جمعه، 31 فروردین 1403
فرهنگ و هنر
شناسه خبر: 1436
  • 0

رئیس فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان پلدخترخبرداد:

برپائی نمایشگاه عکس و پوستربا موضوع عفاف و حجاب درپلدختر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر: به مناسبت روزعفاف و حجاب نمایشگاه عکس و پوستر با این مضمون درنگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برپا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر: به مناسبت روزعفاف و حجاب نمایشگاه عکس و پوستر با این مضمون درنگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برپا شد.

به گزارش بالاگریوه صبح امروز باحضور امام جمعه،فرماندار و تنی چند از مسئولین پلدختر نمایشگاه طراحی و نقاشی با موضوع عفاف و حجاب در نگار خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برپا شد.

فریدون کریمی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر در حاشیه دیدار امام جمعه و جمعی ازمسئولان شهرستان از این نمایشگاه به خبرنگاربالاگریوه گفت:این نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب بمناسبت روز حجاب و عفاف را ه اندازی شده است.

وی عکس ها، نقاشی ها ، پوسترها و طرح های به نمایش گذاشته دراین نمایشگاه را آثار هنرمندان پلدختری عنوان کرد و افزود: هدف از برپایی نمایشگاه اهمیت مقوله حجاب و عفاف در جامعه ازدیدگاه اسلام بوده است.

کریمی فرد گفت: در این نمایشگاه پوستر مجموعه ایی از روایات و احادیث ، آیات قرآنی و وصیت نامه های شهدا با موضوع عفاف و حجاب به تصویر کشیده شده است که نشانگر اهمیت این مقوله در سطح اجتماع تلقی می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان پلدختر یادآور شد: در کنار نمایشگاه پوستر و عکس ، جهت معرفی هنرمندان تعدادی از آثار این عزیزان در معرض دید عموم قرار گرفته تا ضمن ایجاد انگیزه دراین افراد تجلیلی از تلاش و زحمات آنان باشد.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر این نمایشگاه تا پایان هفته جاری جهت بازدید علاقه مندان وعموم مردم دایرمی باشد

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید