جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1652
  • 0

درعصر انفجاراطلاعات

صداوسیمای لرستان 6 ماه از قافله پرشتاب خبررسانی جامانده است

بالاگریوه / امام جمعه پلدخترگفت:درحالی که شش ماه است امام جمعه شهرستان پلدختر جابجا شده ولی صداوسیما هنوز هم برای مراسم نماز جمعه این شهرستان تصویرامام جمعه دیگری را نشان می دهد.

امام جمعه پلدخترگفت:درحالی که شش ماه است امام جمعه شهرستان پلدختر جابجا شده  ولی صداوسیمای لرستان هنوز هم برای مراسم نماز جمعه این شهرستان تصویرامام جمعه دیگری را نشان می دهد.
به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری درخطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد شدید از صداوسیمای مرکز لرستان تصریح کرد: درحالی که درعصرانفجاراطلاعات هستیم و اخبارجهانی بایستی به روز بوده و درسریع ترین موقع و درست منعکس شوند معلوم نیست مسئولان صداوسیمای مرکز لرستان چرا 6 ماه از قافله پرشتاب انعکاس درست و بموقع اخبار جامانده اند.
خطیب جمعه پلدخترابا بیان اینکه اگر رسانه ای به روز نباشد نمی تواند مخاطبین خود را حفظ کند افزود: صداوسیمای مرکز لرستان در روز۲۳ مهر ماه خبر امر به معروف پلدختر را درحالی پخش می کند که تصویر برگزیده برای این خبر مربوط به شهرستان دوره چگنی  است .
امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه مسئولان صداوسیمای مرکز لرستان گویا نمی دانند به کجا میروند خاطرنشان کرد: یک رسانه برای اینکه دراذهان عمومی و افکار مخاطبان تأثیرگذاری داشته باشد باید به روز و واقع بین باشد وچنانچه مسئولان صداوسیمای مرکز لرستان توان  این مهم را ندارند لااقل ازخود شهرستان کمک بگیرند.
حجت الاسلام سوری با بیان اینکه دراستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز هستیم تأکیدکرد: باید دقت کنیم به خاطردنیای دیگران آخرت خود را نسوزانیم وبا عنایت به این نکته مهم که لازمه شناختن حق داشتن بصیرت است، معیارهای دینی و اخلاقی را درروش ، گفتار و موضع گیری هایمان رعایت کنیم.
سوری با اشاره به سابقه دیرینه دشمنی سیاستگزاران آمریکا با ملت مسلمان ایران گفت: ساده اندیشی است که بعضی فکر می کنند آمریکا دشمن ایران نیست زیرا آمریکا هیچگاه دست از دشمنی با ایران بر نمی دارد وعلت حضور آمریکا پای میز مذاکره قدرت دفاعی  و صلابت مردم ما است.
حجت الاسلام و المسلمین سوری با اشاره به اهمیت یوم الله  ۱۳ آبان واقدام انقلابی دانش آموزان و دانشجویان درتسخیر لانه جاسوسی آمریکا در13 آبان ماه 1358 افزود:این راه و تفکر را باید جوانان و دانش آموزان، دانشجویان باحضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ادامه دهند و به استکبار جهانی وآمریکای جنایتکارهشداربدهند که روحیه ضد استکباری ملت بزرگ ایران هیچگاه تضعیف نخواهدشد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • همشهری
    • 9 آبان 1394 18:51
    • 0

    با سلام وخسته نباشید کاش درموردانعکاس مشکلات عموم سخن به میان می آمدوازاین رهگذربه مشکل فعلی اشاره میشد تابرداشت سویی -خدایی ناکرده - نشود.همیشه موفق باشید

     

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید