شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1399
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر :

خون شهید بهشتی پرده از چهره ی کریه منافقین برداشت

شهادت شهید بهشتی چهره کریه منافقین را افشا و بر تبلیغات مسموم دشمنان خط بطلان کشید.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام محمد سوری در مراسم گرامیداشت شهدای فاجعه هفتم تیر در مسجد جامع پلدختر افزود: شهید بهشتی پایه گذار قوه قضاییه در جمهوری اسلامی ایران و در صف مقدم مبارزه با دشمنان ملت بود.

امام جمعه پلدختر با اشاره به این که شهادت بهشتی چهره کریه منافقین را افشا کرد افزود : شهادت آیت الله بهشتی خط بطلانی بر تبلیغات مسموم دشمنان بود و خدمات این شخصیت بزرگوار به اسلام وانقلاب در تاریخ ثبت شده است.

سوری خون شهید بهشتی و یارانش را موجب قدرت انقلاب اسلامی دانست وتصریح کرد : تلاش دشمن برای شهادت بهشتی درراستای تضعیف انقلاب بود.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه شهید بهشتی بر تکریم ارباب رجوع تاکید داشت گفت: وظیفه دستگاه قضایی ، تنها رسیدگی به شکایت ها و تظلم نیست بلکه پیشگیری از وقوع جرم یکی از رسالت های مهم این دستگاه به شمار می رود.

دراین مراسم فرماندارپلدختر نیز با بیان حادثه هفتم تیر 1360 را نقطه عطفی در تاریخ ایران دانست وگفت : خون پاک شهدای این حادثه تضمین کننده انقلاب بوده است.

قدرت اله ترابی نژاد واقعه هفتم تیر به دست منافقین را اوج کینه توزی و دشمنی این گروهک با انقلاب و نظام عنوان کردو افزود : شخصیت آیت اله بهشتی بهترین الگو در قانون مداری است.

رییس دادگستری پلدختر نیز با بیان اینکه شهید بهشتی تندیس عدالت و مجسمه تقوا بود گفت: شهید بهشتی نمونه بارز یک فقیه ، عالم و حقوقدان بود که نقش بی بدیلی در تدوین قانون اساسی داشت .

بیژن سوری با اشاره به اینکه خون شهدای هفتم تیر باعث استحکام نظام اسلامی شد افزود: امروز دستگاه قضا مرهون مجاهدت های شهید بهشتی است وآن شهید والامقام برای همه کسانی که در حوزه قضایی خدمت می کنند یک الگو و شخصیت ارزشمند است.

رییس دادگستری پلدختر گفت:دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران که شهید مظلوم دکتربهشتی پایه گذارومعمارآن است از مترقی ترین نهاد های قانون گذاری در جهان است.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید