پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1789
  • 0

مدیرحوزه علمیه استان لرستان:

آل سعودبه زودی به ورطه نابودی خواهدرفت

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با تاکید بر اینکه رژیم آل سعود با اجرای برنامه های استکبار و صهیونیسم تلاش می کند تا به ظاهر قدرت خود را حفظ کند افزود:مطمئن باشید بزودی آل سعود به ورطه نابودی خواهد رفت.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت : رژیم آل سعود نوکر بی اراده صهیونیست ها و استکبار جهانی است.

به گزارش بالاگریوه به نقل از «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مبلغی در تجمع طلاب خرم آبادی درحوزه علمیه کمالیه با محکوم کردن و گرامیداشت یاد و خاطره روحانی شهید آیت الله شیخ نمر اظهارداشت:وهابیت و حکام مستکبر آل سعود امروز با طراحی نقشه های مختلف تلاش دارند چهره خشنی از اسلام ناب محمدی(ص) را به نمایش بگذارند و این دین رحمانی و مهربانی را مورد هجمه و هدف خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش وهابیت از بین بردن آثار مسلمانان و شیعیان است تصریح کرد:امروز با اندکی تامل و تفکر به خوبی در می یابیم که وهابیت به دنبال تخریب آثار مسلمانان و اهل بیت(ع) است و در عوض تلاش می کند تا آثار یهودیان و مخالفان اسلام را احیا و در جامعه ساری و جاری نماید.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه اعمال و اهداف وهابیت در راستای کمرنگ کردن گرایش مردم جهان به اسلام ناب محمدی (ص) صورت می گیرد خاطر نشان کرد:هدف رژیم آل سعود کشتار،مسلمانان کشی و اختلاف و درگیری بین مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی باتاکیدبر اینکه رژیم آل سعودبا اجرای برنامه های استکبار و صهیونیسم تلاش می کندتابه ظاهر قدرت خود راحفظ کندافزود:مطمئن باشید بزودی آل سعود به ورطه نابودی خواهد رفت.

وی بابیان اینکه با این اهداف تروریستی و مسلمان کشی فقط یهودیان سود می برند، تصریح کرد:برای گسترش اسلام ناب محمدی(ص) و معارف اهل بیت(ع)، امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه اسلام به وحدت و همدلی نیاز دارد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید