جمعه، 31 فروردین 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1644
  • 0

رئیس هیأت نظارت برانتخابات استان لرستان:

استفاده ابزاری از مجالس عزاداری دربررسی صلاحیت کاندیداها لحاظ خواهدشد

بالاگریوه / تیمورسپهوند رئیس هیأت نظارت برانتخابات استان لرستان گفت : استفاده ابزاری کاندیداهای احتمالی از هیئات عزاداری وایام محرم تخلف محسوب می شود و چنین مواردی در بررسي صلاحيت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گرفته و با انها برخورد قانوني صورت مي گيرد.

به گزارش بالاگریوه رئيس هيأت نظارت بر انتخابات استان لرستان در خصوص تبليغات زود هنگام بعضي از كانديداهاي احتمالي در ماه محرم  به خصوص در محافل عزاداري گفت : بعضي از كانديداهاي احتمالي مجلس شوراي اسلامي با حضور در محافل و مجالس عزاداري تبليغات خود را با پخش كارتهاي تبيلغاتي و سخنراني انجام مي دهند كه اين امرمصداق استفاده ابزاري از مسائل ديني وباورهای مذهبی قلمداد مي شود .

سپهوند با بیان اینکه استفاده ابزاری کاندیداهای احتمالی از هیئات عزاداری وایام محرم تخلف محسوب می شود افزود: چنین مواردی در بررسي صلاحيت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گرفته و با انها برخورد قانوني صورت مي گيرد.
وي اظهار داشت: ستاد پيشگيري از جرائم انتخاباتي استان و هیأت نظارت شوراي نگهبان فضاي تبليغاتي كانديداهاي احتمالي را در شهرستانهاي مختلف كنترل و رصد مي كنند.
سپهوند با بیان اینکه بررسي صلاحيت كانديداها بر اساس قانون و محتواي پرونده ها و عملكرد آنها در گذشته و حال خواهدبود. افزود: برگزاري انتخاباتي با صلابت ،بدون حاشيه و آرام نيازمند فضايي آرام و حاكميت همدلي و همزباني در جامعه است.
تیمورسپهوند تاكيد کرد: آنچه كه باعث شده است عزاداريها و مجالس عزا براي قيام حيات بخش امام حسين عليه السلام و ياران با وفايش موجب احياء اسلام عزيز و عزت مسلمانان بويژه جهان تشيع بشود عزاداري ناب و خالص مي باشد.

رئیس هیأت نظارت برانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری دراستان لرستان درپایان تصریح کرد: مردم عزيز ما هوشمندانه ناظر اعمال ما هستند و نبايد از فضاي معنوي و خالصانه مراسمات مذهبي بدنبال بهره برداري براي كسب قدرت و منصب باشيم.

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید