میخواهم به x یا y رای بدهم؟؟؟؟وظیفه شرعی اینجانب ایجاب میکندکه درانتخابات  شرکت کنم ولی اینکه به چه کسی رای بدهم هنوز معلوم نیست.
    3-اگربا تغییر دولت ،نماینده هم باید همسو بادولت انتخاب شود چرا به نماینده نمیگویند وکیل الدوله؟؟؟چرا میگویند وکیل المله؟؟؟چرا به مجلس میگویند خانه ملت؟؟؟چرا نمیگویندخانه همسو با دولت؟؟؟آیادرانتخابهای سالهای گذشته (86،82،78 و90 و....)جنابعالی این اصل که باتغییر دولت بایدبه همسو بادولت برای نمایندگی رای بدهیم، را رعایت کرده اید؟
    جناب اقای سلیمانی شما عضو خانواده معزز شهدا هستید،به گردن این انقلاب و امثال این حقیر حق دارید.اگر شما و امثال شما اعلام نظر نکنید،چه کسانی باید اعلام نظر کنند؟؟؟اگر برادر جنابعالی وامثال ایشان نبودند خدا میداند ما الان کجا بودیم؟؟در چه وضعیتی بودیم؟؟این امنیت و ارامش که الان داریم و در آزادی کامل و بدون هیچ مشکلی دیدگاه ونظرات خودمان را بیان میکنیم مرهون ومدیون خون شهدای عزیز هستیم.اگر دیدگاه اینجانب موجب رنجش خاطر جنابعالی یاکسانی شده است ازهمه دوستان عذرخواهی میکنم و امیدوارم این حقیر را به بزرگواری خود موردعفو و بخشش قرار دهند.
    والعاقبه المتقین
    • محمودی
    • 12 بهمن 1394 23:32
    • 1
    اقای سلیمانی شما هنوز کاندیدخود را انتخاب نکرده ایدچطور میخواهیدشعار بگویید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • اهل گل گل
    • 12 بهمن 1394 23:21
    • 0
    بدبختی آنجاست که هزینه های اصولگرائی را افرادی گمنام و بی توقع می دهند و ریاست و استخدامش مال افرادی است که بسیاری از اوقات جرأت ندارند اصولگرائی خودرا آشکارکنند.
    • اصلاح طلبی وارونه
    • 12 بهمن 1394 22:28
    • 0
    آقای سلیمانی شما ازکی تا حالااصلاح طلب شده اید،حیف برای اصلاحات که شما بخواهید ازش دفاع کنید تو که همزمان در طول یکسال اخیر با محمودنژاد ،کاییدی ، خانی پور و .... و الان هم چراغی سروکله زدی اول موضع خودت را مشخص کن بعدبیا تزدفاع ازوکیل الدوله را سر بده ،تو کجای این بازی هستی ،ادله ات چیست و تعریفت ازسیاست چیست،تعجب می کنم تو که روزگاری خودت و پسر دائیت که پست رو گرفتید و مدیر مدرسه و .........فرمانداری بودید چطور دردو.ران اصولگراحکومت می کردید و الان می خواهید دردوره روحانی هم باشید
    • دوستدارنظام
    • 12 بهمن 1394 21:23
    • 0
    باتشکر ازحاجی عزیز دوست صادق نبایدتهدیدکند مادرمقابل گاردصدام ایستادیم وسروسینه دادیم
     
    ونصف آدمی داخل قبرگذاشتیم توکجاوتهدیدکجادرست تبلیغ کن جانا توهم می شوی مثل قدرت طلب ها
    • منتقد
    • 12 بهمن 1394 20:39
    • 0
    آفرین به کیوان عزیز/حاج احمدی عزیز بامطلبتان موجبات رنجش فراوان اصولگرایان شدید.به نظرتان آیا این چنین میشود دیگران را اصولگرا کرد؟آیا این درراستای فرامین حضرت آقا است؟هرچند میدانیم کامنت های تشکر را میزنید وقدرت تحمل توضیحات خوانندگان را کمتر دارید.البته ببخشید
    ======
    بالاگریوه
    باسلام به منتقد محترم اتفاقاً این مطلب درراستای دفاع از اصولگرایان راستین و هشدارباش به آنان درعدم رفاقت و همنشینی با مدعیان دروغین اصولگرائی نگاشته شده است
    دیگراینکه محض اطلاع جنابعالی عرض کنیم که تاکنون بیش از 300 مورد تماس تلفنی تشکر آمیز باگردانندگان بالاگریوه بخاطر درج این مطلب برقرارگردیده است.
    راستی منتقد گرامی نشون به این نشونی که حاضر نشده اید مردانه نام خودتان را بگوئید، لااقل بگوئید کدام اصولگرا !!!!!! از این مطلب نگران و رنجیده خاطرگردیده است ؟
    و اصولگرایان خیالی مدنظر حضرتعالی چرا برای پناهنده شدن بعضی ازهم مسلکانشان به دامان دیگر جریانات سیاسی نگران نشده اند؟؟
    • کیوان سلیمانی ازگل گل
    • 12 بهمن 1394 19:53
    • 0
    باادای احترام خدمت حاجی عزیز
    درجواب دوست صادق بایدبگویم حالا که جنابعالی اینقدر انسان مهم وبانفوذی هستی پس نباید اینقدرعرصه رابرخودتنگ ببینی چون خیال کاندید توبایدراحت باشد درثانی اگه دولت تغیرکرده پس بذارید نماینده هماهنگ با دولت باشه درنهایت احترام وادب خدمت جناب آقای دکترکاییدی برادرعزیزم ما هیچ مخالفتی باجنابعالی نداریم وفقط می خواهیم مواجب دوست صادق ازبین برود
    دوست عزیز جواب حرفت را روزشمارش آرا بهت نشون خواهیم داد .درپایان باعذرخواهی ازحاجی باصداقت مطلب عالی اما این دوست صادق نیست.فرداداخل کوچه وبازار فریادوتبلیغمان راخواهید دید تاالان به احترام دکتر خاموش بودیم انتخاب آزادست ودرعقدکسی نبودیم
    حاجی به احترام شهدا منتشرکن
    ======
    بالاگریوه
    با سلام به کیوان عزیز، عضو خانواده معززشهدا
    بخاطر سوگندی که یادکردیدوبه حرمت شهدا مطلبتان را هرچند خیلی تند وبا عصبانیت وتا حدودی عاری از تجزیه و تحلیل بود منتشرکردیم
    اما یک نکته را به یادداشته باشیم که قرار براین است که دراین انتخابات نماینده مردم را درمجلس انتخاب کنیم و نه نماینده دولت را
    شب شما بخیر
    • کامران
    • 12 بهمن 1394 17:34
    • 0
    ازمشی ارزشی و اصولمدارانه آقای احمدی و سایت ارزشی بالاگریوه تمجید می کنم وخطاب به این برادررزمنده دوران دفاع مقدس می گویم :
    آقای احمدی نگران نباش اینها کف روی آب هستند و بهترین نام برای اینها «چندجنسه های سیاسی»  است
    • بالاگریوه
    • 12 بهمن 1394 13:54
    • 0
    باسلام و عرض ارادت به کاربران و بازدیدکنندگان ارجمندی که ازطریق تماس تلفنی وارسال پیامک و نظرات و انتقادات سازنده و دلسوزانه خود مدیرمسئول بالاگریوه را بارها و علی الخصوص پس از انتشار مطلب فوق مورد لطف و محبت کریمانه خود قرار داده اند، اما به محض انعکاس این مطلب بلافاصله دوسه نفرازکسانی که خودشان را احتمالاً ازمصادیق و دردایره شمولیت مطلب دانسته اند با ارسال کامنت های اهانت آمیز نسبت به مدیرمسئول ، بطور غیرمستقیم بردرستی محتوای مطلب بالاگریوه مهر تأئید زدند.
    اما این افراد بدانند که هزاران هزار از این اهانتها را به جان خریده  و براساس آیه قرآنی فاستقم کما امرت تمامی افتخارمان درسنگر فرهنگی «بالاگریوه » روشنگری درخصوص چهره هائی است که نان انقلاب را خورده و نمکدان می شکنند.
    • دوست صادق
    • 12 بهمن 1394 10:15
    • 0
    با سلام و عرض ادب خدمت جناب اقای حاج احمدی
    دست مریزاد، خدا قوت بابت این مطلب صریح ، رک و عین واقعیت جنابعالی
    به نظر این حقیر بهتر بود تیتر این مطلب " مردان همیشه پیروز" باشد.
    برخی افراد همیشه به دنبال پست و مقام و منفعت شخصی بوده ، هستند و خواهند بود.این گونه افراد بین مردم قدرشناس پلدختر هیچگونه جایگاهی ندارند.این افراد که انگشت شمار  هستند الان در بین خانواده خودشان هم هیچگونه وجهه ای ندارند.این افراد به دو دسته تقسیم میشوند :
    دسته اول کسانی هستند که 12 سال با نماینده وقت بودند بعد از انتخابات سال 86 (که به نظر اینجانب کارایی و سوء مدیریت همین افراد ودوستان نزدیکشان باعث و بانی آن همه  هجمه علیه نماینده وقت بود.) به هر در و دیواری زدند تا با منتخب مردم  جلسه بگیرند و به قول خودشان کدورتها را از بین ببرند.منتخب مردم که خود بی ریا و صادق بود فکر میکرد که این قلیل افراد هم مثل خودش صادق و بی ریا هستند و با آنها دست بیعت داد.این آقایون هم از این سادگی و صداقت نماینده و با نقاب اصولگرایی سوءاستفاده کردند و 6 سال در مسندهای مختلف مدیریت کردند.بعد از تغییر و تحول در راس قوه مجریه بالطبع مدیران استانی و شهرستانی هم باید تغییر میکردند ولی عده ای در شهرستان پلدختر فکر میکنند این میز و صندلی و ریاست ارث پدری انهاست.بعد از اینکه از مدیریت برکنار شدند علیه نماینده جبهه گرفتند و الان سخنران محافل برخی کاندیداها شده اند.اینگونه افراد اگر 10 رای خانواده خودشون را داشته باشند حداقل 5 برابر این آرا ریزش خواهند داشت.
    دسته دوم هم افرادی هستند که توانایی وسوادسخن گفتن  وحرف زدن در یک جمع دونفره رو نداشتند، الان هم ندارند ولی چون یه مدت همراه نماینده به جلسات اداری رفته اند و یا به مناطق مختلف حوزه سفر کرده اند الان مدعی شده اند.این افراد وجهه ای بین مردم ندارند.من خودم شخصاً قصد داشتم به یکی از کاندیداهای محترم رای بدهم و برای ایشان تبلیغ کنم ولی وقتی چهره برخی از افراد همیشه پیروز  رادرجلسات کنار ایشان دیدم باخودم عهدکردم به این کاندید رای ندهم و تا جایی که امکان دارد برای رقیب ایشان تبلیغ کنم.
    اگه لازم باشد و جنابعالی اجازه بدهید در نظر بعدی نام این افراد رو به طور اختصاری بیان میکنم هرچند مردم فهیم پلدختر و مخاطبین عزیز سایت وزین بالاگریوه اینگونه افراد را بهتر از من میشناسند.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید