جمعه، 10 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1598
  • 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر:

دفاع مقدس گنجینه بزرگی از رشادتها و پایمردی رزمندگان اسلام است

بالاگریوه / سرهنگ محمد شریف نوریان با تبریک هفته دفاع مقدس افزود:دفاع مقدس گنجینه بزرگی از رشادتها و سلحشوری و پایمردی رزمندگان اسلام است که شاید هیچ گاه نتوانیم تمامی این رشادتها را به قلم یا به تصویر بکشیم .

به گزارش بالاگریوه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر بی کفایتی حکام عربستان سعودی را عامل کشته شدن حجاج بیت الله الحرام دررمی جمرات عنوان کرد.

سرهنگ محمد شریف نوریان با تبریک هفته دفاع مقدس افزود:دفاع مقدس گنجینه بزرگی از رشادتها و سلحشوری و پایمردی رزمندگان اسلام است که شاید هیچ گاه نتوانیم تمامی این رشادتها را به قلم یا به تصویر بکشیم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر آغاز جنگ 8 ساله ایران و عراق را پس از ایجاد چندین اختلاف و درگیری قومیتی توسط عناصر نفوذی دشمن دربرخی نقاط ایران عنوان کرد و افزود: در همان ایام استکبار وقتی احساس کرد این تحرکات در حال کنترل است مجبور شد از طریق رژیم جنگ طلب بعثی با جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ شود .

نوریان تصریح کرد:با استمداد از خداوند بزرگ ودرسایه رهنمود های پیامبر گونه امام راحل و رشادتهای رزمندگان با اینکه دشمن از سوی آمریکا و غرب کاملاً مسلح وتجهیز شده بود اما ملت قهرمان ایران با استمداد از خداوند بزرگ ودرسایه رهنمود های پیامبر گونه امام راحل و رشادتهای رزمندگان جنگ را آنچنان اداره و مدیریت کردند که موجب حیرت جهانیان گردید.

سرهنگ نوریان افزود : ابرقدرت ها ودشمنان دیرینه ملت ایران هر چقدر سلاح داشتند از طریق صدام بر سر این مردم آزمایش کردند اما رزمندگان اسلام بدون ترس از کشته شدن درمقابل رژیم تادندان مسلح بعثی تا آنجا ایستادگی و مقاومت کردند تا آمریکا به پیروزی صدام بررزمندگان اسلام بی اعتمادشود ودرنتیجه خود آمریکا مستقیماً با ما وارد جنگ شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر افزود: اعتقاد قلبی من این است که از ابتدای انقلاب تا به امروز جنگ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی علیه ملت ایران وجود دارد .

سرهنگ نوریان با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری درخصوص شبیخون فرهنگی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی ما تصریح کرد: عده ای مزدور و قلم به مزد داخلی آرمانهای امام و انقلاب وحتی اسلام را با قلم فرسایی زیر سؤال بردند وبه همین جهت درراستای مقابله با این عناصر ومصون ماندن انقلاب از توطئه های فرهنگی دشمنان ، امت اسلامی و بسیجیان باید فرهنگ دفاع مقدس وایثاروشهادت را به آیندگان معرفی کنند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر تأکید کرد: دشمنان وقتی دریافتند که با این ملت آماده و گوش به فرمان ولی فقیه نمی شود جنگ مستقیم و رویاروی کرد به نتیجه رسیده که باید از طریق مذاکره و سازش وارد شوند،

سرهنگ نوریان با اشاره به اینکه دشمنان به چیزی کمتراز براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران راضی نیستند افزود:آنها میخواهند ماهیت دینی وانقلابی ما را ازبین ببرند و خصیصه ضد استکباری ملت ما را امری بیهوده دردنیا قلمدادکنند وپس از به انفعال کشاندن جوانان و مدافعان نظام و انقلاب ضربه کاری خودرا برپیکر نظام جمهوری اسلامی وارد آورند.

وی با اشاره به اینکه ما مخالف مذاکره نیستیم چون سرباز وگوش به فرمان رهبری هستیم گفت : اما اگر کسانی فکر می کنند دشمن با هدف خیرخواهی برای ملت ایران پای میز مذاکره آمده سخت دراشتباه هستند.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید